abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51164291
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja precies. En misschien had hij ook net zijn kies afgebroken in combinatie van het drinken van een flesje alchohol terwijl hij aan de bloeddrukverlagende middelen zat vanwege zijn stressklachten de laatste tijd. Als er dan net toevallig een vrachtwagen met aluminiumfolie langs kwam rijden (die verliezen altijd kleine deeltjes aluminium) en hij inhaleerde net terwijl die vrachtwagen langs kwam dan kan er een stuk aluminium net op die net afgebroken kies terecht gekomen zijn. In combinatie met het zuur van de alcohol en een vast wel aanwezige vulling in het gebit krijg je dan een gesloten stroomkring op een afgebroken kies, nou dan gil je alsof je vermoord wordt hoor. Is bij mij ook wel vaker gebeurt trouwens en zeker als het dan idd een wat minder goed bekend staand pand is dan ligt het voor de hand dat er eigenlijk niets aan de hand is niet waar?
ohneeeeee....dit is echt wel anders dan schreeuwen van pijn wat iemand anders bij je aan doet en daarbij ook nog om HULP roepen....ik denk dat iemand met kiespijn echt niet iets zegt in de zin van:

AHhhhh NEEEE hou op HELPP!!P!@@@!!!!!! neeee stop!!!!! ahhhhhh neeeeeeeee helpppp stop nou stop nou!!@@!@!@ NEEEE.....AHHHH STOP!!!!!!!!!!!!!!
pi_51164298
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:34 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ja maar die agenten hebben ook een heel gezin te onderhouden. Het klinkt cru, maar als je de media hebt gevolgd, dan denkt een agent wel na voordat hij begint te schieten.
Wie zegt dat die agenten perse moesten schieten?
pi_51164314
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:02 schreef JohnDope het volgende:

[..]

zoek maar even op wat nieuwspraak betekent.
Snap het nog steeds niet. Wat heeft dit met de term Martelaar te maken?
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_51164318
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Aah, dus iemand schreeuwt een half uur in doodsangst om hulp en 2 straat-agenten durven dan niet te helpen en zelfs dat weet jij weer recht te lullen?
Ach, het is ondertussen toch wel volkomen duidelijk dat het morele kompas van Moussie volledig ontregeld is? Die schijnt te denken dat elke underdog (nu zijn het toevallig lamzwansen in een politie-uniform) puur op grond van het feit dat hun gedrag wordt veroordeeld verdedigd moet worden. Het maakt niet uit hoe belachelijk het gedrag is, in de keel steken van een ambtenaar, het blijven wachten terwijl iemand overduidelıjk in nood is, Moussie springt automatisch in de 'verklaarstand' en weet wel een paar verzachtende omstandigheden te bedenken.
pi_51164353
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:04 schreef Syd het volgende:

[..]

ohneeeeee....dit is echt wel anders dan schreeuwen van pijn wat iemand anders bij je aan doet en daarbij ook nog om HULP roepen....ik denk dat iemand met kiespijn echt niet iets zegt in de zin van:

AHhhhh NEEEE hou op HELPP!!P!@@@!!!!!! neeee stop!!!!! ahhhhhh neeeeeeeee helpppp stop nou stop nou!!@@!@!@ NEEEE.....AHHHH STOP!!!!!!!!!!!!!!
Jawel joh. Vraag maar aan moussie, die heeft dat iedere week.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_51164367
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:04 schreef T1M het volgende:

[..]

Wie zegt dat die agenten perse moesten schieten?
Als jij 2 mensen iets unieks ziet doen; bijvoorbeeld het extreem martelen van een mens, en je ziet het slachtoffer onder het bloed en je hoort diegene schreeuwen van de pijn, terwijl die martelaars met gereedschap bezig zijn om het slachtoffer te martelen, dan roep je echt geen 'hands up', maar dan gaat er meteen een kogel minimaal de benen in.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_51164377
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:05 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ach, het is ondertussen toch wel volkomen duidelijk dat het morele kompas van Moussie volledig ontregeld is? Die schijnt te denken dat elke underdog (nu zijn het toevallig lamzwansen in een politie-uniform) puur op grond van het feit dat hun gedrag wordt veroordeeld verdedigd moet worden. Het maakt niet uit hoe belachelijk het gedrag is, in de keel steken van een ambtenaar, het blijven wachten terwijl iemand overduidelıjk in nood is, Moussie springt automatisch in de 'verklaarstand' en weet wel een paar verzachtende omstandigheden te bedenken.
ja, dat dus, idd
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_51164468
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:05 schreef HiZ het volgende:

[..]

Yep. Dat is moussie.

Tegen zijn om het tegen zijn, no matter what.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_51164471
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:06 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Als jij 2 mensen iets unieks ziet doen; bijvoorbeeld het extreem martelen van een mens, en je ziet het slachtoffer onder het bloed, terwijl die martelaars met gereedschap bezig zijn om het slachtoffer te martelen, dan roep je echt geen 'hands up', maar dan gaat er meteen een kogel miminaal de benen in.
Hoe kom jij aan deze info?
pi_51164511
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:09 schreef T1M het volgende:

[..]

Hoe kom jij aan deze info?
lijkt me logisch, het is geen computerspelletje waar die mensen in zitten.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_51164546
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:55 schreef JohnDope het volgende:

[..]

dankzij de linksekerk durven agenten niet meer snel in te grijpen, omdat ze bang zijn dat ze zelf worden aangepakt door de politiek.

Agenten moeten gewoon meer bevoegdheden van de politiek krijgen.
Heeft niks met de linksekerk te maken.
Agenten grijpen niet meer in, ze zijn mieterig , als ze maar hun quota kunnen halen vd maand dan kan de rest het maar uitzoeken.

Zoals je wel merkt met dit verhaal laten ze gewoon iemand creperen omdat ze niet de verantwoording willen nemen die ze zouden moeten nemen die ze hebben als politie agent en dat is beschermen vd burger.
Ze zijn hier nalatig in geweest as usual en tja eigenlijk is niemand hier verrast door.
Prive Politie daar valt goed geld in te verdienen in de toekomst wanneer de Staats Politie zich alleen zal bezig houden met het innen van boetes.
pi_51164574
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Yep. Dat is moussie.

Tegen zijn om het tegen zijn, no matter what.
Mooi, nu jullie het daar over eens zijn kan dat dus nu ook stoppen. Gaarne niet over elkaar maar over het onderwerp klessebessen. Dank.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:12:01 #188
262 Re
Kiss & Swallow
pi_51164583
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:01 schreef Hathor het volgende:
Deze agenten zijn dus duidelijk niet geschikt voor hun vak. In deze situatie was dus overduidelijk een persoon in nood, en zij besloten NIET te handelen, iets laffers kan ik niet bedenken, Waarom hebben ze in hemelsnaam een vuurwapen bij zich? In zo'n geval schiet je toch gewoon het slot uit de deur, stormt naar binnen, en maakt een eind aan hetgeen zich binnen afspeelt, of ben ik nou achterlijk?
jij speelt graag cowboytje he

we horen natuurlijk maar de helft of minder van dit hele verhaal, ze hebben toch om assistentie gevraagd, ik kan me voorstellen dat ze ook gecommuniceerd hebben met hun meerderen, maar goed, als pistolen paultje weet jij het wel beter
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_51164628
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:11 schreef erwinbey het volgende:

[..]

Heeft niks met de linksekerk te maken.
Agenten grijpen niet meer in, ze zijn mieterig , als ze maar hun quota kunnen halen vd maand dan kan de rest het maar uitzoeken.

Zoals je wel merkt met dit verhaal laten ze gewoon iemand creperen omdat ze niet de verantwoording willen nemen die ze zouden moeten nemen die ze hebben als politie agent en dat is beschermen vd burger.
Ze zijn hier nalatig in geweest as usual en tja eigenlijk is niemand hier verrast door.
Prive Politie daar valt goed geld in te verdienen in de toekomst wanneer de Staats Politie zich alleen zal bezig houden met het innen van boetes.
Het heeft zeker wel met de politiek te maken, want zodra een agent 1 kogel afvuurt en dan hoeft die niet eens raak te zijn, dan komen talloze (linkse) instanties het zakie onderzoeken.

Naar mijn mening valt die agenten niks te verwijten. Als er koppen moeten gaan rollen ivm deze zaak, dan zullen er koppen in de politiek moeten gaan rollen.

Ik weet niet of je wel eens hebt rond gekeken, maar er zitten genoeg agenten met boevenkoppen bij de politie die met alle liefde graag rigoureus willen ingrijpen.
pi_51164689
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:13 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Het heeft zeker wel met de politiek te maken, want zodra een agent 1 kogel afvuurt en dan hoeft die niet eens raak te zijn, dan komen talloze (linkse) instanties het zakie onderzoeken.
Sinds wanneer zijn het OM en de Rijksrecherche onderdeel van de Linkse Kerk?
pi_51164699
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja precies. En misschien had hij ook net zijn kies afgebroken in combinatie van het drinken van een flesje alchohol terwijl hij aan de bloeddrukverlagende middelen zat vanwege zijn stressklachten de laatste tijd. Als er dan net toevallig een vrachtwagen met aluminiumfolie langs kwam rijden (die verliezen altijd kleine deeltjes aluminium) en hij inhaleerde net terwijl die vrachtwagen langs kwam dan kan er een stuk aluminium net op die net afgebroken kies terecht gekomen zijn. In combinatie met het zuur van de alcohol en een vast wel aanwezige vulling in het gebit krijg je dan een gesloten stroomkring op een afgebroken kies, nou dan gil je alsof je vermoord wordt hoor. Is bij mij ook wel vaker gebeurt trouwens en zeker als het dan idd een wat minder goed bekend staand pand is dan ligt het voor de hand dat er eigenlijk niets aan de hand is niet waar?
nee, dan ligt het voor de hand dat je je meerdere vraagt wat je moet doen en zijn orders opvolgt .. zo gaat dat bij de politie ..
maar het is duidelijk dat jullie nog nooit iemand flippend van de dope hebben horen gillen

voor de rest, al die mensen die erom heen stonden, die hebben dat gegil toch ook gehoord, dus als het idd zo erg geklonken heeft als er nu voorgesteld word, mag je toch aannemen dat die wat druk hadden uitgeoefend op de wel aanwezige agenten ipv ook een half uurtje af te wachten ?
het wachten is dus op aanvullend nieuws, interviews met omstanders ed, tot zover is het de typische eenzijdige telegraaf-berichtgeving, als het maar kopij oplevert

enig idee hoe die agenten zich moeten voelen .. die krijgen de opdracht om op versterking te wachten, de situatie is blijkbaar dusdanig dat ze dat ook idd afwachten .. en nu krijgen ze min of meer te horen dat het hun schuld is dat die man dood is !
pleased to meet you
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:15:02 #192
262 Re
Kiss & Swallow
pi_51164701
zo leuk dat links rechts gezever
pi_51164732
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:15 schreef Re het volgende:
zo leuk dat links rechts gezever
Het is wel een belangrijk punt in dit topic, want een politie-agent mag in principe niks behalve bonnen uitschrijven.
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:16:50 #194
262 Re
Kiss & Swallow
pi_51164772
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:15 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Het is wel een belangrijk punt in dit topic, want een politie-agent mag in principe niks behalve bonnen uitschrijven.
en dat heeft niets met links rechts te maken, en bonnen uitschrijven wordt door parkeerbeheer gedaan bijvoorbeeld
pi_51164792
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:16 schreef Re het volgende:

[..]

en dat heeft niets met links rechts te maken, en bonnen uitschrijven wordt door parkeerbeheer gedaan bijvoorbeeld
Jij bent echt niet van deze wereld.

Agenten maken de regels niet, maar dat zijn de grijze muizen in de politiek.

Eric O. is ook een mooi voorbeeld. Hoelang heeft die kwestie geduurd?
pi_51164845
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:06 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Als jij 2 mensen iets unieks ziet doen; bijvoorbeeld het extreem martelen van een mens, en je ziet het slachtoffer onder het bloed en je hoort diegene schreeuwen van de pijn, terwijl die martelaars met gereedschap bezig zijn om het slachtoffer te martelen, dan roep je echt geen 'hands up', maar dan gaat er meteen een kogel minimaal de benen in.
Ik vraag me dus serieus af of je direct aan schieten zou moeten denken. Op de meeste mensen heeft het simpele feit dat ze weten dat hun misdaad bekend is bij de politie een ontnuchterend effect. Ik kan me alleen voorstellen dat ze gewoon door waren gegaan als ze echt stijf hadden gestaan van de drugs of zo.

Zelfs als de politie-mannen alleen al een stand-off hadden gecreeerd waren de overlevingskansen van die jongen met sprongen omhoog gegaan.
pi_51164851
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:16 schreef Re het volgende:

[..]
bonnen uitschrijven wordt door parkeerbeheer gedaan bijvoorbeeld
pi_51164864
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:10 schreef JohnDope het volgende:

[..]

lijkt me logisch, het is geen computerspelletje waar die mensen in zitten.
Dus elke agent reageerd hetzelfde wou je zeggen?
pi_51164897
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:19 schreef T1M het volgende:

[..]

Dus elke agent reageerd hetzelfde wou je zeggen?
Hallo er wordt iemand gemarteld. Dat is geen alledaagse kost.
pi_51164922
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:14 schreef moussie het volgende:
zweefgelul
Ik heb besloten tegen de muur hier naast me te gaan praten, die zegt namelijk zinnigere dingen dan jij.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')