Waar is de rebel in zG geblevenquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Laten we het gewoon gezellig houden. Zulke humor is echt te kinderlijk.
Ik ben geen kwaliteituser.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:51 schreef Koffiezetter het volgende:
[..]
verkapt-ik-wil-op-die-lijst-staan-omdat-ik-mezelf-tof-vindt-terwijl-alleen-mijn-tieten-tof-zijn-post
quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:51 schreef Koffiezetter het volgende:
[..]
verkapt-ik-wil-op-die-lijst-staan-omdat-ik-mezelf-tof-vindt-terwijl-alleen-mijn-tieten-tof-zijn-post
Ik ga voor Bupatih en Croupouque.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:49 schreef Koffiezetter het volgende:
[..]
Baajguardian, als hij neit zon grafbui heeft
Ik zou het niet erg vinden, maar de mods wel. Ik heb ergere dingen gezien dan dat lijstje bij elkaarquote:
Siemen zijn kwaliteits Semenquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben geen kwaliteituser.
Oh, Siemen ook voor kwaliteit.
Croupouque ook wel ja, maar lang geleden niet?quote:
/b/-tardquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:52 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden, maar de mods wel. Ik heb ergere dingen gezien dan dat lijstje bij elkaar
Maar de MODS niet echt. De rest van de crew vind me daarom nogal raar.![]()
Mja, best wel. Maar die kwam in me op.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Croupouque ook wel ja, maar lang geleden niet?
Zal OS niet zijnquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:54 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Rule 1 and 2.
Overigens maak ik een joker kaart aan, tienmaal raden wie dat zal zijn
Dibblequote:Op donderdag 5 juli 2007 01:55 schreef zarGon het volgende:
Maar nu we bezig zijn, van deze generatie dan maar.
We hebben de MILFS:
Mirage, MUUS, SeaOfLove, Yvonne.
De Kwaliteitsusers:
cerror, Sai, SiemeN en Mister_Monkeyman.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:54 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Rule 1 and 2.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:47 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[afbeelding]
Als ik ze allemaal heb doe ik ze wel op FOK! zetten ipv photobucket.
Ja of PM het evenquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:57 schreef Koffiezetter het volgende:
[..]
ligt eraan wat ik denk wat jij denkt wie ik ben
Paultjuhh, KM, BG, EWquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:58 schreef zarGon het volgende:
Okay, kutusers...
ik geloof alleen in rule .34quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:54 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Rule 1 and 2.
koop een lollie en stop het ergens in waar de zon nooit schijnt om het te vierenquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja ik zal mij even PMen wie jij bent,
vooruit dan maar, ik ga akkoordquote:Op donderdag 5 juli 2007 02:00 schreef Harajuku. het volgende:
Paultjuhh , KM, BG, VW
Niks tegen koosje he!quote:
Verstandig,quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:01 schreef Koffiezetter het volgende:
[..]
vooruit dan maar, ik ga akkoord
Bioquote:
krijg ik best wel een stijve vanquote:Op donderdag 5 juli 2007 02:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik bitchslap je heulmaal dooooooooooood
box trugquote:Op donderdag 5 juli 2007 02:05 schreef Zrtlrnc het volgende:
ff boks voor jovi en fapo btw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |