Zo te zien niet, nee. Nadia kan ze best gebruiken.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:57 schreef Dievas het volgende:
[..]
Dat badpak heeft zeker geen ingebouwde cups![]()
ja nada daarom zit jij er inquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:01 schreef noekje het volgende:
Jaap zegt ook al dat ze nu aan RTL normen moeten voldoen. Ze worden voor dingen gebeld waarvoor eerder nooit gebeld zou worden.
Nadia: alles moet braver.
The good old days, snik snikquote:Op donderdag 19 april 2007 21:16 schreef Gert het volgende:
Jaap is dronken. Nog niet zo dronken als op zijn eerste dag, maar veel scheelt het niet (meer).
Iedereen doet erg zijn / haar best om Jaap voor lul te zetten, maar hij heeft een erg vrolijke dronk en lacht iedereen uit.
Waarschijnlijk gaat tijdens deze COS echter het vuilbekken, kotsen en schijten nog beginnen.
Hier leveren wij Commentaar Op de Streams.
Veel users zijn niet in staat om 24/7 de streams te volgen als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic: [DGK] Updates #3
Als je over andere zaken dan de streams wilt posten, doe dat niet hier maar in het SC (slowchat)-topic:
[SC # 38] Altijd on-topic!!
Sjezus wat erg, met zijn allen geen leven hebbenquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:59 schreef Yollie het volgende:
[..]
Bij mij is het de hele familie, van mijn kinderen tot mijn vader...![]()
Het zou verboden moeten worden.quote:
Is die homp vlees zonder handen dus toch goed gecastquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:02 schreef itsme het volgende:
[..]
ja nada daarom zit jij er in![]()
Die telefoon gaat echt continu
Mijn zoon van zeventien is het met je eens,mooi meisje.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:00 schreef itsme het volgende:
[..]
Mijn moeder zit ook online maar is niet echt een type voor fok.
(17) en een lekker ding (check mijn fotoboek)
pssstt.... kunnen de moeder-kind relaties naar SC?quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:58 schreef Dievas het volgende:
[..]
Dat klinkt wel futuristisch - gezellig![]()
Het is net alsof ik naar Center Parcs zit te kijken met gelukkige families op vakantie...quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:01 schreef noekje het volgende:
Jaap zegt ook al dat ze nu aan RTL normen moeten voldoen. Ze worden voor dingen gebeld waarvoor eerder nooit gebeld zou worden.
Nadia: alles moet braver.
jij gaat met de verkeerde mensenquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het is net alsof ik naar Center Parcs zit te kijken met gelukkige families op vakantie...
beetje zwemmen, sauna, potje schaak bij de open haard...
en overdag cusrus bloemschikken.....![]()
Ik blijf de punkfoto geweldig vinden.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:00 schreef itsme het volgende:
[..]
Mijn moeder zit ook online maar is niet echt een type voor fok.
(17) en een lekker ding (check mijn fotoboek)
Dus er wordt verwacht dat ik haar quote voortzet in een ander topic,quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:03 schreef avonne het volgende:
[..]
pssstt.... kunnen de moeder-kind relaties naar SC?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Je zal toch net tegen je orgasme aanzitten....... en dan begint Brian te giegelen.![]()
Het zit er vol met zwetende otters, zegt ie.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dennix gaat niet in de sauna , NOOIT. Staat ie naar binnen te gluren de sukkel.
thanks zoon van Kybequote:Op donderdag 5 juli 2007 23:03 schreef kybe het volgende:
[..]
Mijn zoon van zeventien is het met je eens,mooi meisje.
Tot nu toe hebben we in 5 dagen tijd:quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Wow, bijgelezen maar het was saai dus
Dit is dus wat we kunnen verwachten de komende tijd.
Je was me net voorquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:08 schreef Haunter het volgende:
Zelfs in badjas staat hij nog met zijn handen in z'n zakken
Het kan aan mij liggenquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Nadia voelt zich ongemakkelijk met haar lichaam..
Ik bedoelde niet jou persoonlijk, sorry, maar het geldt voor alle familie kletsersquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:07 schreef Dievas het volgende:
[..]
Dus er wordt verwacht dat ik haar quote voortzet in een ander topic,
zonder te weten of zij daar uberhaupt post
terwijl users die elkaar hier voor galg en rat uitmaken, ook niet altijd on-COS te werk gaan ..?
Je kunt ons beter sterkte wensen... Veel plezier!quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:10 schreef itsme het volgende:
Zo truste.
Ben even 5 dagen vakantie vieren en de tour aan het missen![]()
morgenochtend nog even bijlezen voor ik weg ga.![]()
veel plezier met de crea club daar.![]()
Veel plezier.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:10 schreef itsme het volgende:
Zo truste.
Fijne vakantiequote:Op donderdag 5 juli 2007 23:10 schreef itsme het volgende:
Zo truste.
Oke, zal ik voortaan niet meer doenquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:10 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet jou persoonlijk, sorry, maar het geldt voor alle familie kletsers
Hah kijk die pussy zittenquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:14 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Ik ga echt niet...ik ga echt niet...ik ga echt niet...al die camera's....!
Die probeert er tenminste nog iets aan te doen voor Nadia, in tegenstelling tot deze sukkel:quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:13 schreef Disana het volgende:
Dimitri gaat de koude jacuzzi aanvullen met een pannetje warm water.
Dus er bestaan mensen die openbaar toegeven dat ze DGK kijken.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:19 schreef mootie het volgende:
Theo had toch een paar mensen op zn werk die zn optreden in DGK niet leuk vonden.
Ja, Huub is vrij zeurderig.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:20 schreef Kinga het volgende:
Mijn god, die figurant kan alléén maar zeiken.
Huub vond het meer een RTL uitzending dan een 10 uitzending...quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:19 schreef mootie het volgende:
Theo had toch een paar mensen op zn werk die zn optreden in DGK niet leuk vonden.
Moeten ze hem dan nu niet dopen, met een fles champagne tegen zijn kop?quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:25 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
De figurant is te water gelaten!
Albert Heijn-burgerkutjes.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:19 schreef mootie het volgende:
Is dat de zonnebril van Eric niet?quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:24 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Check die walgelijke sukkel zitten met dat brilletje :|
Oeps, daar valt pardoes de op het lichtnet aangesloten broodrooster in de jacuzzi..quote:
Omdat de zon ook in de jacuzzi schijntquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:29 schreef farceman het volgende:
Hoezo heeft Denix een zonnebril op?
Ja de vooruizichten zijn uitstekend, chips eten met Dennixquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:27 schreef Dievas het volgende:
Misschien moet ik ook een bijbaantje in de kooi overwegen
en dan lekker in de jacuzzi
Misschien vindt hij dat het stoer staatquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:29 schreef farceman het volgende:
Stoer toch? Zoals gewoonlijk...quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:29 schreef farceman het volgende:
Opdat hij niet verblind raakt door zijn schoonheid, die weerkaatst wordt in de ogen van zijn bewonderaars.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:29 schreef farceman het volgende:
Lieke was vanavond nogal verdrietig ofzo...... maar Huub wist ook niet wat er was.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:32 schreef fredfik het volgende:
waarom doen huub en lieke niet mee met het feestje?
Typerend voor dwazen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:32 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Waarom zit die dwaas 's avonds in het donker met zijn zonnebril op ?
Vreemd... Ik vermoed dat het gaat over de saaiheid, maar wie weet.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:33 schreef Desii het volgende:
Lieke is sjachie en Huub ook.... Lieke had aangegeven dat ze niet wist of ze dit vol kon houden... Huub zegt laten we er maar over ophouden, want anders heb ik het weer gedaan.
Vage taal was dat...
Hij doet er altijd net een schepje bovenop, waar dat niet nodig isquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:29 schreef farceman het volgende:
Ik denk het ook, want wat hebben die 2 nou te doen daar ??? Helemaal niets, Amanda zit vol met cursusjes en Brian ook en de rest heeft geen reet te doen daar.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Vreemd... Ik vermoed dat het gaat over de saaiheid, maar wie weet.
Toneelhaak Huub en Lieke...?quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:33 schreef Desii het volgende:
Lieke is sjachie en Huub ook.... Lieke had aangegeven dat ze niet wist of ze dit vol kon houden... Huub maakt zich ook zorgen maar zegt laten we er maar over ophouden, want anders heb ik het weer gedaan. (en dat ging niet over Lieke, maar ik kreeg het gevoel dat het over "achteren" ging)
Vage taal was dat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |