Netty? Ben jij dat?quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij is dan ook veel te intelligent voor dit soort dingen!
Sarcasme moet vandaag de dag met neonletters vermeld worden?quote:
Wat voor een brief?quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:11 schreef Kinga het volgende:
Die brief is wel lachwekkend.
Van die geschikte bloemschikkert?quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:13 schreef Kinga het volgende:
Een brief van die kerel, iets over de bruiloft... dat ie alle vrouwen gaat versieren, werk met een helm op, bang voor de woede aanvallen en dat ze alle bloemen gaan vertrappen ofzow
Beetje vaag verhaal inderdaad...quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:13 schreef Kinga het volgende:
Een brief van die kerel, iets over de bruiloft... dat ie alle vrouwen gaat versieren, werk met een helm op, bang voor de woede aanvallen en dat ze alle bloemen gaan vertrappen ofzow
Hij zou zijn helm opzetten en hij had de verzekeringsagent al op de hoogte gesteld.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:14 schreef Meganog het volgende:
[..]
Beetje vaag verhaal inderdaad...
Maar er is alweer over gebeld.
De rol van brieven in DGK is sowieso een beetje dubieus, Lieke die een brief 'ergens' laat slingeren, deze bloemschikker die een brief meeneemt die hem alleen maar ellende kan opleveren...quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:20 schreef pussydeluxe het volgende:
Niet zo slim van die man om z'n verhaaltje opgeschreven mee te nemen naar de Kooi.
Wie?quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:30 schreef noekje het volgende:
Dennis staat op een afstandje toe te kijken.
Jongens, dit wordt toch niks met die gast.
Beter dan Huub, dat is zekerquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:30 schreef Kaleddis het volgende:
Wat ziet Dennix er weer stoer uit! Drankje in z'n hand, andere hand nonchelant in z'n zak![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:09 schreef TiNo_Flo het volgende:
Nadia zegt dat ze last heeft van haar buik. Dat vind ik ook niet zo gek als je nog niet hebt gepoept sinds binnenkomst
Zeg ik ook niet, ik bedoel dat hij dit met meer klasse doet als Huub. Al is dat ook niet zo moeilijk...quote:
waarvan aktequote:Op donderdag 5 juli 2007 12:33 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet, ik bedoel dat hij dit met meer klasse doet als Huub. Al is dat ook niet zo moeilijk...
Eenschquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:35 schreef DrsH het volgende:
Ach laten we eerlijk zijn In DGK is het niet zo moeilijk om met je kop boven het maaiveld uit te steken
Die is naar de dokter. Al heel erg lang.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:36 schreef lillkiss het volgende:
waar is lieke eigenlijk? hele ochtend niet gezien...
Naar de dokterquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:36 schreef lillkiss het volgende:
waar is lieke eigenlijk? hele ochtend niet gezien...
Jaap en Huub nemen Frans niet meer zo serieus door de brief gok ik zo. Ze hadden alleen maar de slappe lach.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:37 schreef petraa het volgende:
Wrom doet Dennix niet mee, ben ff weg geweest, zie Jaap en Huub ook niet meer trouwens
Geen idee dat moet de dokter nog vaststellenquote:
Dit is niet eens een RTL greep maar dit komt door die bruiloft. Die man had waarschijnlijk alles al besteld en wilde alsnog reclame. Geef hem geen ongelijk.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:37 schreef wolferl het volgende:
En zo bloed De Gouden Kooi een eenzame vroegtijdige dood.....
Arme donder bij dezequote:Op donderdag 5 juli 2007 12:39 schreef riri het volgende:
had het hele stuk uit de volkskrant overgetypt...krijg niet eens een bedankje![]()
Dank riri voor je mooie bijdragequote:Op donderdag 5 juli 2007 12:39 schreef riri het volgende:
had het hele stuk uit de volkskrant overgetypt...krijg niet eens een bedankje![]()
Dank je wel.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:39 schreef riri het volgende:
Ze had een tijdje geleden al een doktersbezoek aangevraagd omdat ze vermoedt een blaasontsteking te hebben. Ze moet om de haverklap naar het toilet.quote:
hee bedanktquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:39 schreef riri het volgende:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:39 schreef riri het volgende:
Kan ze met Mannie zingen Just The Two of Usquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:41 schreef Clank het volgende:
[..]
Ze had een tijdje geleden al een doktersbezoek aangevraagd omdat ze vermoedt een blaasontsteking te hebben. Ze moet om de haverklap naar het toilet.
Afgeschaft...quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:50 schreef CoT het volgende:
Waar blijft de terror
Zakdoekje leggen ...quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:54 schreef Houtspeer het volgende:
Bloem schikken.. Straks dakpannen leggen?
Ja, en eerder wist Brian al dat ze een blaasontsteking had (Lieke was niet eens terug). Hij lult volgens mij maar wat, als het maar negatief is.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:55 schreef noekje het volgende:
Brian en Natasia zeggen dat Lieke vast heen moest voor de uitslag van die soa test.
Zie vorige COS!quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:03 schreef Houtspeer het volgende:
Wat jammer dat niemand nu Bert Visscher grapjes maakt![]()
inmiddels 4 streams, waarom wuub en lieke niet even in beeldquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, en eerder wist Brian al dat ze een blaasontsteking had (Lieke was niet eens terug). Hij lult volgens mij maar wat, als het maar negatief is.
Hier voor jou speciaal:quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:03 schreef Houtspeer het volgende:
Wat jammer dat niemand nu Bert Visscher grapjes maakt![]()
Jammer dat ze die kickboxleraar Hans Nijman ook niet erbij gevraagd hebben. Hij zou dat best wel leuk vinden.quote:
Goede vraag ....quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
inmiddels 4 streams, waarom wuub en lieke niet even in beeld
inmiddels, nadat alles besproken isquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Goede vraag ....
[afbeelding]
geintje, ze praten gewoon mee met de anderen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:15 schreef wolferl het volgende:
Maakt ze nou een geintje of meent ze het.
Lieke zwanger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |