remlof er ook van afquote:Op donderdag 5 juli 2007 02:07 schreef zarGon het volgende:
Kutmods
Ik stel voor:
We nemen iedereen behalve Jogy.
Ik vind geen één mod echt kut. Een paar als persoon maar niet als modquote:Op donderdag 5 juli 2007 02:07 schreef zarGon het volgende:
Kutmods
Ik stel voor:
We nemen iedereen behalve Jogy.
Same, hoor.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind geen één mod echt kut. Een paar als persoon maar niet als mod
Heb je iets met fietsenquote:Op donderdag 5 juli 2007 02:10 schreef Koffiezetter het volgende:
ik ga slapen
oh, en QuBepm maar wat jij denkt wie ik ben
We hebben de MILFS:quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:40 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
![]()
Elke categorie krijgt natuurlijk ook zijn eigen kleur, 8 categorieën is denk ik ideaal.
Welke we nu hebben:
- Milfs
- Kutusers
- Kwaliteitsusers
- Kutmods
- ONZ Beroemdheden (Kankerkachel Kees, Toontje, etc)
- Smileys (spreekt voor zich)
- ???
- ???
quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:40 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
![]()
Elke categorie krijgt natuurlijk ook zijn eigen kleur, 8 categorieën is denk ik ideaal.
Welke we nu hebben:
- Milfs
- Kutusers
- Kwaliteitsusers
- Kutmods
- ONZ Beroemdheden (Kankerkachel Kees, Toontje, etc)
- Smileys (spreekt voor zich)
- ???
- ???
Smiley/PI:quote:We hebben de MILFS:
Mirage, MUUS, SeaOfLove, Yvonne.
De Kwaliteitsusers:
cerror, Sai, SiemeN en Mister_Monkeyman.
Kutusers:
Paultjuhh , KM, BG, VW
Kutmods:
Dirkh, remlof, She, Snakey
.
.
Agreedquote:Op donderdag 5 juli 2007 02:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Smiley/PI:
[afbeelding].,
, [afbeelding].
Wat jullie?
Muus,quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:25 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
MILFS
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Uitprinten en meenemen naar een meet.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:33 schreef zarGon het volgende:
Ik zoek nu een manier hoe dit in hemelsnaam georganiseerd kan worden en kan werken..
One big fucking giant smile.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:35 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Uitprinten en meenemen naar een meet.
Wat is de minimale eis?quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:37 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Ik heb grotere plaatjes nodig van remlof en Snakey. Heeft iemand die misschien in zijn/haar bezit?
Gezicht of iets herkenbaars van de mod (niet dat er anderen bij staan). Grootte moet ongeveer 230 breed en 180 hoog zijn.quote:
Trusten.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:40 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Gezicht of iets herkenbaars van de mod (niet dat er anderen bij staan). Grootte moet ongeveer 230 breed en 180 hoog zijn.
Edit: remlof heb ik al, nu alleen nog snakey. Ik PM hem morgen wel en ik ga ook zo naar bed![]()
Puike keuze.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:13 schreef zarGon het volgende:
De Kwaliteitsusers:
cerror, Sai, SiemeN en Mister_Monkeyman.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:52 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Ok, nu ga ik slapen.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |