abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53464347
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 17:26 schreef Kaap het volgende:
Dat komt omdat de PC versie geport wordt van de PS2 versie
En dan nog gewoon 50 euro ervoor durven te vragen
Zo'n spel is budgetbak waardig.
pi_53465571
net effe uurtje gespeeld met dat be a pro mwh vind het maar saai.. ook de graphics idd zijn niet om aan te zien
pi_53465599
Valt me erg tegen van EA
Ga toch maar weer voor PES !!
pi_53465795
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 18:22 schreef andre347 het volgende:
Valt me erg tegen van EA
Alsof je uberhaupt al voor iets anders open stond dan PES. Jij gaat met een bepaalde instelling FIFA bekijken/spelen terwijl je bijvoorbaat al weet dat je zelf niet voor nieuwe andere dingen open staat naast PES. Psychologisch gezien heb je dus voor het verschijnen van FIFA al je keuze gemaakt, daar kun je dan niets aan doen. Norsheid.

(persoonlijk vind ik zowel PES als FIFA hun eigen charme hebben en kwaliteiten)
pi_53466272
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 18:32 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Alsof je uberhaupt al voor iets anders open stond dan PES. Jij gaat met een bepaalde instelling FIFA bekijken/spelen terwijl je bijvoorbaat al weet dat je zelf niet voor nieuwe andere dingen open staat naast PES. Psychologisch gezien heb je dus voor het verschijnen van FIFA al je keuze gemaakt, daar kun je dan niets aan doen. Norsheid.

(persoonlijk vind ik zowel PES als FIFA hun eigen charme hebben en kwaliteiten)
Vorig jaar was het eerste jaar dat ik echt serieus PES ging spelen. Daarvoor altijd Fifa. Over Fifa heb ik in al die jaren dus wel een duidelijk beeld gekregen. Ook was EA met de serie doet op de PC
pi_53468653
Het heeft weer de nodige verbeteringen meegekregen, maar had toch liever de next-gen fifa op de PC gezien.

Anyway, wie er via Direct IP wil spelen, add me op MSN; floepie17 [at] hotmail [dot] com
Wii Code: 9007-1442-7257-6389
Mario Strikers FC: 330814 057043
pi_53471349
Mwah dat be a pro is best saai. Misschien leuk online maar anders doodsaai.
  dinsdag 25 september 2007 @ 21:38:39 #208
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_53471364
Na jarenlang Fifa te hebben gespeeld ben ik 2 jaar terug over gestapt naar PES omdat ik me rot begon ergeren aan Fifa. Maar nu ik op mijn 360 beide demo's heb gespeelt begin ik toch weer te twijfelen. Fifa 08 maakt een betere indruk op me dan PES. Ik weet het ff niet meer.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_53471469
Ik ben Fifa 2008, volledige versie, Engels aan het downloaden.
Ben benieuwd, nog geen demo gezien of zo. Alleen het jaarlijks gezeik en gezever gelezen.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_53471515
Hoe kunnen ze nu S (o.a. van mannetje wisselen) veranderen in Q? Wie verzint zoiets?
pi_53471614
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 21:42 schreef mindgames het volgende:
Hoe kunnen ze nu S (o.a. van mannetje wisselen) veranderen in Q? Wie verzint zoiets?
Volgens mij kun je via "controls" overstappen naar de oude besturing.

Keeper in de spits, het kan weer

Hoe verplaats je de keeper trouwens tijdens een vrije trap? Of hoe neem je hem bij een 1-1 over?

*edit: o het is echt q geworden
pi_53471847
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 21:45 schreef nubie het volgende:
*edit: o het is echt q geworden
Juist! En als je S en Q omdraait moet je een pass geven met Q. Ook niet erg handig...
pi_53472134
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 21:42 schreef mindgames het volgende:
Echt schandalig inderdaad. Verder zie ik nog steeds te weinig verbeteringen. Het is traag, mannetjes draaien te langzaam. Verdedigen is een drama. Krijg je een schouderduw in een duel gaat je mannetje eerst een seconde voor zich uit staren ipv zich direct weer in het duel te storten. Bij het counteren kom ik steevast tot de conclusie dat de 10 man van mijn elftal achtergebleven zijn bij eigen doel waardoor ik met 1 man 10 tegenstanders uit moet spelen

Het meest belachelijke, en typisch EA, is echter dat ze de meest belachelijke bug van 2007 weer terug hebben laten komen in 2008. Vorig jaar bleef bij het opstarten het pijltje naar rechts hangen. Door het disablen van veel HIDs in je control panel kon je dat reparen en niet kort daarna kwam EA met een patch voor dit. Het bleek aan USB keyboards te liggen. Dit jaar kreeg ik precies hetzelfde probleem met precies dezelfde oplossing als vorig jaar. Dit geeft mij iig wederom sterk het idee dat men bij EA de engine van 2007 lichtelijk heeft aangepast en als 2008 heeft verkocht. Het kan mij iig nog niet bekoren. Nu maar even de PES demo downloaden, kijken of dat was is.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_53473915
Ik ben wel tevreden, spel loopt volgens mij veel soepeler en de bal vliegt veel mooier.

Ik heb een veldspeler gewisseld voor mijn keeper. Nu neemt mijn keeper echter de corners. Kan het wel veranderen maar het is op zich wel grappig.
pi_53475993
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 21:59 schreef FJD het volgende:

[..]

Echt schandalig inderdaad. Verder zie ik nog steeds te weinig verbeteringen. Het is traag, mannetjes draaien te langzaam. Verdedigen is een drama. Krijg je een schouderduw in een duel gaat je mannetje eerst een seconde voor zich uit staren ipv zich direct weer in het duel te storten. Bij het counteren kom ik steevast tot de conclusie dat de 10 man van mijn elftal achtergebleven zijn bij eigen doel waardoor ik met 1 man 10 tegenstanders uit moet spelen

Het meest belachelijke, en typisch EA, is echter dat ze de meest belachelijke bug van 2007 weer terug hebben laten komen in 2008. Vorig jaar bleef bij het opstarten het pijltje naar rechts hangen. Door het disablen van veel HIDs in je control panel kon je dat reparen en niet kort daarna kwam EA met een patch voor dit. Het bleek aan USB keyboards te liggen. Dit jaar kreeg ik precies hetzelfde probleem met precies dezelfde oplossing als vorig jaar. Dit geeft mij iig wederom sterk het idee dat men bij EA de engine van 2007 lichtelijk heeft aangepast en als 2008 heeft verkocht. Het kan mij iig nog niet bekoren. Nu maar even de PES demo downloaden, kijken of dat was is.
verdedigen is idd echt te komisch voor woorden, loopt een gast met de bal door het midden, jij met jouw mannetje er achter aan en de rest van je team staat een beetje aan hun pik te trekken, 't kost de cpu echt nauwelijks moeite om door je verdedeging heen te komen omdat je niet al je mannejtes fatsoenlijk kan controleren/sturen. ook hebben ze wederom de briljante "trick stick" met allerlei vette opties, natuurlijk super voor de mensen die het met een keyboard spelen. Nou ja, gelukkig komt via torrent zometeen de xbox360 versie binnen, die morgen dan maar even proberen bij wat vrienden, al zuigen consoles natuurlijk als de nete. overigens zitten er zelfs nog bugs uit 2005 in het spel (als je het minimum aan spelers hebt en een dude krijgt rood kan je hem tijdens de volgende wedstrijd niet direct aan het begin opstellen, schorsing, maar wel tijdens de wedstrijd wisselen ) dus dat geeft wel aan hoeveel tijd en energie er in is gestoken, ff graphics iets verbeteren, wat nieuwe rotzooi verzinnen, teams updaten en verkopen maar. EA.
pi_53476051
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 18:22 schreef andre347 het volgende:
Valt me erg tegen van EA
Koop een console man, heb je al eens op een Xdoos360 of een PS3 Fifa gedaan?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_53476473
Oja , je kunt je keeper bij een corner naar voren roepen . Dan zie je hem er zo naar toe rennen.

Als er staat "4 Take corner" Wat is knop 4 dan?
pi_53477548
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 23:52 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Koop een console man, heb je al eens op een Xdoos360 of een PS3 Fifa gedaan?
een console kopen omdat de makers van het spel het niet nodig vinden om het voor alle platformen in orde te maken? Jij koopt zeker ook even een nieuwe auto zodat je banden er op passen ofzo? of een nieuw huis zodat je je deuren er in kwijt kan? of een nieuwe fiets zodat je zadel erop past? hint lijkt me duidelijk genoeg. het zal vast beter zijn op de xbox of ps3 al zou het qua gameplay weinig verschil mogen maken
  woensdag 26 september 2007 @ 01:31:54 #219
66779 Brasco125
gamertag: DirtyBrasco NL
pi_53477758
Na beide demo's gespeeld te hebben voor de Xbox360, ga ik toch echt PES de rug toe keren, kolere: speler animatie is nogsteeds brak, spelers staan nogsteeds in poep-stand, Nog steeds maar een paar leagues, met een beetje mazzel met de juiste namen. Blijft over de fantastische gameplay die sinds PES1 structureel amper veranderd is en die mechanics heb ik dus nu ook wel gezien. Ga Fifa maar eens een kans geven. Is het niks, dan maar helemaal geen voetbal spel meer. GA wel lekker NBA'en ofzo. Dat Be-A-Pro (nieuw of niet: Dat ene spel wat dat al deed, was pus in het kwadraat, vanwege de allround butt-gameplay en rare camera posities) is een leuke afwisseling, hopen dat het een beetje goed werkt. Ben benieuwd.
pi_53478347
Gaat lekker met de scores, InsideGamer geeft FIFA 08 een 9- en noemt het ´de beste FIFA ooit´!

Pluspunten:
+ Graphics van bovenaf
+ Realistisch voetbal
+ Licenties
+ Veel modi, waaronder Be a Pro
+ Trick systeem
+ ALLES wat met geluid te maken heeft

Klik
pi_53478688
quote:
Op woensdag 26 september 2007 01:16 schreef Sora het volgende:

[..]

een console kopen omdat de makers van het spel het niet nodig vinden om het voor alle platformen in orde te maken? Jij koopt zeker ook even een nieuwe auto zodat je banden er op passen ofzo? of een nieuw huis zodat je je deuren er in kwijt kan? of een nieuwe fiets zodat je zadel erop past? hint lijkt me duidelijk genoeg. het zal vast beter zijn op de xbox of ps3 al zou het qua gameplay weinig verschil mogen maken
De gameplay is wel degelijk beter op de PS3.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_53478693
quote:
Op woensdag 26 september 2007 03:05 schreef G-Mart het volgende:
Gaat lekker met de scores, InsideGamer geeft FIFA 08 een 9- en noemt het ´de beste FIFA ooit´!

Pluspunten:
+ Graphics van bovenaf
+ Realistisch voetbal
+ Licenties
+ Veel modi, waaronder Be a Pro
+ Trick systeem
+ ALLES wat met geluid te maken heeft

Klik
Voor de Wii ja
pi_53478696
quote:
Op woensdag 26 september 2007 07:30 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:

[..]

Voor de Wii ja
Is zeker ook maar 1 versie voor de Wii
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_53478698
quote:
Op woensdag 26 september 2007 00:10 schreef nubie het volgende:
Oja , je kunt je keeper bij een corner naar voren roepen . Dan zie je hem er zo naar toe rennen.

Als er staat "4 Take corner" Wat is knop 4 dan?
Daar had ik dan weer minder problemen mee. Toen ik de PES demo speelde kwam ik er achter dat ze ipv het PS2 control scheme nu het Xbox360 control scheme hebben laten staan terwijl het om een PC demo gaat Probeer dan maar eens de goede knoppen te vinden
pi_53478881
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 16:37 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Wat een drama spel. Meestal worden opvolgers van games beter, maar EA krijgt het voor elkaar om ze elk jaar slechter te maken.

Ik heb het spel gedownload, maar ik ben hem na een halve 1e helft alweer aan het uninstallen (serieus)
Same here. Wat een bagger besturing op de PC zeg, ongelooflijk
Hopelijk is de 360 variant wel iets beter, dit is gewoon crap van de bovenste plank
pi_53478954
quote:
Op woensdag 26 september 2007 08:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Same here. Wat een bagger besturing op de PC zeg, ongelooflijk
Hopelijk is de 360 variant wel iets beter, dit is gewoon crap van de bovenste plank
Op de PS3 is die echt bruut.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_53480956
quote:
Op woensdag 26 september 2007 07:28 schreef Badabingea het volgende:

[..]

De gameplay is wel degelijk beter op de PS3.
dan zou die ook zo goed moeten zijn op de PC, aangezien de pc qua hardware de PS3 makkelijk aankan
pi_53481065
Net mijn eerste pot gespeeld.
Valt me reuze mee. Het nieuwe systeem van passen bevalt me wel.
Later meer.
pi_53482229
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 21:38 schreef cheqy het volgende:
Fifa 08 maakt een betere indruk op me dan PES. Ik weet het ff niet meer.
Hier precies hetzelfde.
Maar is Fifa nu beter geworden of PES slechter? Da's nog altijd de vraag.
Dit, dus.
  woensdag 26 september 2007 @ 11:34:23 #230
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_53482537
OMG ik heb toch besloten om fifa08 te halen inplaats van PES2008 WTF * MisterJ.Lo begint emotioneel te worden als DIE-HARD PESFAN!!

Fifa08 op de PS3/XBOX360 is the BOMB!!
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_53482634
quote:
Op woensdag 26 september 2007 11:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
OMG ik heb toch besloten om fifa08 te halen inplaats van PES2008 WTF * MisterJ.Lo begint emotioneel te worden als DIE-HARD PESFAN!!

Fifa08 op de PS3/XBOX360 is the BOMB!!
Zo herkenbaar. Vanaf PES 4 helemaal kapot gespeelt. Uren en uren in dat spel gestopt en nu overgaan op Fifa.
Dit, dus.
pi_53482829
Iemand al op de Wii gespeeld?
BOE!
pi_53482870
Vanavond maar eens downloaden voor de XBOX360, misschien gaat dat beter.
pi_53484371
Inderdaad ik ben ook benieuwd naar de Wii versie, dat is pas een andere gameplay! En dus veel vernieuwender dan op alle andere platformen.
pi_53485073
quote:
Op woensdag 26 september 2007 07:30 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:

[..]

Voor de Wii ja
Ze hebben de PlayStation 3 versie hier gerecenseerd, staat duidelijk onderaan de pagina. Geen idee waarom de recensie zelf op de Wii pagina staat.
pi_53485910
quote:
Op woensdag 26 september 2007 11:46 schreef I_PANDA_I het volgende:
Iemand al op de Wii gespeeld?
De Wii versie is imo geniaal!

Het speelt erg lekker en het feit dat ik me echt moet concentreren zegt genoeg over het doorbreken van de originele, standaard bediening. Het passen (A inhouden en beweging maken in de richting waar je wilt passen) en steekpassen (B inhouden en beweging maken in de richting waar je wilt steekpassen) met bewegingen werkt foutloos, net als de truukjes, ERG gaaf uitgewerkt. Z indrukken, nunchuck naar beneden bewegen om de bal naar achter te 'schuiven'. C key + nunchuck naar links : Fakey naar links, Z en nunchuck naar links achter het standbeen links en Gaaan! Subliem!

Schieten door de wiimote naar boven te bewegen voor een hard schot, naar beneden voor een geplaatst schot. Mik met de nunchuck stick. hoe harder de wiimote beweging, hoe harder het schot. Geef effect door de nunchuck schuin te houden in de richting waarin je wilt schieten. heerlijk!
-- http://youtube.com/user/FoggyFreek-- JeeBee.net -- jorisbos.nl
  woensdag 26 september 2007 @ 14:37:18 #237
174008 petenbos
PRISON BREAK!
pi_53487453
heeft dr iemand cd key voor mij?
We got to disappear, forever.
pi_53487789
quote:
Op woensdag 26 september 2007 14:37 schreef petenbos het volgende:
heeft dr iemand cd key voor mij?
1HG2H-2GGF2-4G35V-8KJUG-4NOOB
pi_53488017
Sinds wanneer is een doorgebrokenspeler geen rood meer?
pi_53488483
quote:
Op woensdag 26 september 2007 13:47 schreef FoggyFreek het volgende:

[..]

De Wii versie is imo geniaal!

Het speelt erg lekker en het feit dat ik me echt moet concentreren zegt genoeg over het doorbreken van de originele, standaard bediening. Het passen (A inhouden en beweging maken in de richting waar je wilt passen) en steekpassen (B inhouden en beweging maken in de richting waar je wilt steekpassen) met bewegingen werkt foutloos, net als de truukjes, ERG gaaf uitgewerkt. Z indrukken, nunchuck naar beneden bewegen om de bal naar achter te 'schuiven'. C key + nunchuck naar links : Fakey naar links, Z en nunchuck naar links achter het standbeen links en Gaaan! Subliem!

Schieten door de wiimote naar boven te bewegen voor een hard schot, naar beneden voor een geplaatst schot. Mik met de nunchuck stick. hoe harder de wiimote beweging, hoe harder het schot. Geef effect door de nunchuck schuin te houden in de richting waarin je wilt schieten. heerlijk!
klinkt heel vet ik zal me er snel aan gaan wagen!
  woensdag 26 september 2007 @ 15:24:33 #241
174008 petenbos
PRISON BREAK!
pi_53488697
quote:
Op woensdag 26 september 2007 14:49 schreef Timmai het volgende:

[..]

1HG2H-2GGF2-4G35V-8KJUG-4NOOB
haha ja en nu de goede.. kan toch niet er zijn 5 hokjes en per hokje kan maar 4 letters;)
We got to disappear, forever.
pi_53488760
quote:
Op woensdag 26 september 2007 15:24 schreef petenbos het volgende:

[..]

haha ja en nu de goede.. kan toch niet er zijn 5 hokjes en per hokje kan maar 4 letters;)
X8MM-RWM9-FIFA-KFLT-FIFA
pi_53489735
anders doet google wel de trick! serial+fifa+08
pi_53490049
Wat een gigantisch KUTSPEL

Graphics uit het jaar 0, zeg nou zelf:

Gameplay is PRECIES dezelfde rotzooi als voorgaande jaren.
En meneer de zwaartekracht heeft vakantie genomen, want die bewegingen van de bal slaat nergens op!!
Het loopt nog steeds niet compleet vloeiend, vanaf 2003 is dat zo. Neem een voorbeeld aan PES, dat zonder hakken of stoten minimaal 60 fps haalt.
Besturing is ronduit kut, zoals gezegd heb ik geen flauw idee met welke knop op mijn Rumblepad, knop 4 overeenkomt als dat wordt aangegeven in het spel.
De doelnetten slaan al jaren nergens op, de animaties daarvan dus.
De textures zijn ontzettend vaal en vaag, je kunt nog net het Ajax-logo zien zitten op de shirts, maar dat was het dan.
Kleuovergangen van het veld gewoon in een strakke lijn van donkergroen naar lichtgroen (zoals op het plaatje te zien is).
Kutcamera's, ik wil de tele-camera in PES bijvoorbeeld, maar die zit er niet bij.

Jullie wilden argumenten voor hoe KUT FIFA is, hier heb je ze.
pi_53490332
quote:
Op woensdag 26 september 2007 16:22 schreef Saekerhett het volgende:

[afbeelding]

En meneer de zwaartekracht heeft vakantie genomen, want die bewegingen van de bal slaat nergens op!!
Het loopt nog steeds niet compleet vloeiend, vanaf 2003 is dat zo. Neem een voorbeeld aan PES, dat zonder hakken of stoten minimaal 60 fps haalt.
Besturing is ronduit kut, zoals gezegd heb ik geen flauw idee met welke knop op mijn Rumblepad, knop 4 overeenkomt als dat wordt aangegeven in het spel.
De textures zijn ontzettend vaal en vaag, je kunt nog net het Ajax-logo zien zitten op de shirts, maar dat was het dan.
Kleuovergangen van het veld gewoon in een strakke lijn van donkergroen naar lichtgroen (zoals op het plaatje te zien is).
Kutcamera's, ik wil de tele-camera in PES bijvoorbeeld, maar die zit er niet bij.

De PC versie is een port van de PS2, koop een echte console en wees verbaasd over hoe goed FIFA dit jaar is......
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_53490520
quote:
Op woensdag 26 september 2007 16:34 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

De PC versie is een port van de PS2, koop een echte console en wees verbaasd over hoe goed FIFA dit jaar is......
Als ze niet eens de moeite doen om een fatsoenlijke pc versie te maken, ga ik echt geen console + spel kopen. Ze kunnen me ballen likken daar bij EA
pi_53490545
quote:
Op woensdag 26 september 2007 16:41 schreef Timmai het volgende:

[..]

Als ze niet eens de moeite doen om een fatsoenlijke pc versie te maken, ga ik echt geen console + spel kopen. Ze kunnen me ballen likken daar bij EA
Geil !
pi_53490691
quote:
Op woensdag 26 september 2007 16:22 schreef Saekerhett het volgende:

[afbeelding]

Het leukste nog is hoe ze die bal aan nemen
pi_53490819
quote:

[..]

"Een echte console" kopen speciaal voor FIFA, ben je wel helemaal lekker?
pi_53491133
quote:

[..]

wederom: koop jij een nieuw huis zodat je gloednieuwe deuren daarin passen? een nieuwe fiets zodat je zadel fatsoenlijk zit? een nieuwe auto ipv je huidige porsche zodat je je nieuwe banden kan gebruiken? de PC is sterker qua prestaties dan de consoles, ik verbaas me erover dat mensen nog steeds EA het voordeel van de twijfel geven en het gewoon klakkeloos accepteren dat ze keer op keer de pc gebruikers gewoon naaien. nou koopt geen mens met hersens de rotzooi van EA en downloaden ze het gewoon maar dat terzijde.
pi_53491211
quote:
Op woensdag 26 september 2007 17:06 schreef Sora het volgende:

[..]

nou koopt geen mens met hersens de rotzooi van EA en downloaden ze het gewoon maar dat terzijde.
Dat heeft geen zak met EA te maken.
99% download de spellen en programma's.
0.5% vindt het moreel verwerpelijk om iets te downloaden en vervolgens niet te kopen als het bevalt.
0.5% heeft een ander lulverhaal klaar.
pi_53491245
quote:
Op woensdag 26 september 2007 17:06 schreef Sora het volgende:

[..]

wederom: koop jij een nieuw huis zodat je gloednieuwe deuren daarin passen? een nieuwe fiets zodat je zadel fatsoenlijk zit? een nieuwe auto ipv je huidige porsche zodat je je nieuwe banden kan gebruiken? de PC is sterker qua prestaties dan de consoles, ik verbaas me erover dat mensen nog steeds EA het voordeel van de twijfel geven en het gewoon klakkeloos accepteren dat ze keer op keer de pc gebruikers gewoon naaien. nou koopt geen mens met hersens de rotzooi van EA en downloaden ze het gewoon maar dat terzijde.
Tsja, dat jij en die anderen voetbal-games nog op de PC spelen is mijn probleem niet.

Maar wees gerust, Pro Evo 2007 is wel next-gen op de PC, veel plezier !
pi_53491842
quote:
De PC versie is een port van de PS2, koop een echte console.
Ah das mooi, ik heb al een Wii
pi_53492153
Wat me opvalt is het volgende:

Ik speel Fifa al sinds '97. Edities van '97, '98 en '99 op de Playstation 1 en de versies daarna allen op de PC. Elk jaar zat er wel iets qua verbetering in, en je zag duidelijk dat men langzamerhand probeerde toe te werken naar een versie die meer en meer lijkt op PES qua gameplay. Fifa onderscheidde zich altijd door goede graphics.

Heel erg veel Fifa spelers kopen en spelen deze game dus ook op de PC. Deze groep mensen wordt dit jaar het hardst genaaid door EA. Ik heb erg lang zitten zoeken, maar behalve:

-Keeperbesturing
-Steekpas zelf qua snelheid managen
-Update van rosters

is er gewoon niks veranderd (!) Een regelrechte poort van 2007 op de pc. Alle aandacht is uitgegaan naar de XBOX360 versie en de PS3 versie. Deze zijn zowel qua graphics als qua gameplay in mijn ogen PES voorbij dit jaar. Voor diegenen die het niet gespeeld hebben, check ook maar eens dit filmpje voor een impressie:

http://www.insidegamer.nl/xbox360/fifa08/videos/4442

Maar nogmaals: de pc gamers worden ontzettend in de vrieskou gezet met deze editie. En waarom? Probeert EA de specs voor de pc bewust laag te houden om de instapdrempel laag te houden en stapt men daarom niet over op een nieuwe engine? Of is daadwerkelijk alle energie bewust in de XBOX360 versie en PS3 versie gestoken en heeft men de pc versie naar het verdomhoekje verbannen?

Als ik het geld had kocht ik een next gen console met Fifa 2008. Ik heb PES 2008 inmiddels ook gespeeld en daarbij heeft men iig qua spelers op de pc wel verstaan waar het om draait: NEXT GEN dus. Alleen is de gameplay dan weer belabberd en de rest van de animaties ook (denk aan publiek etc.) + je mist veel te veel licenties. Dat is mij mening over de pc versie van PES. Op de consoles heb ik 'm nog niet gespeeld.

Kerstmis 2007. NEXT GEN Console met Fifa 08 voor deze jongen.

Klote EA.
pi_53492391
Hmm net Fifa 08 gehaald voor de xbox 360, vind het persoonlijk erg fijn spelen alleen een beetje erg jammer dat je alleen Nederlands, Zweeds of Spaans kan selecteren als taal.

Nu word je gedwongen naar Evert Ten Napel en Youri Mulder te luisteren kwa commentaar en dat is echt zo slecht
  woensdag 26 september 2007 @ 18:17:44 #256
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_53492793
JONGENS HAAL FIFA08 NIET VOOR DE PC IK HERHAAL NIET VOOR DE PC!!

Man o man wat is dit spel vet zeg op de ps3/xbox360!! Ben er weer vandoor verder gamen op mijn PS3!

Daag mijn uit online onder nickname Achillias!
pi_53492853
Ik heb hem vandaag voor de XBox-360 gehaald. En hij is goed.

Wel vaag eigenlijk. Hij zou pas de 28e te koop zijn, maar toen ik Halo 3 ging halen stond FIFA 08 ineens ook in de rek.
pi_53492951
Wel jammer dat het spel er op de PC niet zo cool uitziet als op de XBOX360.
Ik heb zelf ook een XBOX360 maar speel het veel liever op mijn PC Ik hou niet zo van de camerahoek in de FIFA2008-demo voor de 360.. de spelers zijn zo klein wanneer je voor Tele kiest
pi_53493029
quote:
Op woensdag 26 september 2007 18:25 schreef Jestrovic het volgende:
Wel jammer dat het spel er op de PC niet zo cool uitziet als op de XBOX360.
Ik heb zelf ook een XBOX360 maar speel het veel liever op mijn PC Ik hou niet zo van de camerahoek in de FIFA2008-demo voor de 360.. de spelers zijn zo klein wanneer je voor Tele kiest
Je moet hem ook op Dynamisch spelen.
pi_53493317
quote:
Op woensdag 26 september 2007 18:29 schreef TheMagnificent het volgende:

Je moet hem ook op Dynamisch spelen.
maar blijf het vreemd vinden van EA Tele 4 life

Kunnen jullie veel tegenstanders vinden online? Weet nog dat je bij de PC versie (2007) uit 10 lobby's (verschillende landen) kon kiezen waar je 24 uur p.d tientallen tegenstanders kon vinden

De multiplayer functie van CL0607 (XBOX360) was niet echt leuk heeft EA dit al verbeterd voor FIFA 2008?

?

?
pi_53493446
quote:
Op woensdag 26 september 2007 18:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb hem vandaag voor de XBox-360 gehaald. En hij is goed.

Wel vaag eigenlijk. Hij zou pas de 28e te koop zijn, maar toen ik Halo 3 ging halen stond FIFA 08 ineens ook in de rek.
Vind je het nederlands commentaar niet irritant? in vergelijking met bijv engels commentaar
  woensdag 26 september 2007 @ 19:03:00 #262
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_53493845
quote:
Op woensdag 26 september 2007 18:45 schreef Terrorbita het volgende:

[..]

Vind je het nederlands commentaar niet irritant? in vergelijking met bijv engels commentaar
Bij fifa 05 en in het begin speelde ik in het Nederlands. Maar ik begon me steeds meer te ergeren aan dat Nederlandse commentaar dat ik bij 06 overgegaan ben naar Engels. En dat speelt een stuk prettiger. Dus fifa 08 ga ik ook weer in het Engels spelen
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_53493935
quote:
Op woensdag 26 september 2007 19:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Bij fifa 05 en in het begin speelde ik in het Nederlands. Maar ik begon me steeds meer te ergeren aan dat Nederlandse commentaar dat ik bij 06 overgegaan ben naar Engels. En dat speelt een stuk prettiger. Dus fifa 08 ga ik ook weer in het Engels spelen
Ja alleen die optie is er dus niet dit keer , met het erin doen van de disc krijg je 3 opties, zweeds, spaans of nederlands. Of ik heb net toevallig weer de verkeerde versie gehaald en niet de Uk versie.
pi_53494039
quote:
Op woensdag 26 september 2007 19:06 schreef Terrorbita het volgende:

Ja alleen die optie is er dus niet dit keer , met het erin doen van de disc krijg je 3 opties, zweeds, spaans of nederlands. Of ik heb net toevallig weer de verkeerde versie gehaald en niet de Uk versie.
Mijn PC versie is Engels, Zweeds en Deens
pi_53494660
Even een quote "Hallo en welkom bij deze wedstrijd en Youri zit al naast me" en dan de ander "Ja inderdaad en jij ben Evert"
pi_53494714
pi_53497014
quote:
Op woensdag 26 september 2007 19:33 schreef Terrorbita het volgende:
Even een quote "Hallo en welkom bij deze wedstrijd en Youri zit al naast me" en dan de ander "Ja inderdaad en jij ben Evert"
Dit, dus.
  woensdag 26 september 2007 @ 21:05:36 #268
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_53497343
quote:
Op woensdag 26 september 2007 19:06 schreef Terrorbita het volgende:

[..]

Zet je PS3 op engels en je krijgt ingame engels commentaar
pi_53497357
Ik kreeg net geel omdat ik buitenspel stond .
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  woensdag 26 september 2007 @ 21:46:26 #270
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_53499051
quote:
Op woensdag 26 september 2007 11:20 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Hier precies hetzelfde.
Maar is Fifa nu beter geworden of PES slechter? Da's nog altijd de vraag.
Ik vind PES slechter geworden.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
  woensdag 26 september 2007 @ 21:56:57 #271
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_53499557
quote:
Op woensdag 26 september 2007 21:06 schreef Superheld het volgende:
Ik kreeg net geel omdat ik buitenspel stond .
Is dat ook al mogelijk?
Fuck the EBU.
pi_53499913
quote:
Op woensdag 26 september 2007 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Is dat ook al mogelijk?
Blijkbaar...
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_53500047
Ik vind hem zeker bruut voor de PS3, ik ben zo weer gamen!
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_53501209
Vandaag op de PC gespeeld met XBOX360 controller. Werkt iets beter, maar nog steeds kut met peren.

Binnenkort maar eens op de 360 proberen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2007 22:33:58 ]
pi_53501443
quote:
Op woensdag 26 september 2007 22:33 schreef Scorpie het volgende:
Vandaag op de PC gespeeld met XBOX360 controller. Werkt iets beter, maar nog steeds kut met peren.

Binnenkort maar eens op de 360 proberen.
Op de pc is die gewoon geport van 07 met enkel wat rosterupdates, meer niet.

PS3 is daarnaast uber gaaf.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_53501504
Bah
Heb Fifa 08 vandaag in duitse Mediamarkt gekocht voor xbox360
Kom ik thuis zie ik dat ik alleen Duits en Franse taal kan kiezen
Morgen maar geld terug vragen
pi_53501514
quote:
Op woensdag 26 september 2007 21:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Zet je PS3 op engels en je krijgt ingame engels commentaar
Ja dat heb ik al geprobeerd...360 trouwens maar hoor nog steeds Evert Ten Napel.

Nog wat mooie quotes "goh zat die bal er bijna in was het een hattrick geweest. en dan youri..ja inderdaad 3 doelpunten bijna" als je dat 8x hoort in 1 wedstrijd
pi_53501601
Ok voor engels commentaar moet je de fifa 2k8 met deze cover hebben

Dit is de UK versie

De NL versie voor de 360 met zweeds, spaans en dus NL staat Ronaldinho op de voorgrond en Rooney op de achtergrond.

[ Bericht 13% gewijzigd door Terrorbita op 26-09-2007 22:54:00 ]
  woensdag 26 september 2007 @ 22:48:42 #279
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_53501780
quote:
Op woensdag 26 september 2007 22:41 schreef Terrorbita het volgende:

[..]

Ja dat heb ik al geprobeerd...360 trouwens maar hoor nog steeds Evert Ten Napel.

Nog wat mooie quotes "goh zat die bal er bijna in was het een hattrick geweest. en dan youri..ja inderdaad 3 doelpunten bijna" als je dat 8x hoort in 1 wedstrijd
Maak dan ook gewoon die hattrick en mis niet steeds
Fuck the EBU.
pi_53504506
Ik ben absoluut geen fan van de co-op modus.. Ik loop me de tyfus in te lopen... terwijl de aanval op de eigen helft staat te spelen..
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
  donderdag 27 september 2007 @ 10:33:04 #281
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_53508982
Een duidelijke signaal heeft EA gegeven aan het team van Seabass.. zei kunnen gewoon niet meer voortborduren op de oude engine in de toekomst, doe je dat wel dan raak je volgend jaar meer dan 50% van de Pes community kwijt.

Fifa is dit jaar zeer dichtbij om PES van de troon af te stoten als beste footie.
pi_53509531
Voor de Wii vind ik em echt wel goed. Dacht toen ik de ps3 demo had gespeeld, dat het helemaal kut zou worden, maar ik ben tevreden. Al zitten er nog wel veel domme dingen in.

En hoe neem je in godsnaam een goeie corner? Bij mij draaien ze, of naar de middenlijn uit, of binnen 3 meter al over de achterlijn uit

Ziet er ook nog wel oke uit....
O+ BlaBlub O+
pi_53509784
quote:
Op woensdag 26 september 2007 22:41 schreef Terrorbita het volgende:

[..]

Het NL commentaar is om te huilen, ieder geval bij Fifa06 en Fifa07 . Ik heb gelukkig de PC versie met Engels, Zweeds en een nog andere Scandinavische taal..

* PieterBas zit ook in Zweden
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_53509944
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:05 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb gelukkig de PC versie met Engels, Zweeds en een nog andere Scandinavische taal..
Liever de next-gen versie met Nederlands commentaar, dan de PS2 versie op de PC met Engels.
pi_53510246
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:11 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Liever de next-gen versie met Nederlands commentaar, dan de PS2 versie op de PC met Engels.
Completely agrees .
pi_53510374
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:11 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

nou weten we het wel.
pi_53510437
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:25 schreef Timmai het volgende:

[..]

nou weten we het wel.
pi_53510474
PC versie niet kopen?
pi_53514085
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:29 schreef TerroRobbie het volgende:
PC versie niet kopen?
Correct, koop een PS3/360 en haal daar FIFA voor
  donderdag 27 september 2007 @ 13:51:04 #290
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_53514700
O my god wat heb ik net een kakkerlak zwaar vernederd online

Feyenoord - Ajax (ik)

De gehele wedstrijd had ik de bal , eerste helft stond ik al 0-4 voor (krijgt opeens een flashback ) a fijn rust.. 2 helft begint die gast dus vol in de aanval te gaan maar kon geen pot breken tegen mijn fantastische spelende Jaap Stam

Op een gegeven moment werdt hij zo wanhopig dat hij elk bal contact van mij met een overtreding probeerde te voorkomen wat dus tot een penalty lijden.

Huntelaar nemen natuurlijk en op zijn panenka's ingeschoten

Je hoorde mijn uitvak helemaal los gaan met AJAX AJAX AJAX AJAX!!!!!!!!!!!

Wat denk je.. gaat hij disconnecten wel een reguliere overwinning gekregen van 0-3 maar man o man wat is Fifa toch vet online.

[ Bericht 2% gewijzigd door MisterJ.Lo op 27-09-2007 15:00:45 ]
pi_53515112
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:31 schreef G-Mart het volgende:

[..]

Correct, koop een Wii en haal daar FIFA voor
Gefixed!
-- http://youtube.com/user/FoggyFreek-- JeeBee.net -- jorisbos.nl
pi_53515512
Fifa 08 op de pc is idd een beetje van hetzelfde.
Nu heb ik ook een Wii thuis staan, en overweeg ik hiervoor fifa aan te schaffen.
Is dit echter niet gewoon een veredelde versie van de current gen, maar dan met wat extra features?

* Floeperdepoeppp zou bijna een xbox 360 aanschaffen voor fifa 08
Wii Code: 9007-1442-7257-6389
Mario Strikers FC: 330814 057043
pi_53516172
quote:
Op donderdag 27 september 2007 14:20 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
Fifa 08 op de pc is idd een beetje van hetzelfde.
Nu heb ik ook een Wii thuis staan, en overweeg ik hiervoor fifa aan te schaffen.
Is dit echter niet gewoon een veredelde versie van de current gen, maar dan met wat extra features?

* Floeperdepoeppp zou bijna een xbox 360 aanschaffen voor fifa 08
de grafisch zal fifa op de wii geen wonderen verrichten, maar het ziet er wel leuk uit! maar de gehele gameplay + extra's schoppen het complete spel tot een nieuwe ervaring!
  donderdag 27 september 2007 @ 15:01:59 #294
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_53516763
Grr, mijn spel loopt te vaak vast in carriere mode

Dat wordt dus omruilen!
  donderdag 27 september 2007 @ 15:33:27 #295
67174 Dos37
Come on Twente
pi_53517688
Net even gespeeld. Is wel leuk maar de veruitgang is ver te zoeken. Ik was bang dat ik fifa 2007 had aangeklikt.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_53518196
quote:
Op donderdag 27 september 2007 15:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Grr, mijn spel loopt te vaak vast in carriere mode

Dat wordt dus omruilen!
Wanneer? Bij het verdelen van je ervaringspunten?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_53518209
quote:
Op donderdag 27 september 2007 15:33 schreef Dos37 het volgende:
Net even gespeeld. Is wel leuk maar de veruitgang is ver te zoeken. Ik was bang dat ik fifa 2007 had aangeklikt.
Pc zeker?
KLAAS JAN HUNTELAAR
  donderdag 27 september 2007 @ 15:53:21 #298
67174 Dos37
Come on Twente
pi_53518288
quote:
Op donderdag 27 september 2007 15:50 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Pc zeker?
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_53518344
quote:
Op donderdag 27 september 2007 15:53 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Dat is idd een complete port van 07

Koop een 360 of PS3 en je hebt een keigoeie footie
KLAAS JAN HUNTELAAR
  donderdag 27 september 2007 @ 15:55:04 #300
11449 Ash
It's a trick. Get an axe!
pi_53518346
Kan je nou niet meer gewoon een seizoen spelen? zonder al die coach poespas?
Vroeger had je toch de optie Seizoen?
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')