quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:18 schreef vdvorst het volgende:
TVP,
zojuist terug van vakantie, dus paar dagen geen keys van mij gehad
Dat is nogal fraudegevoelig.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:58 schreef TheGeneral het volgende:
Ze moeten iets inbouwen dat je je keys kan exporteren. Dat als er iets fout gaan, je iig een back up hebt van een heleboel keys.
Oh komt hij weer...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:02 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat is nogal fraudegevoelig.
Keys opslaan, pulsen, backup terugzetten en weer pulsen.
Hier ben ik!quote:
Mm, je kan je afvragen wat beter is: een vrouw of een hondquote:
Gewoon onder iedere post zetten hoeveel keys je er daarmee bij hebt gekregenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:46 schreef R-Mon het volgende:
Misschien moeten jullie je aantal gespaarde keys onder de foto's zetten, dan lijkt het net alsof het nog enigszins ergens over gaat.
Moet je dat dan telkens uitrekenen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:54 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Gewoon onder iedere post zetten hoeveel keys je er daarmee bij hebt gekregen
Super fijn!!!quote:
Typ jij zoveel fouten dan? De helft van wat je typtquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:09 schreef Ravii het volgende:
dit zijn ook weeer paar keys, en met de backspace knop erbij kom ik toch op 1.5x keys van het aantal keys dat hier staat dus.
1.5 is overdreven dus,quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:10 schreef fate het volgende:
[..]
Typ jij zoveel fouten dan? De helft van wat je typt. Ik gebruik hem maar eens om de zoveel tijd. Jammer eigenlijk, want dat zou weer heel wat meer keys betekenen!
ik gebruik juist de linker shift vaker..wacht ik ga ff dat ding maken met mijn stats.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:21 schreef donroyco het volgende:
Mijn toetsenbord
[afbeelding]
Raar dat ik de de rechter Shift vaker gebruik dan de linker..
Nou ja, onder iedere LANGE post die je maaktquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:00 schreef fate het volgende:
[..]
Moet je dat dan telkens uitrekenen?
Dit waren er een stuk of 50 denk ik?
Ja, dan heb je ook nog wat extra clicks en meters afgelegdquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:29 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Nou ja, onder iedere LANGE post die je maaktKopieer het naar Word, klik op Extra en dan Woorden tellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |