Je moet hem ook op Dynamisch spelen.quote:Op woensdag 26 september 2007 18:25 schreef Jestrovic het volgende:
Wel jammer dat het spel er op de PC niet zo cool uitziet als op de XBOX360.
Ik heb zelf ook een XBOX360 maar speel het veel liever op mijn PCIk hou niet zo van de camerahoek in de FIFA2008-demo voor de 360.. de spelers zijn zo klein wanneer je voor Tele kiest
quote:Op woensdag 26 september 2007 18:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Je moet hem ook op Dynamisch spelen.![]()
Vind je het nederlands commentaar niet irritant? in vergelijking met bijv engels commentaarquote:Op woensdag 26 september 2007 18:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb hem vandaag voor de XBox-360 gehaald. En hij is goed.![]()
Wel vaag eigenlijk. Hij zou pas de 28e te koop zijn, maar toen ik Halo 3 ging halen stond FIFA 08 ineens ook in de rek.![]()
Bij fifa 05 en in het begin speelde ik in het Nederlands. Maar ik begon me steeds meer te ergeren aan dat Nederlandse commentaar dat ik bij 06 overgegaan ben naar Engels. En dat speelt een stuk prettiger. Dus fifa 08 ga ik ook weer in het Engels spelenquote:Op woensdag 26 september 2007 18:45 schreef Terrorbita het volgende:
[..]
Vind je het nederlands commentaar niet irritant? in vergelijking met bijv engels commentaar
Ja alleen die optie is er dus niet dit keerquote:Op woensdag 26 september 2007 19:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij fifa 05 en in het begin speelde ik in het Nederlands. Maar ik begon me steeds meer te ergeren aan dat Nederlandse commentaar dat ik bij 06 overgegaan ben naar Engels. En dat speelt een stuk prettiger. Dus fifa 08 ga ik ook weer in het Engels spelen
Mijn PC versie is Engels, Zweeds en Deensquote:Op woensdag 26 september 2007 19:06 schreef Terrorbita het volgende:
Ja alleen die optie is er dus niet dit keer, met het erin doen van de disc krijg je 3 opties, zweeds, spaans of nederlands. Of ik heb net toevallig weer de verkeerde versie gehaald en niet de Uk versie.
quote:Op woensdag 26 september 2007 19:33 schreef Terrorbita het volgende:
Even een quote "Hallo en welkom bij deze wedstrijd en Youri zit al naast me" en dan de ander "Ja inderdaad en jij ben Evert"
Zet je PS3 op engels en je krijgt ingame engels commentaarquote:Op woensdag 26 september 2007 19:06 schreef Terrorbita het volgende:
[..]
Ja alleen die optie is er dus niet dit keer, met het erin doen van de disc krijg je 3 opties, zweeds, spaans of nederlands. Of ik heb net toevallig weer de verkeerde versie gehaald en niet de Uk versie.
Ik vind PES slechter geworden.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde.
Maar is Fifa nu beter geworden of PES slechter? Da's nog altijd de vraag.
Is dat ook al mogelijk?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:06 schreef Superheld het volgende:
Ik kreeg net geel omdat ik buitenspel stond.
Blijkbaar...quote:Op woensdag 26 september 2007 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is dat ook al mogelijk?
Op de pc is die gewoon geport van 07 met enkel wat rosterupdates, meer niet.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:33 schreef Scorpie het volgende:
Vandaag op de PC gespeeld met XBOX360 controller. Werkt iets beter, maar nog steeds kut met peren.
Binnenkort maar eens op de 360 proberen.
Ja dat heb ik al geprobeerd...360 trouwensquote:Op woensdag 26 september 2007 21:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zet je PS3 op engels en je krijgt ingame engels commentaar![]()
Maak dan ook gewoon die hattrick en mis niet steedsquote:Op woensdag 26 september 2007 22:41 schreef Terrorbita het volgende:
[..]
Ja dat heb ik al geprobeerd...360 trouwensmaar hoor nog steeds Evert Ten Napel.
Nog wat mooie quotes "goh zat die bal er bijna in was het een hattrick geweest. en dan youri..ja inderdaad 3 doelpunten bijna" als je dat 8x hoort in 1 wedstrijd
Het NL commentaar is om te huilen, ieder geval bij Fifa06 en Fifa07quote:Op woensdag 26 september 2007 22:41 schreef Terrorbita het volgende:
[..]
Ja dat heb ik al geprobeerd...360 trouwensmaar hoor nog steeds Evert Ten Napel.
Nog wat mooie quotes "goh zat die bal er bijna in was het een hattrick geweest. en dan youri..ja inderdaad 3 doelpunten bijna" als je dat 8x hoort in 1 wedstrijd
Liever de next-gen versie met Nederlands commentaar, dan de PS2 versie op de PC met Engels.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:05 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb gelukkig de PC versie met Engels, Zweeds en een nog andere Scandinavische taal..
Completely agreesquote:Op donderdag 27 september 2007 11:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Liever de next-gen versie met Nederlands commentaar, dan de PS2 versie op de PC met Engels.
nou weten we het wel.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Liever de next-gen versie met Nederlands commentaar, dan de PS2 versie op de PC met Engels.
Correct, koop een PS3/360 en haal daar FIFA voorquote:Op donderdag 27 september 2007 11:29 schreef TerroRobbie het volgende:
PC versie niet kopen?
Gefixed!quote:Op donderdag 27 september 2007 13:31 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Correct, koop een Wii en haal daar FIFA voor![]()
de grafisch zal fifa op de wii geen wonderen verrichten, maar het ziet er wel leuk uit! maar de gehele gameplay + extra's schoppen het complete spel tot een nieuwe ervaring!quote:Op donderdag 27 september 2007 14:20 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
Fifa 08 op de pc is idd een beetje van hetzelfde.
Nu heb ik ook een Wii thuis staan, en overweeg ik hiervoor fifa aan te schaffen.
Is dit echter niet gewoon een veredelde versie van de current gen, maar dan met wat extra features?
* Floeperdepoeppp zou bijna een xbox 360 aanschaffen voor fifa 08
Wanneer? Bij het verdelen van je ervaringspunten?quote:Op donderdag 27 september 2007 15:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Grr, mijn spel loopt te vaak vast in carriere mode![]()
Dat wordt dus omruilen!
Pc zeker?quote:Op donderdag 27 september 2007 15:33 schreef Dos37 het volgende:
Net even gespeeld. Is wel leuk maar de veruitgang is ver te zoeken. Ik was bang dat ik fifa 2007 had aangeklikt.
quote:
Dat is idd een complete port van 07quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |