flugeltje, iteejer en knorretje.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Yvonne is al bij MILFS. Wie is er nog meer admin?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Knorretje is niet echt actief, dus ook niet zo bekend.
Ik zou gaan voor Iteejer.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:30 schreef remlof het volgende:
[..]
flugeltje, iteejer en knorretje.
zie http://frontpage.fok.nl/crew/all
Sorry, maar MisterMonkeyman kan ik geen kwaliteitsuser vinden... Doe dan Maisnon of Intxaudinges ofzo.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:36 schreef Harajuku. het volgende:
De voorgestelde:
Kwaliteitsusers
Sai
Cerror
MisterMonkeyman
Siemen
Zijn topics zijn goed.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Sorry, maar MisterMonkeyman kan ik geen kwaliteitsuser vinden... Doe dan Maisnon of Intxaudinges ofzo.
Is ook een beetje curieus als je als maker van een kwartet jezelf erbij doetquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Sorry, maar MisterMonkeyman kan ik geen kwaliteitsuser vinden... Doe dan Maisnon of Intxaudinges ofzo.
Maisnon.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:41 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:
Ik ga wel verder werken, we posten toch hetzelfde.quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ga wel verder werken, we posten toch hetzelfde.
Ow, komt dat ook vanwege mijn gabenewell topiquequote:Op donderdag 5 juli 2007 15:41 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Waar blijven de kaartenquote:
is lemonparty niet mooier/beter?quote:
Triggershot natuurlijk!quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:37 schreef Koffiezetter het volgende:
Baggerbuitenlanders
Sala-adin
Meki
Bansheeboy
de 4de weeti k niet
Maar ze hoort er echt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
is lemonparty niet mooier/beter?
en SOL kan niet bij de slowchatters want ze staat al tussen de milfs
quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
is lemonparty niet mooier/beter?
en SOL kan niet bij de slowchatters want ze staat al tussen de milfs
Baaj-Guardian dan?quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Behalve sala-adin is de rest van nws... Geniet niet van mijn persoonlijke voorkeur.
Oldbies of "zichzelf-tot-oldbie-uitgeroepen-hebbende-users"?quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:58 schreef Blight het volgende:
Is Oldbies niet nog een leuke categorie? Actieve oldbies in ONZ, that is.
Blijkbaarquote:
zainabber misschien? ondanks haar afwezigheidquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:37 schreef Koffiezetter het volgende:
Baggerbuitenlanders
Sala-adin
Meki
Bansheeboy
de 4de weeti k niet
Het gaat om active mensenquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zainabber misschien? ondanks haar afwezigheid
Kijk maar in [oldbies] Vork vergeet een topiek aan te maken !quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:03 schreef zarGon het volgende:
Names.
Ik heb liever suggesties van jou. Ik kom niet aan Oldbies.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Kijk maar in [oldbies] Vork vergeet een topiek aan te maken !
Ow, ik dacht dat het met de film 300 te maken had.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:04 schreef doka het volgende:
[..]
Blijkbaar
Dat was een zipje met een topic uit de crewfora ten tijde van De Staking. Maar ik weet eigenlijk niet zeker of die wel banwaardig is, dus misschien is lemonparty idd beter.
300 zip is niets aan, tis eigenlijk zo'n geripte topic..... beetjegezeik enzoquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:04 schreef doka het volgende:
[..]
Blijkbaar
Dat was een zipje met een topic uit de crewfora ten tijde van De Staking. Maar ik weet eigenlijk niet zeker of die wel banwaardig is, dus misschien is lemonparty idd beter.
heb je dat goatse logo zelf gemaakt?quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:11 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat het met de film 300 te maken had.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, gevonden via google.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb je dat goatse logo zelf gemaakt?
ik vind ze alle 4 top
Wat is daar eigenlijks mee gebeurt?quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zainabber misschien? ondanks haar afwezigheid
iets met te druk in het echte levenquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:17 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Wat is daar eigenlijks mee gebeurt?
Sounds good to me.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:20 schreef Harajuku. het volgende:
Slowchatters
Double-Helix
Queen_Bee
PeZu
zarGon
Last time I checked hoorde Helix niet bij mijn kliekjequote:Op donderdag 5 juli 2007 16:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Sounds good to me.
Hoewel dat natuurlijk wel 1 specifiek clubje is, PrintScreen is bijvoorbeeld ook een slowchatter pur sang.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:01 schreef rulerofdeath het volgende:
oftoppic: wel raar eigelijk. een goed topic van zrtlrnc
Ik heb imho ook liever iets algemeners dan slowchatter/baggeraars. FOK! onderdelen bijvoorbeeld is wel handig.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Sounds good to me.
Hoewel dat natuurlijk wel 1 specifiek clubje is, PrintScreen is bijvoorbeeld ook een slowchatter pur sang.
Dit topic laat zien hoe je het wel goed aanpaktquote:
Mwah, je weet in ieder geval wat je kan vragen,quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:16 schreef Arcee het volgende:
Grafische kaartjes maken 't inhoudelijk niet beter.
Verder wel mooi, die kaartjes.
In een ONZ kwartet hoort een jokerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:28 schreef Mss het volgende:
In kwartet zit heul geen joker
Maar wel heel tof gedaan, leuk idee enzo
Wélke 2, dat is de vraag,quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar volgens mij moeten er nog twee series van vier bij om het compleet te maken.
Is gewoon terecht!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:39 schreef wimmel_1 het volgende:
Welk rund durft Yvonne op de MILF list te zetten ?
zie OPquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:39 schreef wimmel_1 het volgende:
Welk rund durft Yvonne op de MILF list te zetten ?
Die laatste vind ik dan weer wat minderquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:12 schreef Huppelei het volgende:
Catogorie: Fok grappenMijn ..., wat doe je?! Leuke (matige) grap op de rommelmarkt Komt een man bij de dokter, zegt de dokter: Ruim je het zelf wel weer op?! Verkapt-kijk-mij-eens-topic
Edit: Laatste grap
Alleen die laatste moet anders, de rest spreekt me wel aanquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:12 schreef Huppelei het volgende:
Catogorie: Fok grappenMijn ..., wat doe je?! Leuke (matige) grap op de rommelmarkt Komt een man bij de dokter, zegt de dokter: Ruim je het zelf wel weer op?! Verkapt-kijk-mij-eens-topic
Heb jij een voorbeeld van jou kaarten?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:04 schreef Maisnon het volgende:
WTF!!! Dit exact hetzelfde idee had ik woensdag. Ziek.. nouja, great minds think alike
Kijk maar, ik ben toch bezig met een nieuw rollenspelquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:15 schreef Maisnon het volgende:
Het was ietsje anders hoe ik het in gedachten heb, dit is leuker. Ik wou al met een boel kaarten aankomen zetten namelijken zo kan iedereen meedoen. Ja, ik wil wel een hippere kaart layout maken als Monkey dat okay vindt
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:57 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Zoiets bijvoorbeeld, alleen zal niet iedereen blij zijn misschien omdat het de nieuwe forum layout is
slim als je borders aanzet, en de scherpe randjes weg haalt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:57 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Zoiets bijvoorbeeld, alleen zal niet iedereen blij zijn misschien omdat het de nieuwe forum layout is
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:12 schreef Huppelei het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:52 schreef Blight het volgende:
[..]
Leuke (matige) grap ("mijn beeldje, wat doe je?!" hoort hier immers bij). Komt een man bij de dokter.. -Sandstorm-? Ben jij nou die DJ? De park lopen checken?
Als ik deze lijst zo bekijk.. Alberto had eigenlijk best bij de 'famous op FOK!' gemogen. Wat Kees daar dan weer doet is mij een raadsel. Hij is de enige niet-user in dat lijstje. Een categorie 'hypes' lijkt me dan beter. Hypes genoeg hier op FOK!, immers. Om een aantal recente voorbeelden te noemen:Kankerkachel Kees Pomme & Kelly O RLY? Solomio.nl

Heeft ook nog veel zin nuquote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:32 schreef Nielsch het volgende:
tvp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |