abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51160452
quote:
zaterdag 16 juni 2007 Moord Pernis: buren al langer argwaan
ROTTERDAM - Omwonenden hadden al langer argwaan over de woning in Pernis waarin in de nacht van vrijdag op zaterdag een nog onbekende man is gedood.
Ze zeggen dat de bewoner na het dodelijke incident is opgepakt.

Na herrie in de woning op de Pastoriedijk werd door buren de politie gealarmeerd. Agenten troffen in de benedenwoning het nog levende slachtoffer aan. Hij bezweek later aan zijn verwondingen.

In de buurt werden twee Rotterdammers van 25 jaar opgepakt in verband met de gewelddadige dood. Eén van hen is vermoedelijk de bewoner. Hij woonde alleen op het adres, waar hij veel bezoek kreeg. De bewoners van de Pastoriedijk vertrouwden niet wat er zich afspeelde, ook omdat de gordijnen er altijd dicht waren. Er gaan geruchten over drugshandel. De politie wil deze verhalen in dit stadium niet bevestigen.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{˛
pi_51160467
Lafbekken, die wouten.

Gelukkig hadden ze de volgende dag weer gewoon flitsdienst, das veel minder eng.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_51160484
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:58 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Denk je dan echt dat het Korps Mariniers dan ineens wordt ingezet als BBE eenheid en wordt ingevlogen ofzo?? Pernis blijft zelfs in dat geval een dorpskern met amper eigen politie en zelfs dan zou er moeten worden gewacht op versterking van andere agenten ( van welke signatuur dan ook ) Denk dat de waterpolitie daar nog het snelst kan zijn
1 ding weet ik wel en dat is als er een collega wordt neergeploft dat dan letterlijk de hele korps naar plaats delict gaat....okay dat het misschien een klein dorp is met weinig personeel hoef nog niet te betekenen dat je iemand maar een half uur moet laten pijnlijden en dan bedoel ik geen tand door de lip.

Punt staat vast dat de agenten hier in kwestie gewoon te schijterig waren om even een kijkje tenemen...ze hoefden geen actie te ondernemen maar alleen kijken wat er was ....dat was al genoeg geweest om de versterking te laten merken dat ze toch veel te lang onderweg zijn.

En nou is het een dorp....waarom duurt het dan een half uur? hier in onze stad rij je normaal van ene kant naar andere kant op normale snelheid ongeveer 15minuten a 20minuten...en dan heb ik het over een stad...dus met sirenes zijn ze van ene kant naar andere kant makkelijk binnen 10minuten...
pi_51160500
quote:
woensdag 04 juli 2007 'Pernisser martelmoord opgelost'
ROTTERDAM - Met de arrestatie van een 24-jarige vrouw uit Rotterdam denkt de recherche de gewelddadige dood van een 28-jarige Rotterdammer in Pernis helemaal rond te hebben.

Scene uit de film Hostel 2.
Ze zou een kennis van het slachtoffer Björn zijn. Door het vertellen van kwaad over hem zijn de twee eerder opgepakte verdachten mogelijk aangezet tot hun daad, zegt een insider.

Pernis werd op 15 juni opgeschrikt door de moord op Björn in een woning aan de Pastoriedijk. Bewoner Wouter A. (25) en een vriend van hem (25) werden hiervoor meteen opgepakt.

De ex-vriendin Magda van Wouter deed vervolgens haar relaas over het gebeurde. Wouter zou zijn geīnspireerd door de horrorfilm Hostel 2. Daarin wordt iemand doodgemarteld. De bewoner van de Pastoriedijk was erg enthousiast over de marteling, toen hij de film samen met Magda zag.

Kort voor het fatale incident heeft Wouter bij haar moeder tape gehaald, waarmee het slachtoffer later zou zijn vastgebonden. Björn is zwaar gewond aangetroffen op een stoel, vertelde een politieman aan Magda. Björn bezweek ter plekke aan zijn verwondingen.

Magda denkt nu te weten wie er is opgepakt. Volgens haar is het een ex-vriendin van het slachtoffer, die uit wrok aan anderen heeft verteld dat Björn een bepaald misdrijf heeft begaan. Of het een leugen betreft, zegt ze niet te weten. Op internet circuleert een bericht dat erop lijkt of de bewuste vriendin Björn ergens valselijk van beschuldigt.
De leeftijd en de woonplaats van de vriendin die Magda noemt, komen overeen met de gegevens die de politie van de derde verdachte heeft vrijgegeven. Politie noch de advocaat van Wouter willen ingaan op beweringen over de achtergrond van de moord op Björn.

Magda probeert intussen haar leven op te pakken. Omdat ze samen met Wouter een zeventien maanden oud kindje heeft, zag ze deze verdachte nog geregeld. ,,Ik heb sinds de dood van die jongen nauwelijks meer geslapen. En het lukt me amper wat te eten. De impact is heftig. Ik ben er dag en nacht mee bezig.
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
pi_51160584
die Magda mogen ze ook wel opsluiten, domme tokkie hoer
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_51160592
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:03 schreef RM-rf het volgende:
Vreemd dat mensen heel makkelijk gaan afgeven op die twee agenten, die gewoon bij een geval van burengerucht werden geroepen en die situatie heel moeilijk konden inschatten, maar hoogstwaarschijnlijk verdomd goed doorhadden dat je dr met twee normale agenten zonder specifieke olieiding weinig kans zou maken tegen meerdere daders die waarschijnlijk erg gevaarlijk waren...

Die agenten hebben gedaan wat ze het beste konden doen en dat was ook om versterking roepen...
Het is verschrikkelijk dat het zolang duurde voordat die versterking kwam, maar ik denk niet dat je dat die agenten kunt aanrekenen...

het zijn die twee criminele idioten die volledig verantwoordelijk te houden zijn voor de dood van die jongen en die moeten bestarfd worden en daar zou je je over kunnen opwinden
Daar heb je natuurlijk een punt, maar een agent is gewoon een agent toch (of het moeten vrijwilligers zijn, maar dat maak ik niet op uit het bericht)... en een agent is gewapend en getraind op dergelijke situaties.
pi_51160612
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:08 schreef Syd het volgende:

[..]

1 ding weet ik wel en dat is als er een collega wordt neergeploft dat dan letterlijk de hele korps naar plaats delict gaat....okay dat het misschien een klein dorp is met weinig personeel hoef nog niet te betekenen dat je iemand maar een half uur moet laten pijnlijden en dan bedoel ik geen tand door de lip.

Punt staat vast dat de agenten hier in kwestie gewoon te schijterig waren om even een kijkje tenemen...ze hoefden geen actie te ondernemen maar alleen kijken wat er was ....dat was al genoeg geweest om de versterking te laten merken dat ze toch veel te lang onderweg zijn.

En nou is het een dorp....waarom duurt het dan een half uur? hier in onze stad rij je normaal van ene kant naar andere kant op normale snelheid ongeveer 15minuten a 20minuten...en dan heb ik het over een stad...dus met sirenes zijn ze van ene kant naar andere kant makkelijk binnen 10minuten...
Ja even aankloppen en even kijken
pi_51160678
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:10 schreef boyv het volgende:

[..]

Daar heb je natuurlijk een punt, maar een agent is gewoon een agent toch (of het moeten vrijwilligers zijn, maar dat maak ik niet op uit het bericht)... en een agent is gewapend en getraind op dergelijke situaties.
Een 'straat' agent gaat niet een onbekend huis/ situatie binnen. Hij weet niet wat er zich daar binnen afspeelt (vuurwapens/ hoeveel personen). Meestal wordt het dan toch het AT.
  donderdag 5 juli 2007 @ 11:14:38 #109
33189 RM-rf
1/998001
pi_51160715
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:10 schreef boyv het volgende:

[..]

een agent die naar een geval van burengerucht komt is niet in staat zomaar een woning binnen te vallen waar een hem onbekend aantal (maar waarschijnlijk meerdere personen zich bevonden) die mogelijk vuurwapengevaarlijk zijn.

als je dat wel vind, dan moet je een regelwijziging voorstellen dat voortaan ME busjes met topbewepende ME-peletons naar gevalletjes butrengerucht geroepen worden.
lijkt me wel een top-idee, maar het kostenplaatje loopt dan nogal op; en dāt is nu net de reden dat men gekoezen heeft normale 'gewone' agenten veel van dat soort situaties af te laten handelen en hen te sinstueren dat wanneer ze ook maar een minimaal vermoeden kunnen hebben dat ze tegen een overmacht of zeer gevaarlijke personen staan, eerst te roepen om versterking....

geen 'heldje' spelen, laat dat maar aan Chuck Norris over.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_51160737
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:06 schreef moussie het volgende:

[..]

idd, om versterking vragen .. bleek dan achteraf bekeken niet goed te zijn deze keer maar dat is zover ik weet de normale procedure in onoverzichtelijke situaties
Fijne procedure, hoop dat dat snel veranderd word.

En trouwens versterking vragen omdat mensen lopen te schreeuwen, wtf?
pi_51160757
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:11 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Ja even aankloppen en even kijken
nee....maar bijvoorbeeld even naar dedeur lopen kijken wat er gebeurt...je hoort toch wel dat iemand gemarteld wordt die kerel schreeuwt niks voor niks om hulp.
pi_51160806
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:15 schreef T1M het volgende:

[..]

Fijne procedure, hoop dat dat snel veranderd word.
Ja en we agenten gaan verliezen
pi_51160817
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:16 schreef Syd het volgende:

[..]

nee....maar bijvoorbeeld even naar dedeur lopen kijken wat er gebeurt...je hoort toch wel dat iemand gemarteld wordt die kerel schreeuwt niks voor niks om hulp.
Jij kijkt door een deur heen?

Nogmaals als er onbekend is wat zich binnenin een pand afspeelt gaan ze niet naar binnen.
pi_51160829
Hij heeft nog Hyves ook
pi_51160833
-foutje-
pi_51160854
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:18 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Jij kijkt door een deur heen?
Euh neem aan dat het geen kluisdeur was....dus je kunt hues wel horen wat er gebeurt

aals ze hem BUITEN als hoorde schreeuwen om hulp...

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2007 11:19:40 ]
pi_51160863
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:08 schreef Syd het volgende:

[..]

Waarom duurt het een half uur, omdat schijnbaar de regio's Vlaardingen/Schiedam/Hoogvliet geen capaciteit hebben om versterkingen te sturen a la minuut en dit alleen vanuit Rotterdam kan. En Rotterdam heeft nou eenmaal het probleem dat er een behoorlijk plas water doorheen loopt. Normaal gesproken ben je pas met een kleine 3 kwartier vanuit Rotterdam Centrum in Pernis. Dus kom je wel uit om een half uur. Vanaf Rotterdam Zuid zou het sneller kunnen, maar die kunnen dan waarschijnlijk ook geen handen vrijmaken.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_51160879
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:18 schreef Daantke het volgende:
Hij heeft nog Hyves ook
linkedin ook
pleased to meet you
  donderdag 5 juli 2007 @ 11:20:19 #119
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_51160898
quote:
De ex-vriendin Magda van verdachte Wouter A. deed de afgelopen week in de media haar relaas over het gebeurde. Wouter zou zijn geīnspireerd door de horrorfilm Hostel 2. Daarin wordt iemand doodgemarteld.
.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_51160914
Wat een achterlijke klojo's.
pi_51160926
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:19 schreef Syd het volgende:

[..]

Euh neem aan dat het geen kluisdeur was....dus je kunt hues wel horen wat er gebeurt

je hebt waarschijnlijk nog nooit iemand horen gillen na het gebruik van verkeerde dope of zo ?
pleased to meet you
  donderdag 5 juli 2007 @ 11:21:27 #122
8372 Bastard
Persona non grata
pi_51160934
Kan iemand kort vertellen wat de martelmethode is in de film hostel 2
The truth was in here.
pi_51160956
quote:

[..]

Maar dan kunnen ze dus ook horen hoeveel man ze tegen zich kunnen verwachten?

Ik zou ook hebben gewacht, kijk wel uit om lukraak naar binnen te stormen met maar een persoon om me dekking te geven.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_51160970
quote:

[..]

je wilt het niet begrijpen he?

Ze konden niet zien/ verifieren wat er aan de hand is. Nogmaals vuurwapens....schieten....agenten dood/ gewond...nog meer mensen dood....
pi_51161007
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:21 schreef Bastard het volgende:
Kan iemand kort vertellen wat de martelmethode is in de film hostel 2
Verschillende...

Opensnijden van de huid met een middeleeuws hakbijl/ zwaard, zodat je hele lichaam open ligt en bloed. En dan de kop eraf...

Een boor op je kop zetten....gasbrander op je hoofd....

Een soort van SAW eigenlijk....
  donderdag 5 juli 2007 @ 11:24:57 #126
8372 Bastard
Persona non grata
pi_51161053
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:23 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Verschillende...

Opensnijden van de huid met een middeleeuws hakbijl/ zwaard, zodat je hele lichaam open ligt en bloed. En dan de kop eraf...

Een boor op je kop zetten....gasbrander op je hoofd....

Een soort van SAW eigenlijk....
Wat een zieke ongevoelige zak ben je dan als je dat kan uitvoeren zeg
The truth was in here.
pi_51161076
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:24 schreef Bastard het volgende:

[..]

Wat een zieke ongevoelige zak ben je dan als je dat kan uitvoeren zeg
Gewoon met verschillende gereedschappen/ gebruikersvoorwerpen iemand martellen.
pi_51161116
Srebenica in het klein.
  donderdag 5 juli 2007 @ 11:27:53 #129
8372 Bastard
Persona non grata
pi_51161130
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:25 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Gewoon met verschillende gereedschappen/ gebruikersvoorwerpen iemand martellen.
'gewoon'
The truth was in here.
pi_51161231
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:27 schreef buachaille het volgende:
Srebenica in het klein.
Je vergeet een r.
pi_51161279
quote:
Ok, so the rule is that you must kill somebody in order to leave. Todd cuts half of the girls face off and mortally wounds her (the evil henchwoman tells the cannibal he has 20 min before she dies). But they consider him breaking the rule? Then Beth castrates somebody and says to let him bleed to death. Um i think i would die quicker from the sawblade to to dome than a sissor snip. Beth should of got the dog treatment as well. Way better ending than fiffa with the hot bitch's head.
quote:
I was really dissapointed with this film compared to the first.

It started off well with the skyphe scene, and i felt really horrible at that, but the rest of the gore scenes seemed funny to me, and went rapidly downhill.

The needle in ear bit was a bit sick, but that was about it, nothing like in the last film where they tortured them multiple times.. and it was mostly quick fix stuff, the head chopping off at the end, the kid getting shot (which we didn't even get to see ) the penis getting cut off, nothing really to make you cringe into the moment, it was all over in a flash.. and they even put a guy infront of the camera which was about to show one of the tortures going on.. whats that all about And the girl bought her way out..which was hardly scary or intense....

Thought it could have been a lot better
quote:
Most disgusting scene for me had to be the hideous homage to Liz Bathory which pretty much made me feel really queasy. The slashing was bad enough but the way she toyed with her and trailed the scythe along her flesh was pretty nasty stuff. However, the most disturbing scene was the when Stuart was preparing to kill for the first time; the cinematography and accompanying haunting music score made me want to cry and chilled me to the marrow.
pi_51161291
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:31 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]
Je vergeet een r.
Omdat ik niet meer wist hoe je Srebrenica schrijft heb ik het gekopieerd van wiki. Onbetrouwbare site
pi_51161348
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:33 schreef buachaille het volgende:

[..]

Omdat ik niet meer wist hoe je Srebrenica schrijft heb ik het gekopieerd van wiki. Onbetrouwbare site
Ach, de vergelijking slaat toch nergens op.
pi_51161391
Ach, het is het gedrag dat je in Nederland overal ziet, vooral niks doen als er iets gruwelijk uit de hand loopt. Het is wel de definitieve ontmaskering van de leugen die Nederlandse maatschappij heet.
pi_51161780
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:36 schreef HiZ het volgende:
Ach, het is het gedrag dat je in Nederland overal ziet, vooral niks doen als er iets gruwelijk uit de hand loopt. Het is wel de definitieve ontmaskering van de leugen die Nederlandse maatschappij heet.
het niveau van de maatschappij is af te lezen aan het gedrag en de normen en waarden in de samenleving
pi_51161811
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:36 schreef HiZ het volgende:
aah, dus er word in een vermoedelijk drugspand geschreeuwd en als de 2 straat-agenten er niet met getrokken wapens naar binnen stormen cq zichzelf in gevaar brengen is dat de leugen die wij maatschappij noemen ?
pleased to meet you
pi_51161858
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:35 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ach, de vergelijking slaat toch nergens op.
Zeg jij, Dutchbat was naar eigen niet in staat om de enclave Screb(r)enica te verdedigen omdat men te lichte wapens had. Het was daarom wachten op (lucht)steun door de VN die niet kwam.
  donderdag 5 juli 2007 @ 11:56:51 #138
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_51162006
Het is maar een Rotterdammer.
Secrets never die. Only people.
  donderdag 5 juli 2007 @ 11:59:12 #139
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51162086
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:56 schreef PizzaSalami het volgende:
Een lach viel niet meer te onderdrukken. Whehehe.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_51162221
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:52 schreef buachaille het volgende:

[..]

Zeg jij, Dutchbat was naar eigen niet in staat om de enclave Screb(r)enica te verdedigen omdat men te lichte wapens had. Het was daarom wachten op (lucht)steun door de VN die niet kwam.
Het is niet dat versterking in Pernis werd geweigerd hoor Het zou nou eenmaal ietwat lang duren.

Verder is de situatie anders dat de agenten in dit geval niet werden omsingeld, niet wisten wat de mogelijke tegenstand was etc etc.
pi_51162248
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:51 schreef moussie het volgende:

[..]

aah, dus er word in een vermoedelijk drugspand geschreeuwd en als de 2 straat-agenten er niet met getrokken wapens naar binnen stormen cq zichzelf in gevaar brengen is dat de leugen die wij maatschappij noemen ?
Dat had niet eens gehoeven. Als ze hun aanwezigheid kenbaar gemaakt hadden had dat waarschijnlijk al een zeer groot verschil gemaakt. Maar om je vraag te beantwoorden, dat is waarvoor ze betaald worden uiteindelijk.
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:04:04 #142
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51162249
Wat ben je toch een ongelofelijke debiel als je Srebrenica erbij gaat halen.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_51162324
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:04 schreef Aanvoerder het volgende:
Dat ging alleen maar over de vreselijke dingen waar een mens toe in staat is en er zijn helaas wel meerdere gevallen bekend
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:06:52 #144
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_51162345
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:13 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Een 'straat' agent gaat niet een onbekend huis/ situatie binnen. Hij weet niet wat er zich daar binnen afspeelt (vuurwapens/ hoeveel personen). Meestal wordt het dan toch het AT.
Dan trapt-ie de deur in, en als-ie dan wordt beschoten met een machinegeweer kan de andere politieagent zeggen 'oi, ze hebben een machinegeweer binnen, dus laat dat AT maar zitten en stuur meteen de BBE.'

Da's namelijk ook wat er in den haag gebeurde.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:09:45 #145
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_51162444
quote:

Vergelijk discussies over 'je mag geen kanker roepen'.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_51162450
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:51 schreef moussie het volgende:

[..]

Aah, dus iemand schreeuwt een half uur in doodsangst om hulp en 2 straat-agenten durven dan niet te helpen en zelfs dat weet jij weer recht te lullen?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_51162547
Ik weet niet of het al langsgekomen is, maar waren die agenten inderdaad bewapend? Waren het geen surveillanten? Of aspiranten die net begonnen ofzo?

Ik vind trouwens ook, op basis van de info die er in het bericht staat, dat een tweetal ervaren volwaardige dienders naar binnen gegaan moesten zijn, maar ja, tis altijd makkelijk lullen vanachter je PC he....
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_51162573
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:56 schreef PizzaSalami het volgende:
Dat dachten die agenten waarschijnlijk ook.
pi_51162696
quote:
Eerst nadenken en dan wat roepen. Uiteraard is dit drama van een totaal andere aard, toch noem ik het niet voor niets. De weduwen van Srebrenica verwijten de nl overheid niet te hebben geholpen toen het drama afspeelde.
pi_51162848
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Aah, dus iemand schreeuwt een half uur in doodsangst om hulp en 2 straat-agenten durven dan niet te helpen en zelfs dat weet jij weer recht te lullen?
er schreeuwt iemand, ja, maar hoe moet jij nou weten dat het doodsangst is ?
of schreeuwen ze nooit in die aso-buurt waarin jij zegt te wonen/gewoond te hebben ?
pleased to meet you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')