Sounds good to me.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:20 schreef Harajuku. het volgende:
Slowchatters
Double-Helix
Queen_Bee
PeZu
zarGon
Last time I checked hoorde Helix niet bij mijn kliekjequote:Op donderdag 5 juli 2007 16:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Sounds good to me.
Hoewel dat natuurlijk wel 1 specifiek clubje is, PrintScreen is bijvoorbeeld ook een slowchatter pur sang.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:01 schreef rulerofdeath het volgende:
oftoppic: wel raar eigelijk. een goed topic van zrtlrnc
Ik heb imho ook liever iets algemeners dan slowchatter/baggeraars. FOK! onderdelen bijvoorbeeld is wel handig.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Sounds good to me.
Hoewel dat natuurlijk wel 1 specifiek clubje is, PrintScreen is bijvoorbeeld ook een slowchatter pur sang.
Dit topic laat zien hoe je het wel goed aanpaktquote:
Mwah, je weet in ieder geval wat je kan vragen,quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:16 schreef Arcee het volgende:
Grafische kaartjes maken 't inhoudelijk niet beter.
Verder wel mooi, die kaartjes.
In een ONZ kwartet hoort een jokerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:28 schreef Mss het volgende:
In kwartet zit heul geen joker
Maar wel heel tof gedaan, leuk idee enzo
Wélke 2, dat is de vraag,quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar volgens mij moeten er nog twee series van vier bij om het compleet te maken.
Is gewoon terecht!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:39 schreef wimmel_1 het volgende:
Welk rund durft Yvonne op de MILF list te zetten ?
zie OPquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:39 schreef wimmel_1 het volgende:
Welk rund durft Yvonne op de MILF list te zetten ?
Die laatste vind ik dan weer wat minderquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:12 schreef Huppelei het volgende:
Catogorie: Fok grappenMijn ..., wat doe je?! Leuke (matige) grap op de rommelmarkt Komt een man bij de dokter, zegt de dokter: Ruim je het zelf wel weer op?! Verkapt-kijk-mij-eens-topic
Edit: Laatste grap
Alleen die laatste moet anders, de rest spreekt me wel aanquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:12 schreef Huppelei het volgende:
Catogorie: Fok grappenMijn ..., wat doe je?! Leuke (matige) grap op de rommelmarkt Komt een man bij de dokter, zegt de dokter: Ruim je het zelf wel weer op?! Verkapt-kijk-mij-eens-topic
Heb jij een voorbeeld van jou kaarten?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:04 schreef Maisnon het volgende:
WTF!!! Dit exact hetzelfde idee had ik woensdag. Ziek.. nouja, great minds think alike
Kijk maar, ik ben toch bezig met een nieuw rollenspelquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:15 schreef Maisnon het volgende:
Het was ietsje anders hoe ik het in gedachten heb, dit is leuker. Ik wou al met een boel kaarten aankomen zetten namelijken zo kan iedereen meedoen. Ja, ik wil wel een hippere kaart layout maken als Monkey dat okay vindt
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:57 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Zoiets bijvoorbeeld, alleen zal niet iedereen blij zijn misschien omdat het de nieuwe forum layout is
slim als je borders aanzet, en de scherpe randjes weg haalt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:57 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Zoiets bijvoorbeeld, alleen zal niet iedereen blij zijn misschien omdat het de nieuwe forum layout is
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:12 schreef Huppelei het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:52 schreef Blight het volgende:
[..]
Leuke (matige) grap ("mijn beeldje, wat doe je?!" hoort hier immers bij). Komt een man bij de dokter.. -Sandstorm-? Ben jij nou die DJ? De park lopen checken?
Als ik deze lijst zo bekijk.. Alberto had eigenlijk best bij de 'famous op FOK!' gemogen. Wat Kees daar dan weer doet is mij een raadsel. Hij is de enige niet-user in dat lijstje. Een categorie 'hypes' lijkt me dan beter. Hypes genoeg hier op FOK!, immers. Om een aantal recente voorbeelden te noemen:Kankerkachel Kees Pomme & Kelly O RLY? Solomio.nl

Heeft ook nog veel zin nuquote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:32 schreef Nielsch het volgende:
tvp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |