quote:Op vrijdag 6 juli 2007 07:14 schreef DrDarwin het volgende:
En maar niet naar de rehab willen ....
Maar goed .. ze loopt binnen, en bij de volgende cd gaan we haar gewoon weer lekker vergeten, dat zal d'r leren.
3x raden waaromquote:Op vrijdag 6 juli 2007 06:57 schreef cultheld het volgende:
Ze lijkt op Borat.
Nou??quote:
Jij bent homosexueel?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:46 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik vind haar wel een geil koppie hebben.
Ik ben homo, maar ik vind het een trol van hier tot aan de overkant.quote:
Nee maar die lekkere lippen...die donkere ogen...ja heeft wel wat. Ik heb het niet over een relatie he..maar kan er best eens overheen.quote:
Met het licht uit en een zak over d'r hoofd zeker?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee maar die lekkere lippen...die donkere ogen...ja heeft wel wat. Ik heb het niet over een relatie he..maar kan er best eens overheen.
je doet het zeker voor de maatschappijquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee maar die lekkere lippen...die donkere ogen...ja heeft wel wat. Ik heb het niet over een relatie he..maar kan er best eens overheen.
Ha ha ha ja maar die was nog enigszins grappig te noemen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:24 schreef EricG het volgende:
Ze lijkt op Janice van Friends, met die stem ook echt.
Waar luister jij dan naar?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:12 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso al een foute smaak![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:45 schreef Nuna het volgende:
Dit topic vraagt om foto's uit de Celebs Onflatteus op de kiek-reeks
[afbeelding]
[afbeelding]
Zeg dat nog eens?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:46 schreef OxygeneFRL het volgende:
Oh mijn god, wat een heks is dat zeg. Ze kan zo mee doen in een of andere horrorfilm.quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jezus, wat een ranzig gebit heeft dat mens.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:02 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Met het licht uit en een zak over d'r hoofd zeker?
Je houdt wel van dat ietwat afgeleefde? Dat de rock 'n roll ervanaf druipt?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:46 schreef OxygeneFRL het volgende:
Mijn smaak qua vrouwen kan vaak worden beschreven als: alles behalve standaard. Ik hou ook niet van meiden met de perfecte maten, liever maatje meer, ander kleurtje, andere vormen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:20 schreef female81 het volgende:
[..]
Je houdt wel van dat ietwat afgeleefde? Dat de rock 'n roll ervanaf druipt?
Het begint verdorie steeds meer de vrouwelijke evenknie van Pete Doherty te worden.
(Wel mooie muziek trouwens.)
Liever een groen vierkant? Bijzondere smaak ja!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:45 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Mijn smaak qua vrouwen kan vaak worden beschreven als: alles behalve standaard. Ik hou ook niet van meiden met de perfecte maten, liever maatje meer, ander kleurtje, andere vormen.
Janice!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:48 schreef Valon het volgende:
[..]
Liever een groen vierkant? Bijzondere smaak ja!![]()
Enne Janice van Friends!OWW-MY-GOD! Die doe ik ook wel eens na..heeft mijn man zo'n hekel aan
![]()
't wijnhuis?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:02 schreef female81 het volgende:
Amy Winehouse laat 4.500 fans in kou staan
Mevrouw wilde liever eventjes naar de kroeg.![]()
Ja, da's pas de 37621ste keer dat iemand die super originele link legt.quote:
Net alsof ik dat niet weet!quote:Op zondag 8 juli 2007 00:59 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, da's pas de 37621ste keer dat iemand die super originele link legt.
Zie vorige 50 reactie's.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:48 schreef Remqo het volgende:
Ik zou m'n hond er nog van af trappen.
En haar muziek is ook kut
Ik ben blij dat er meerdere zijn die deze mening delenquote:
Zie alle vorige topics over Amy Wijnhuis.quote:
Truequote:Op zondag 8 juli 2007 20:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Zie alle vorige topics over Amy Wijnhuis.
En toch blijft het een top CD. En dat ze lelijk is..........daar hoor je niets van hoor op de CDquote:Op zondag 8 juli 2007 20:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er meerdere zijn die deze mening delen![]()
welke smaak heb je genomen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:31 schreef Orval het volgende:
maar wat een lekkere cd.......
Het is maar wat je geniaal noemt. Hetzelfde zinnetje 50 keer herhalen in 1 nummer heb je niet echt veel intelligentie voor nodig volgens mij.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:29 schreef Farenji het volgende:
Op die foto in de OP vind ik haar echt wel mooi... maar mooie kop of lelijke kop, irrelevant, ze maakt geniale muziek!
of ze heeft een plakplaatje op haar rechteronderarm op die eerst foto, of het zijn twee verschillende mensenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:21 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Jezus wat is ze daar lekker rechts!![]()
Dan zou bij mij het bier weer omhoog komen. Ik hoor dat nummer wel eens in de sportschool, dan ben ik blij dat ik mijn eigen muziek bij me heb.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:16 schreef Orval het volgende:
[..]
En toch blijft het een top CD. En dat ze lelijk is..........daar hoor je niets van hoor op de CD![]()
Heerlijke muziek als je met een lekker biertje in het zonnetje zit![]()
Nou, lekker je eigen muziek blijven luisteren dan...........en als je niet tegen bier kunt moet je mischien eens een lekker priklimonade proberenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:34 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dan zou bij mij het bier weer omhoog komen. Ik hoor dat nummer wel eens in de sportschool, dan ben ik blij dat ik mijn eigen muziek bij me heb.
Ik kan prima tegen bier, maar niet in combinatie met dit soort grafherriequote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:38 schreef Orval het volgende:
[..]
Nou, lekker je eigen muziek blijven luisteren dan...........en als je niet tegen bier kunt moet je mischien eens een lekker priklimonade proberen![]()
hahaha, ik combinatie met bier ga je alle muziek toch goed vinden.......met veel bier op zing ik ook mee met hazes en met toppertje en dat soort onzinquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:01 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik kan prima tegen bier, maar niet in combinatie met dit soort grafherrie![]()
David Gest, ex van Liza Minnelli zegt:quote:
bronquote:“I’m in love with Amy Winehouse,” Gest says. “I’d like to lick the inside of her hair, you’d probably find KFC stuck in it. I’d even lick that tooth that’s missing by sticking my tongue in between the gap – and everyone knows I’ve got a good tongue.”
He Sapstengel: post eens een goeie high res foto van jezelf hier? Gaan wij jou lichaam ook effe ver inzoomen en checken. Als je durft tenminste...zal wel niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:00 schreef Sapstengel het volgende:
Vergeet deze niet:
[afbeelding]
[afbeelding].
Ze is gewoon fugly... face itquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:23 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
He Sapstengel: post eens een goeie high res foto van jezelf hier? Gaan wij jou lichaam ook effe ver inzoomen en checken. Als je durft tenminste...zal wel niet.
Heb toch het idee dat onderste foto fake is hoor.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:00 schreef Sapstengel het volgende:
Vergeet deze niet:
[afbeelding]
[afbeelding].
Meningquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:23 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ze is gewoon fugly... face it![]()
Zo zag ze er een paar jaar geleden uit ja, voor haar drank en drugsproblemen. Het is nu een afgeragde,uitgeleefde meid. 23 Jaar maar kan door voor 43.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:27 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Mening![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze heeft toch geen tieten meer, hooguit tepels.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:40 schreef grasmat het volgende:
Op Rock Werchter hing 5 minuten haar tiet uit haar topje.
Resultaat: 5min lang die droge tepel van haar op een bigscreen
Dat is een foto van meer dan een half jaar geleden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nogmaals: hoe ze er nu uitziet en hoe ze er twee jaar geleden uitzag.
[afbeelding]
Het is gewoon een vieze junk, ze ziet uit of ze ook aan de crack of herione zit. Verder laat ze haar fans keer op keer stikken door op het laatste moment haar optredens af te zeggen dus het is gewoon niet veel soeps. Als die zo doorgaat ligt ze over niet al te lange tijd onder de groene zoden. Uitgeleefd.![]()
LinkerRechterarm (hint)quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nogmaals: hoe ze er nu uitziet en hoe ze er twee jaar geleden uitzag.
[afbeelding]
Het is gewoon een vieze junk, ze ziet uit of ze ook aan de crack of herione zit. Verder laat ze haar fans keer op keer stikken door op het laatste moment haar optredens af te zeggen dus het is gewoon niet veel soeps. Als die zo doorgaat ligt ze over niet al te lange tijd onder de groene zoden. Uitgeleefd.![]()
pot ketel, waarom schrijf jij anders opeens ook "is" ipv "eens"? Das na"praten".quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:48 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dat is een foto van meer dan een half jaar geleden.![]()
Praat is niet na wat je hoort.
Wat, wil je zeggen dat ze er nu beter uitziet?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:48 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dat is een foto van meer dan een half jaar geleden.![]()
Praat is niet na wat je hoort.
Spellingspolitie:quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
pot ketel, waarom schrijf jij anders opeens ook "is" ipv "eens"? Das na"praten".
En het is een schrale kut hoer, met dr optredens afzeggen, niet dat je er iets aan mist met die debiele kutherrie....
Kan maar 1 ding zeggen: Hup naar rehab met je gratenkut.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |