http://superrembo.com/misc/whatpulse/index.phpastuquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:42 schreef Renesite het volgende:
Waar kon je eigk die keyboards maken?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:09 schreef Ravii het volgende:
dit zijn ook weeer paar keys, en met de backspace knop erbij kom ik toch op 1.5x keys van het aantal keys dat hier staat dus.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:28 schreef donroyco het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Opvallende dingen:
Ravii gebruikt meer 'F-toetsen'
donroyco gebruikt rechter Shift, Ravii linker
Backspace is teveel gebruikt door Ravii
donroyco zit door dit te typen over de 90K
Jij ook al?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:44 schreef gateway het volgende:
damn, gaan die pagina's hard zeg!
Nou, van het weekend denk ik ook weinig keys van mij...... Vanavond zuipen, morgen uitslapen, morgenavond ook weer zuipen, zondag uitslapen......
maargoed, alle beetjes helpen!
Bier is nooit ergquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:55 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Jij ook al?
vanavond feest opbouwen (met bier) en morgen groot feest!!!, dus, weinig keys, veel bier,
maar dat vind ik absoluut niet erg!!!!
Volgens mij PES6quote:
ik hoef er alleen maar heen, niet opbouwenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:55 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Jij ook al?
vanavond feest opbouwen (met bier) en morgen groot feest!!!, dus, weinig keys, veel bier,
maar dat vind ik absoluut niet erg!!!!
Voetbal spellen.quote:
Shootersquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:01 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
Voetbal spellen.Is van meerdere shooters & racers ( was van een totaal van 1 miljoen keys).
Oja?? Dan weet je meer dan mij hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:39 schreef phluphy het volgende:
Ik geef Speedy de schuld van het slechte weer.Hij moet maar betere verslagen schrijven, dan wordt het weer vanzelf mooier.
![]()
Het voordeel van de regen is wel dat je meer binnen zit, en dus vaker achter de computer om keys te scoren.![]()
ja maar, ja maar, jij bent gewoon raar andersquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oja?? Dan weet je meer dan mij hoorals het extreem weer is, b.v stormen / onweersbuien, dan zit ik ook weinig voor de pc
![]()
Maar als het leuk genoeg is, krijg je er wel een weersverslag voor terug + de nodige keys die zo'n verslag opleverdquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:46 schreef phluphy het volgende:
[..]
ja maar, ja maar, jij bent gewoon raar anders![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |