Godverrrrrrrrrrrrrr, ik ook.quote:
Zonde ik lijk op Evertquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Godverrrrrrrrrrrrrr, ik ook.
Maar ikmoet morgen vroeg weer op
M'n vriendin is niet thuis.... Ze is vanavond naar de Scissor Sisters geweest en sindsdien spoorloos...quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Godverrrrrrrrrrrrrr, ik ook.
Maar ikmoet morgen vroeg weer op
quote:
FormelyknowasgirlfriendfromformelyknowAs.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:08 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
M'n vriendin is niet thuis.... Ze is vanavond naar de Scissor Sisters geweest en sindsdien spoorloos...
Een ex van mij, nou ja, ex. Heb er een maandje mee gehad, maar Tong komt er steeds op terug aangezien het (toen ik ermee had) een BNner wasquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:08 schreef hierissiedan het volgende:
evert?
klinkt niet bestquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:08 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
M'n vriendin is niet thuis.... Ze is vanavond naar de Scissor Sisters geweest en sindsdien spoorloos...
Coitus. Coitus interuptus. Coitus van Holt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Noem drie NETTE woorden voor neuken. Dus geen platvloersigheid!!!
quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:10 schreef qonmann het volgende:
Binnen een paar nanoseconden ..het antwoord
quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
FormelyknowasgirlfriendfromformelyknowAs.
Die is goed, ik zoek echt de ' dokterstermen' zeg maar.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:09 schreef hierissiedan het volgende:
coitus vrijen en de liefde bedrijven
ok, foto?quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Een ex van mij, nou ja, ex. Heb er een maandje mee gehad, maar Tong komt er steeds op terug aangezien het (toen ik ermee had) een BNner was
Zit waarschijnlijk ergens in een kroeg...... hoop ikquote:
coitus, intercorse, de fallus in de vulva stoppenquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:10 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Die is goed, ik zoek echt de ' dokterstermen' zeg maar.
Plagen mag toch ?quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Een ex van mij, nou ja, ex. Heb er een maandje mee gehad, maar Tong komt er steeds op terug aangezien het (toen ik ermee had) een BNner was
Vrijen is ook goed (FKA)quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:10 schreef Yurithemaster het volgende:
geslachtsgemeenschap, liefde bedrijven,
Ik weet nu wat een yuri-vraag isquote:
Staat haar voicemail aan of neemt ze niet op?quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:14 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Begin me nu toch wel af te vragen waar m'n vriendinnetje is.........
Die heeft Tong wel ergensquote:
Neemt niet op... Gaat direct naat voicemailquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Staat haar voicemail aan of neemt ze niet op?
neemt ze d'r telefoon ook niet op dan?quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:14 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Begin me nu toch wel af te vragen waar m'n vriendinnetje is.........
Jeejquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:12 schreef ElizabethR het volgende:
Yuri +1
quote:
is dat een groot verschil dan?quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:15 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Die heeft Tong wel ergens
En Tong, wel toen ik ermee had, niet zoals ie er nu uitziet!!!!!!!![]()
Was ze er alleen naartoe of met vrienden/vriendinnen, heb je daar de nummers van?quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:15 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Neemt niet op... Gaat direct naat voicemail
Hij moet aan lager wal geraakt zijn nu...quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:15 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Die heeft Tong wel ergens
En Tong, wel toen ik ermee had, niet zoals ie er nu uitziet!!!!!!!![]()
25 jaarquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:17 schreef wyccie het volgende:
Casablanca?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:21 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
H5n1
ik ken mensen die dat doen, of ik het normaal vind, nee. maar goed als zij het aankan...quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:21 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Even *offtopic*... Is het normaal om doordeweek, als je de volgende dag weer moet werken (om 9 uur) helemaal doorzakt, en dat 1 x per week? Het zou me niks verbazen als mn vriendin pas om een uur of 5 thuis komt.....
netjes !quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:21 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
H5n1
ik ookquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:25 schreef qonmann het volgende:
die heb ik vanmiddag ook gezien denk ik had ik nu maar opgelet ..
Ik vind het prima als ze dat in het weekend doet en me op d hoogte houdt... maar dat doet ze sowieso al nooit....quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:23 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
ik ken mensen die dat doen, of ik het normaal vind, nee. maar goed als zij het aankan...
ligt aan wie je het vraagt mensen vinden mij vreemd als ik tot 5 uur achter de computer zit en dan pas om half 3 me bed uit komquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:21 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Even *offtopic*... Is het normaal om doordeweek, als je de volgende dag weer moet werken (om 9 uur) helemaal doorzakt, en dat 1 x per week? Het zou me niks verbazen als mn vriendin pas om een uur of 5 thuis komt.....
Maar dan ben je in ieder geval thuis.... Hier in Amsterdam regent het nu pijpenstelen en er is onweer en bliksem en ondertussen heb ik nog niets van haar gehoordquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ligt aan wie je het vraagt mensen vinden mij vreemd als ik tot 5 uur achter de computer zit en dan pas om half 3 me bed uit kom![]()
Cor Wischge ?quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:24 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ja, heel mooi trappetje........
Wie zong het origineel van "Caravan of Love".
Dat doe ik wekelijks........quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:29 schreef wyccie het volgende:
als zij niet laat weten waar ze is.
Is ze met vriendinnen naar het concert?quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:29 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Maar dan ben je in ieder geval thuis.... Hier in Amsterdam regent het nu pijpenstelen en er is onweer en bliksem en ondertussen heb ik nog niets van haar gehoord
he maar wat doen jullie eigenlijk in ierland?quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:29 schreef ElizabethR het volgende:
Enja, ik nog niet naar bed, en dat komt omdat 'hij' nog een filmpje moet afkijken
Even teruggelezen, en ja, da's mooi kut als je je eigenlijk zorgen maakt. Dus wat wyccie zegt. Over praten en uitleggen dat ze minstens kan laten weten dat ze langer wegblijft. Denk ik zo...quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:29 schreef wyccie het volgende:
FKA, als je haar met geen mogelijkheid kan bereiken, dan moet je je maar niet al te veel zorgen maken. Jij kan er niks meer aan doen. En morgen even met haar praten. Zeg dat jij je echt kut voelt als zij niet laat weten waar ze is.
Ik doe dat dus echt elke week....quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Even teruggelezen, en ja, da's mooi kut als je je eigenlijk zorgen maakt. Dus wat wyccie zegt. Over praten en uitleggen dat ze minstens kan laten weten dat ze langer wegblijft. Denk ik zo...
Wonenquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:30 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
he maar wat doen jullie eigenlijk in ierland?
maar geen speciaal doel ofzo? lijkt me wel erg mooi daaroquote:
Godver, daar kan ik me zo druk om maken. Ik ken dat. Ze hebben gewoon niet door wat dat voor gevoel geeft als je denkt dat ze ergens halfdood in een greppel liggen terwijl zij in feite lekker aan het zuipen zijn. En er dan zó onverschillig over doen.quote:
Vuist op tafel al geprobeerd??quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:32 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Ik doe dat dus echt elke week....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |