En dan nog gewoon 50 euro ervoor durven te vragenquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:26 schreef Kaap het volgende:
Dat komt omdat de PC versie geport wordt van de PS2 versie
Alsof je uberhaupt al voor iets anders open stond dan PES. Jij gaat met een bepaalde instelling FIFA bekijken/spelen terwijl je bijvoorbaat al weet dat je zelf niet voor nieuwe andere dingen open staat naast PES. Psychologisch gezien heb je dus voor het verschijnen van FIFA al je keuze gemaakt, daar kun je dan niets aan doen. Norsheid.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:22 schreef andre347 het volgende:
Valt me erg tegen van EA
Ga toch maar weer voor PES !!
Vorig jaar was het eerste jaar dat ik echt serieus PES ging spelen. Daarvoor altijd Fifa. Over Fifa heb ik in al die jaren dus wel een duidelijk beeld gekregen. Ook was EA met de serie doet op de PCquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:32 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Alsof je uberhaupt al voor iets anders open stond dan PES. Jij gaat met een bepaalde instelling FIFA bekijken/spelen terwijl je bijvoorbaat al weet dat je zelf niet voor nieuwe andere dingen open staat naast PES. Psychologisch gezien heb je dus voor het verschijnen van FIFA al je keuze gemaakt, daar kun je dan niets aan doen. Norsheid.
(persoonlijk vind ik zowel PES als FIFA hun eigen charme hebben en kwaliteiten)
Volgens mij kun je via "controls" overstappen naar de oude besturing.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:42 schreef mindgames het volgende:
Hoe kunnen ze nu S (o.a. van mannetje wisselen) veranderen in Q? Wie verzint zoiets?
Echt schandalig inderdaad. Verder zie ik nog steeds te weinig verbeteringen. Het is traag, mannetjes draaien te langzaam. Verdedigen is een drama. Krijg je een schouderduw in een duel gaat je mannetje eerst een seconde voor zich uit staren ipv zich direct weer in het duel te storten. Bij het counteren kom ik steevast tot de conclusie dat de 10 man van mijn elftal achtergebleven zijn bij eigen doel waardoor ik met 1 man 10 tegenstanders uit moet spelenquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:42 schreef mindgames het volgende:
Hoe kunnen ze nu S (o.a. van mannetje wisselen) veranderen in Q? Wie verzint zoiets?
verdedigen is idd echt te komisch voor woorden, loopt een gast met de bal door het midden, jij met jouw mannetje er achter aan en de rest van je team staat een beetje aan hun pik te trekken, 't kost de cpu echt nauwelijks moeite om door je verdedeging heen te komen omdat je niet al je mannejtes fatsoenlijk kan controleren/sturen. ook hebben ze wederom de briljante "trick stick" met allerlei vette opties, natuurlijk super voor de mensen die het met een keyboard spelen. Nou ja, gelukkig komt via torrent zometeen de xbox360 versie binnen, die morgen dan maar even proberen bij wat vrienden, al zuigen consoles natuurlijk als de nete. overigens zitten er zelfs nog bugs uit 2005 in het spel (als je het minimum aan spelers hebt en een dude krijgt rood kan je hem tijdens de volgende wedstrijd niet direct aan het begin opstellen, schorsing, maar wel tijdens de wedstrijd wisselenquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Echt schandalig inderdaad. Verder zie ik nog steeds te weinig verbeteringen. Het is traag, mannetjes draaien te langzaam. Verdedigen is een drama. Krijg je een schouderduw in een duel gaat je mannetje eerst een seconde voor zich uit staren ipv zich direct weer in het duel te storten. Bij het counteren kom ik steevast tot de conclusie dat de 10 man van mijn elftal achtergebleven zijn bij eigen doel waardoor ik met 1 man 10 tegenstanders uit moet spelen![]()
Het meest belachelijke, en typisch EA, is echter dat ze de meest belachelijke bug van 2007 weer terug hebben laten komen in 2008. Vorig jaar bleef bij het opstarten het pijltje naar rechts hangen. Door het disablen van veel HIDs in je control panel kon je dat reparen en niet kort daarna kwam EA met een patch voor dit. Het bleek aan USB keyboards te liggen. Dit jaar kreeg ik precies hetzelfde probleem met precies dezelfde oplossing als vorig jaar. Dit geeft mij iig wederom sterk het idee dat men bij EA de engine van 2007 lichtelijk heeft aangepast en als 2008 heeft verkocht. Het kan mij iig nog niet bekoren. Nu maar even de PES demo downloaden, kijken of dat was is.
Koop een console man, heb je al eens op een Xdoos360 of een PS3 Fifa gedaan?quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:22 schreef andre347 het volgende:
Valt me erg tegen van EA
Ga toch maar weer voor PES !!
een console kopen omdat de makers van het spel het niet nodig vinden om het voor alle platformen in orde te maken? Jij koopt zeker ook even een nieuwe auto zodat je banden er op passen ofzo? of een nieuw huis zodat je je deuren er in kwijt kan? of een nieuwe fiets zodat je zadel erop past? hint lijkt me duidelijk genoeg. het zal vast beter zijn op de xbox of ps3 al zou het qua gameplay weinig verschil mogen makenquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:52 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Koop een console man, heb je al eens op een Xdoos360 of een PS3 Fifa gedaan?
De gameplay is wel degelijk beter op de PS3.quote:Op woensdag 26 september 2007 01:16 schreef Sora het volgende:
[..]
een console kopen omdat de makers van het spel het niet nodig vinden om het voor alle platformen in orde te maken? Jij koopt zeker ook even een nieuwe auto zodat je banden er op passen ofzo? of een nieuw huis zodat je je deuren er in kwijt kan? of een nieuwe fiets zodat je zadel erop past? hint lijkt me duidelijk genoeg. het zal vast beter zijn op de xbox of ps3 al zou het qua gameplay weinig verschil mogen maken
Voor de Wii jaquote:Op woensdag 26 september 2007 03:05 schreef G-Mart het volgende:
Gaat lekker met de scores, InsideGamer geeft FIFA 08 een 9- en noemt het ´de beste FIFA ooit´!
Pluspunten:
+ Graphics van bovenaf
+ Realistisch voetbal
+ Licenties
+ Veel modi, waaronder Be a Pro
+ Trick systeem
+ ALLES wat met geluid te maken heeft
Klik
Daar had ik dan weer minder problemen mee. Toen ik de PES demo speelde kwam ik er achter dat ze ipv het PS2 control scheme nu het Xbox360 control scheme hebben laten staan terwijl het om een PC demo gaatquote:Op woensdag 26 september 2007 00:10 schreef nubie het volgende:
Oja , je kunt je keeper bij een corner naar voren roepen. Dan zie je hem er zo naar toe rennen.
Als er staat "4 Take corner" Wat is knop 4 dan?![]()
Same here. Wat een bagger besturing op de PC zeg, ongelooflijkquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:37 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Wat een drama spel. Meestal worden opvolgers van games beter, maar EA krijgt het voor elkaar om ze elk jaar slechter te maken.
Ik heb het spel gedownload, maar ik ben hem na een halve 1e helft alweer aan het uninstallen(serieus)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |