Dus er bestaan mensen die openbaar toegeven dat ze DGK kijken.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:19 schreef mootie het volgende:
Theo had toch een paar mensen op zn werk die zn optreden in DGK niet leuk vonden.
Ja, Huub is vrij zeurderig.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:20 schreef Kinga het volgende:
Mijn god, die figurant kan alléén maar zeiken.
Huub vond het meer een RTL uitzending dan een 10 uitzending...quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:19 schreef mootie het volgende:
Theo had toch een paar mensen op zn werk die zn optreden in DGK niet leuk vonden.
Moeten ze hem dan nu niet dopen, met een fles champagne tegen zijn kop?quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:25 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
De figurant is te water gelaten!
Albert Heijn-burgerkutjes.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:19 schreef mootie het volgende:
Is dat de zonnebril van Eric niet?quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:24 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Check die walgelijke sukkel zitten met dat brilletje :|
Oeps, daar valt pardoes de op het lichtnet aangesloten broodrooster in de jacuzzi..quote:
Omdat de zon ook in de jacuzzi schijntquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:29 schreef farceman het volgende:
Hoezo heeft Denix een zonnebril op?
Ja de vooruizichten zijn uitstekend, chips eten met Dennixquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:27 schreef Dievas het volgende:
Misschien moet ik ook een bijbaantje in de kooi overwegen
en dan lekker in de jacuzzi
Misschien vindt hij dat het stoer staatquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:29 schreef farceman het volgende:
Stoer toch? Zoals gewoonlijk...quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:29 schreef farceman het volgende:
Opdat hij niet verblind raakt door zijn schoonheid, die weerkaatst wordt in de ogen van zijn bewonderaars.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:29 schreef farceman het volgende:
Lieke was vanavond nogal verdrietig ofzo...... maar Huub wist ook niet wat er was.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:32 schreef fredfik het volgende:
waarom doen huub en lieke niet mee met het feestje?
Typerend voor dwazen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:32 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Waarom zit die dwaas 's avonds in het donker met zijn zonnebril op ?
Vreemd... Ik vermoed dat het gaat over de saaiheid, maar wie weet.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:33 schreef Desii het volgende:
Lieke is sjachie en Huub ook.... Lieke had aangegeven dat ze niet wist of ze dit vol kon houden... Huub zegt laten we er maar over ophouden, want anders heb ik het weer gedaan.
Vage taal was dat...
Hij doet er altijd net een schepje bovenop, waar dat niet nodig isquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:29 schreef farceman het volgende:
Ik denk het ook, want wat hebben die 2 nou te doen daar ??? Helemaal niets, Amanda zit vol met cursusjes en Brian ook en de rest heeft geen reet te doen daar.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Vreemd... Ik vermoed dat het gaat over de saaiheid, maar wie weet.
Toneelhaak Huub en Lieke...?quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:33 schreef Desii het volgende:
Lieke is sjachie en Huub ook.... Lieke had aangegeven dat ze niet wist of ze dit vol kon houden... Huub maakt zich ook zorgen maar zegt laten we er maar over ophouden, want anders heb ik het weer gedaan. (en dat ging niet over Lieke, maar ik kreeg het gevoel dat het over "achteren" ging)
Vage taal was dat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |