Uiteraard wel, wij houden van Ierland en hebben een hekel aan NLquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:33 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
maar geen speciaal doel ofzo? lijkt me wel erg mooi daaro
Sterktequote:Op donderdag 5 juli 2007 01:35 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ik ga zometeen maar gewoon (voor de zoveelste keer zonder van haar gehoord te hebben) slapen....
Fucking iriritant,,, Waarom doet ze dit? Is het alcohol??
quote:
Je hebt mijn avatar gepost?quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:37 schreef Nembrionic1 het volgende:
Ik ben onterecht gebanned. En ik word door de crew genegeerd. Fijn he?
allemaal eentjesquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:33 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
ER +1
Tussenstand deel 865:
Tong80 1
qonmann 1
ElizabethR 1
Yurithemaster 1
FormerlyKnownAs 1
ElizabethR 1
Zij kan nonstop drinken (ik niet) ik ben altijd rond een uurtje of een thuis als ik uit ga... en ik laat sowieso van me horen...quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:34 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Vuist op tafel al geprobeerd??
Helpt het denk je als je hetzelfde doet? Of maakt dat haar niet uit?
Dan ben je de volgende keer als zij ergens naar toe wil en jij zou met haar meegaan veel en veel te laat, of je treuzelt gewoon net zolang totdat zij amok gaat maken, en dan leg je haar de vergelijking voor???
quote:
Welke onderwerpen ben je goed in ?quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:36 schreef hierissiedan het volgende:
ik ga slapen, denk toch niet dat ik het geluk heb nog te winnen vandaag adjeu! en FKA succes!
Ja, die bedoelde ik eigenlijk.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:39 schreef tong80 het volgende:
Magic numbers zou ik willen zeggen mar ik gaat sloapen
Nee...quote:
Silent treatment??quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:38 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Zij kan nonstop drinken (ik niet) ik ben altijd rond een uurtje of een thuis als ik uit ga... en ik laat sowieso van me horen...
Ze is uit met vrienden én vriendinnen waar k geen telefoonnummers van heb... Een vuist op tafel helpt ook niet omdat zij dan zegt dat ze me wel vertrouwt (haha, no kidding als ik "gewoon" om 12 of 1 uur thuis kom)
Hmmm, klinkt dan alsof er misschien iemand anders een andere kloon heeft aangemaakt met vrijwel dezelfde naam?quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:40 schreef Nembrionic1 het volgende:
Ik ga dus uit van een misverstand. Maar voorlopig ben ik gebanned zonder enige aanwijzing
Trusten Wyccie punt voor jou en stel maar een vraagquote:
Neequote:Op donderdag 5 juli 2007 01:39 schreef wyccie het volgende:
Arcade Fire?
Geen flauw ideequote:Op donderdag 5 juli 2007 01:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmmm, klinkt dan alsof er misschien iemand anders een andere kloon heeft aangemaakt met vrijwel dezelfde naam?
Ik weet precies hoe het morgen gaat...quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Silent treatment??
het is niet niks als je jezelf zo klote voelt door dergelijk gedrag, dat zij daar totaal niet op anticipeert is wel erg egoistisch. Ik kan je eigenlijk geen goede raad geven alleen veel sterkte wensen
Redder!!!!quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:45 schreef qonmann het volgende:
mamas en papas
Ah, vandaar de verwarring! Vond het al zo'n moderne foto voor de Mamas and papas.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:45 schreef tong80 het volgende:
Je hebt het verkeerde plaatje gepost dit zijn niet de mama's and papa's
Neukze!!!!quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Redder!!!!
qonmann +1
Tussenstand deel 865:
Tong80 1
qonmann 2
ElizabethR 2
Yurithemaster 1
FormerlyKnownAs 1
Bye bye!!
http://images.google.com/images?um=1&tab=wi&ie=UTF-8&rlz=1B2DVFA_en___IE203&q=The%20Mama%27s%20and%20the%20Papa%27squote:Op donderdag 5 juli 2007 01:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, vandaar de verwarring! Vond het al zo'n moderne foto voor de Mamas and papas.![]()
FormerlyKnownAs +1quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:49 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Boomtown Rats en Bob Geldof
Het zijn echt the magic numbers ER.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:45 schreef qonmann het volgende:
mamas en papas
En tóch zijn het The Magic Numbers.quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:54 schreef qonmann het volgende:
Oost Duitsland
Polen
Hongarije
Bulgarije
Roemenie
Tjecho Slowakije
Joeg slavie
Rusland
correctquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:56 schreef MadMaster het volgende:
Centraal Afrikaanse Republiek (destijds CA Keizerrijk)
Wie?quote:(4 January 1643 – 31 March 1727) was an English physicist, mathematician, astronomer, natural philosopher, and alchemist, regarded by many as the greatest figure in the history of science.
de enige die ik ken die brits is en uit die tijd is Newton?quote:
een kleine correctie: het betekent niet G'd, maar is de naam van G'd en betekent Eeuwige (Hij die er was, is en zal zijn).quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:43 schreef hierissiedan het volgende:
wat betekend jahova?
I know, maar goed, ten behoeve van het spel die gegeven andwoord goedgekeurdquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:38 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
een kleine correctie: het betekent niet G'd, maar is de naam van G'd en betekent Eeuwige (Hij die er was, is en zal zijn).
en het park?quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:35 schreef SaskiaR het volgende:
sint hubertus berlage
nee dat is het museum dat daar ligt... Andwoord licht in mijn hint...(moet nog een toevoeging bij)quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:38 schreef SaskiaR het volgende:
kroller-muller? geen idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |