Mwoh, de namen van de spelers die slagen blijven hangen, de gene die keihard mislukken worden toch vergeten.quote:Op maandag 11 februari 2008 17:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De meeste spelers die zo rond hun 22e vertrekken slagen gewoon
Dan wel één waarin het heel lastig zoeken is als je de echte namen van de spelers in zou tikken als zoekcriterium.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe kom je trouwens aan dit soort lijstjes, is het een eigen bestudering zeg maar? Heb je een soort database?
Minder geld is goed nieuws voor Ajax.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Volgend jaar 70% minder TV geld terwijl in de meeste andere landen de TV gelden vet stijgen.
Dit moet gaan leiden tot krimpende spelersbudgetten
quote:Op maandag 10 maart 2008 23:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Volgend jaar 70% minder TV geld terwijl in de meeste andere landen de TV gelden vet stijgen.
Dit moet gaan leiden tot krimpende spelersbudgetten
Ik tel 2 miljoen verschil? Neem aan dat de radiorechten niet zoveel opleverenquote:De NOS betaalt - inclusief de radiorechten - in totaal 21 miljoen euro per jaar en dat is minder dan de zeventig miljoen die Talpa drie jaar geleden voor drie seizoenen op tafel legde.
Radiorechten toch niet?quote:Op maandag 10 maart 2008 23:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nu is het 35 miljoen.
Derksen had het over 14 miljoen
Van 23 naar 21 is geen 40% minderquote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat zei hij gister
21 miljoen is nog steeds 40% minder, terwijl dat de meeste landen hun mediarechten vet verhogen
Dan hebben ze geen geld meer voor dure miskopen.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Want?
Er staat toch dat het eerst 70/3 wasquote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van 35 naar 21 wel ongeveer
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
LEZEN!!!!!!
Van der Schaaf, Opdam, Nelisse en Zuiverloon zijn natuurlijk wel aardige spelers, maar (nog) geen top. Deze zullen in mijn ogen opgevangen kunnen worden door doorschuivende jeugdspelers die net zo talentvol zijn, of spelers van de huidige eredivisie die een stap omhoog gaan maken.quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Farfan
Gomes
Heitinga
Engelaar
Kruiswijk
Opdam
Zuiverloon
Sahin
Nelisse
Lamah
Van der Schaaf
Pardo
Binnenkort
Bradley
Huntelaar (?)
De Guzman (?)
Wie gaan de plekken innemen?
Maar zo gaat het al jaren.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zijn natuurlijk wel allemaal derde rangs buitenlanders of talentvolle voetballers terwijl voor de gearriveerde spelers weg gaan
Het is gewoon steeds een curve.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar daardoor wordt het niveau wel steeds lager
AZ en in mindere mate Ajax hebben ook nog redelijk wat punten gepakt de afgelopen seizoenen hoor.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Niveau gaat al jarenlang hard achteruit hoor
Maar dat is ook te zien aan de UEFA lijst. Het is dat PSV nog regelmatig punten haalt anders hadden we allang ergens rond de 10e plek gestaan
Ja en als AC Milan niet zo veel punten gepakt had dan had Italië ook lager gestaan op de ranglijst, dat is dus geen argument.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Niveau gaat al jarenlang hard achteruit hoor
Maar dat is ook te zien aan de UEFA lijst. Het is dat PSV nog regelmatig punten haalt anders hadden we allang ergens rond de 10e plek gestaan
Zeker omdat landen zoals Portugal, Griekenland, Turkije, Rusland, Oekraine in opkomst zijnquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:47 schreef mcyodogg het volgende:
Hebben ze ook, alleen als PSV net zoveel gepakt zou hebben als AZ of Ajax was de aansluiting met 6 t/m 8 al lang weggeweest.
Ik zou eerst eens de ranglijst gaan bekijken voordat je gaat antwoorden. Lijkt me wel zo slim, want nu praat je alleen onzinquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja en als AC Milan niet zo veel punten gepakt had dan had Italië ook lager gestaan op de ranglijst, dat is dus geen argument.
Dat doe jij vrijwel constant, dus als dat al zo zou zijn dan is het een typisch geval van de pot verwijt de ketel...quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik zou eerst eens de ranglijst gaan bekijken voordat je gaat antwoorden. Lijkt me wel zo slim, want nu praat je alleen onzin
Ik moest lachenquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat doe jij vrijwel constant, dus als dat al zo zou zijn dan is het een typisch geval van de pot verwijt de ketel...
Geef eens een voorbeeld?quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat doe jij vrijwel constant, dus als dat al zo zou zijn dan is het een typisch geval van de pot verwijt de ketel...
Die opkomst van die landen valt volgens mij reuze mee.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zeker omdat landen zoals Portugal, Griekenland, Turkije, Rusland, Oekraine in opkomst zijn
Daar heb ik net naar zitten kijken en het valt dus wel mee met de opkomst van die landen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kijk maar op de UEFA ranglijst
Roemenie ook nog overigens
Voorlopig staan Oekraine, Schotland en Turkije nog ver achter ons.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kijk maar op de UEFA ranglijst
Roemenie ook nog overigens
Ja en vergelijk het eens met de jaren 70 dan is het verschil nog groter.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vergelijk het eens met 2000 of zo. Dan zie je het verschil
Je signature.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld?
Dus wordt het niveau steeds slechterquote:Op woensdag 9 juli 2008 17:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja en vergelijk het eens met de jaren 70 dan is het verschil nog groter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |