Inderdaad. Maar daarom kun je wel nog steeds beter afgaan op betrouwbare sitesquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
Silly season heeft niet voor niks het woord 'silly' in de naam zitten
Ik houd het liever op: waar rook is, is vuurquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
Silly season heeft niet voor niks het woord 'silly' in de naam zitten
Ik vind oo RTL geen betrouwbare sitequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:59 schreef Patrick2289 het volgende:
RTL GP (5) vind ik toch iets betrouwbaarder, er wordt wel doorgelinkt naar formule1wereld maar ze zetten het niet zomaar op de site :
http://www.rtl.nl/(/sport(...)illiams_doornbos.xml
Carlo van Dam is toch ook Rotterdammer?quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:44 schreef TJDoornbos het volgende:
Wel een gave show gisteren van de enige echte Rotterdammer in het veld!!![]()
![]()
Zeker, en een man van zijn woord. Sponsoren wegwuiven omdat we een afspraakje met hem haddenquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:08 schreef TJDoornbos het volgende:
Vlaardinger, dus komt in de buurt maar is het niet helemaalWel een coole dude trouwens!!
quote:Doornbos in beeld bij Newman/Haas
Gepubliceerd op 21 augustus 2007, 15:48 · Laatst bijgewerkt op 21 augustus 2007, 15:50
Assen - Robert Doornbos is in beeld bij het team van Newman/Haas. Carl Haas, de puisant rijke baas van het team, dat hij runt samen met acteur Paul Newman, heeft de Nederlandse Minardi coureur een aanbieding gedaan om medio 2008 te gaan rijden voor het team van Newman/Haas. Dat kan doorgaan voor Ferrari van de Champ Cars.
Robert Doornbos: "Natuurlijk ben ik er door gestreeld. Want laten we wel wezen: Newman/Haas verhoudt zich tot Minardi als Goliath staat tot David. Maar voorlopig laat ik het allemaal over me heen komen. Het toont in ieder geval aan dat ik me voor volgend seizoen geen zorgen hoef te maken en dat voelt goed."
Waarom niet? Zolang hij daar beter af is......quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:38 schreef TJDoornbos het volgende:
RD kan het naar Paul niet maken!!
Denk dat Paul en Robert goed genoeg door 1 deur kunnen om daar als volwassenen uit te komen ...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:38 schreef TJDoornbos het volgende:
RD kan het naar Paul niet maken!!
Had je ook zo gereageerd toen Robert nog bij Minardi F1 reed en een kans kreeg om bij McLaren te rijden?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:02 schreef TJDoornbos het volgende:
Ja dat wel Googol maar vind het niet eerlijk naar Paul toe. Dat Newman hem wil is leuk en dat ze iets beter zijn dan minardi is ook waar maar hij hoort thuis bij Minardi!!
Ow dacht ik.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Tis topsport TJ, geen theekransje...
Het wordt altijd live uitgezonden op Eurosport 2quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:00 schreef dapluiz het volgende:
Vond het wel leuk om het nou eens live te zien, maar dit is alleen omdat ze nu in europa racen ? Of gaan ze hier straks ook mee door als ze weer buiten europa racen ?
mar a het was niet live b zat boordevol reclame en c Plooy en die andere rukker waren baggertquote:Op maandag 27 augustus 2007 08:33 schreef JJdJ1984 het volgende:
sms6 zond het uit
ach hoe vaak komt het voor dat een Amerikaanse serie naar Nederland komt. Niet vaak dus daarom al ga ik er heen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:40 schreef Tackleberry het volgende:
Ik geloof dat je op SBS6 altijd nog meer ziet / hoort / weet dan wanneer je langs het circuit zit, dus ik ben benieuwd komend weekend...
?quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:47 schreef Rory78 het volgende:
Bert refereerde nog zelfs aan zijn beruchtste uitspraak....
("terugkoppertje")
Bronquote:The Dutchman has logged more laps than any other driver in the 2007 World Series, and is the only driver to have been running at the end of every event, covering 883 of 893 possible laps.
Volgens mij deed hij die uitspraak van dat terugkoppen, tijdens de US 500 op Michigan in '98, toen er een band het hek over vloog zo het publiek in.quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:54 schreef Rory78 het volgende:
Toen tijdens de start van de GP van San Marino in 1994 de bolide van JJ Lehto stalde en snoeihard werd geraakt, vloog er een wiel van zijn wagen het publiek in. Bert merkte quasi-lollig op dat diegene waar het projectiel zo vervaarlijk naar op weg was, dat maar moest "terugkoppen". Niemand, en zeker hijzelf niet, kon bevroeden dat het een allerminst lollige GP verder zou worden..
Afgelopen zondag quoteerde hij zich met de nodige zelfspot toen Mario Dominguez, weliswaar wat minder spectaculair en gevaarlijk, eveneens op drie wielen langs de kant stond en het vierde wiel een eigen leven begon te leiden.
Dat dan weer wel, langs het circuit zie je ze ff voorbij flitsen maar op tv zie je véél meerquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:40 schreef Tackleberry het volgende:
Ik geloof dat je op SBS6 altijd nog meer ziet / hoort / weet dan wanneer je langs het circuit zit, dus ik ben benieuwd komend weekend...
quote:Zit je ff lekker te knagen op een superlokatie op de zondagavond. De telefoon licht op. Sms-je! Ik lees dat Robert Doornbos per direct Champcar verlaat en dat hij in Monza al in de SuperAguri gaat rijden. Tevens vermelldde het bericht dat SBS per direct stopt met het uitzenden van de ChampCar. Tussen voorgerecht en hoofdgerecht ff de wenkbrauwen gefronst. Toch laat zoiets je weer niet los. SMS naar Robbert gestuurd, nog geen reactie. Fheen en weer gebeld over de tv verhalen, die schijnen waar te zijn.
De rest zal dan wel aan het licht komen de komende dagen.
groetens
Olav
Ik geloof er geen hol van. Zou betekenen dat ze Davidson of Sato laten vallen. Beiden zeer loyale coureurs.quote:Op maandag 3 september 2007 09:20 schreef IkWilbert het volgende:
Doornbos per direct naar Super Aguri??
volgens Olav Mol wel.....
http://olavmol.nl.angrylog.nl/
[..]
Vond ik dan wel weer goed van gister. Op de schermen kwam net als op de televisieuitzendingen constant de stand bovenin voorbij inclusief alle verschillen. Dat was heel goed te volgen. En als je zelf een beetje oplet is dat toch wel bij te houden? Alleen bij de pitstops is dat wat lastiger.quote:Op zondag 2 september 2007 12:10 schreef SimtekF1 het volgende:
Idd, vorig jaar met A1 in Zandvoort was ik constant aan het bellen met het thuisfront omdat we geen idee hadden waar Bleekenmolen nou telkens reed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |