quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:38 schreef wyccie het volgende:
Mijn antwoord staat in de OP
En de OP moet ik editten, en eigenlijk moet het antwoord uit de OP, want anders wordt dat meegekopieerd. Ik heb er een potje van gemaakt.![]()
Ik had háást!quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:39 schreef ScottTracy het volgende:
Origineel om daar je antwoord te zetten wyccie
Maar dat is valsspelenquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:38 schreef wyccie het volgende:
Mijn antwoord staat in de OP
En de OP moet ik editten, en eigenlijk moet het antwoord uit de OP, want anders wordt dat meegekopieerd. Ik heb er een potje van gemaakt.![]()
Bedankt voor het openen en zo snel !quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:38 schreef wyccie het volgende:
Whehehe, ik wist het opeens. En ik was bang dat ik het nieuwe topic zou missen.Of dat Hierissiedan verzuimde een nieuwe aan te maken.
Vandaar mijn haast (en de fout in de TT).![]()
Mag wel hoorquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
In dit geval vraag ik hiervoor jullie toestemming.
Mag het?
Zeker weten!!quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
In dit geval vraag ik hiervoor jullie toestemming.
Mag het?
Liefst een yuri vraagquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:42 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Moet je wel effe een vraag posten
quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:45 schreef qonmann het volgende:
Beta vraagje mag ook
Ok Ok, Fair enough...quote:
Goeie trendquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:47 schreef ScottTracy het volgende:
Bèta vragen komen hier nauwelijks langs 's nachts
Duidelijk een Alfa.quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:49 schreef ScottTracy het volgende:
Tegen de tijd dat wyccie de OP klaar heeft kan er alweer een nieuwe worden gemaakt
Ik meende het niet hoorquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:49 schreef qonmann het volgende:
OK :-)
Ow,omop jouw vraag terug te komen, nee ik ga zelf niet naar Oxegen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:50 schreef erkel het volgende:
Damn, ik ben veel te moe. Ik moet eigenlijk gaan slapen![]()
wacht laatste vraag nog ff af..
blequote:Op donderdag 5 juli 2007 00:50 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Bla di bla di bla bla bla
quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:51 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ik hoef morgen gelukkig pas om 11:30 op
Nice! Eerste keer?quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:51 schreef ScottTracy het volgende:
Ik moet morgenochtend om 9 uur afrijden
Dat is geen yuri vraagquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:51 schreef wyccie het volgende:
Oh, ja ik was vergeten dat ik een vraag moest posten! Oh, wat chaotisch! Maar ik heb wel de OP gefatsoeneerd.
Makkelijke: Hoe heet de 'huisfotograaf' van Depeche Mode, U2 en Joy Division?
ik moet om 6:30 weer werkenquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:51 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ik hoef morgen gelukkig pas om 11:30 op
Vieze smerige geniepige stiekeme F5-vert!!!!!!quote:
awwwwwquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat is geen yuri vraag![]()
Dat is een scotty vraag
bummerquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ow,omop jouw vraag terug te komen, nee ik ga zelf niet naar Oxegen.
Puur toeval ik zat na 3 uur slaap effe terug te lezenquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Vieze smerige geniepige stiekeme F5-vert!!!!!!
Succes!!!! Bananen eten tegen de zenuwen. Zegt mijn man altijd en die was in NL rij instructeurquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:51 schreef ScottTracy het volgende:
Ik moet morgenochtend om 9 uur afrijden
Het is dan ook grandioos mislukt, want het was een Tongvraag.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:52 schreef qonmann het volgende:
wyccie is een vraag aan het verzinnen die aan alle eisen voldoet, zal niet meevallen :-)
Ja. Ik vind het best spannendquote:
Mogguh Tongquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Puur toeval ik zat na 3 uur slaap effe terug te lezen
Kunst, Literatuur & films --> Tongquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is dan ook grandioos mislukt, want het was een Tongvraag.
(Haha, een Tongvraag)
Oké, ik ben gek aan het doen.![]()
Succes dan morgenvroeg!quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:54 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja. Ik vind het best spannendmaar met een beetje geluk moet ik het gewoon halen.
of suikerwater. maar in iedergeval succes 1ste keer?quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Succes!!!! Bananen eten tegen de zenuwen. Zegt mijn man altijd en die was in NL rij instructeur
Rij ze morgen !quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:57 schreef ScottTracy het volgende:
Bedankt allenIk ga nu ook slapen, jullie horen morgen wel hoe het is gegaan
quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:58 schreef qonmann het volgende:
Jip Goldstein
Dat dus!!!!quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:58 schreef Yurithemaster het volgende:
Slaap lekker Sctoyy rn veel succes![]()
Jij ook al??quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:00 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb helemaal geen zin meer om na te denken, ik heb zin om gruwelijk te dollen!!!
jezus schreef niet, maar dacht daar ook al aan. Maar er stond ik in de textquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:03 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Jezus?
Ja!! Ik ga zometeen maar gewoon naar bed, dat lijkt me het bestequote:
ElizabethR +1quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:03 schreef ElizabethR het volgende:
Dominee Genestet
Ik ookquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:00 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb helemaal geen zin meer om na te denken, ik heb zin om gruwelijk te dollen neuken !!!
Of koud douchenquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:04 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja!! Ik ga zometeen maar gewoon naar bed, dat lijkt me het beste
Godverrrrrrrrrrrrrr, ik ook.quote:
Zonde ik lijk op Evertquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Godverrrrrrrrrrrrrr, ik ook.
Maar ikmoet morgen vroeg weer op
M'n vriendin is niet thuis.... Ze is vanavond naar de Scissor Sisters geweest en sindsdien spoorloos...quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Godverrrrrrrrrrrrrr, ik ook.
Maar ikmoet morgen vroeg weer op
quote:
FormelyknowasgirlfriendfromformelyknowAs.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:08 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
M'n vriendin is niet thuis.... Ze is vanavond naar de Scissor Sisters geweest en sindsdien spoorloos...
Een ex van mij, nou ja, ex. Heb er een maandje mee gehad, maar Tong komt er steeds op terug aangezien het (toen ik ermee had) een BNner wasquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:08 schreef hierissiedan het volgende:
evert?
klinkt niet bestquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:08 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
M'n vriendin is niet thuis.... Ze is vanavond naar de Scissor Sisters geweest en sindsdien spoorloos...
Coitus. Coitus interuptus. Coitus van Holt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Noem drie NETTE woorden voor neuken. Dus geen platvloersigheid!!!
quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:10 schreef qonmann het volgende:
Binnen een paar nanoseconden ..het antwoord
quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
FormelyknowasgirlfriendfromformelyknowAs.
Die is goed, ik zoek echt de ' dokterstermen' zeg maar.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:09 schreef hierissiedan het volgende:
coitus vrijen en de liefde bedrijven
ok, foto?quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Een ex van mij, nou ja, ex. Heb er een maandje mee gehad, maar Tong komt er steeds op terug aangezien het (toen ik ermee had) een BNner was
Zit waarschijnlijk ergens in een kroeg...... hoop ikquote:
coitus, intercorse, de fallus in de vulva stoppenquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:10 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Die is goed, ik zoek echt de ' dokterstermen' zeg maar.
Plagen mag toch ?quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Een ex van mij, nou ja, ex. Heb er een maandje mee gehad, maar Tong komt er steeds op terug aangezien het (toen ik ermee had) een BNner was
Vrijen is ook goed (FKA)quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:10 schreef Yurithemaster het volgende:
geslachtsgemeenschap, liefde bedrijven,
Ik weet nu wat een yuri-vraag isquote:
Staat haar voicemail aan of neemt ze niet op?quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:14 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Begin me nu toch wel af te vragen waar m'n vriendinnetje is.........
Die heeft Tong wel ergensquote:
Neemt niet op... Gaat direct naat voicemailquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Staat haar voicemail aan of neemt ze niet op?
neemt ze d'r telefoon ook niet op dan?quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:14 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Begin me nu toch wel af te vragen waar m'n vriendinnetje is.........
Jeejquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:12 schreef ElizabethR het volgende:
Yuri +1
quote:
is dat een groot verschil dan?quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:15 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Die heeft Tong wel ergens
En Tong, wel toen ik ermee had, niet zoals ie er nu uitziet!!!!!!!![]()
Was ze er alleen naartoe of met vrienden/vriendinnen, heb je daar de nummers van?quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:15 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Neemt niet op... Gaat direct naat voicemail
Hij moet aan lager wal geraakt zijn nu...quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:15 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Die heeft Tong wel ergens
En Tong, wel toen ik ermee had, niet zoals ie er nu uitziet!!!!!!!![]()
25 jaarquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:17 schreef wyccie het volgende:
Casablanca?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:21 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
H5n1
ik ken mensen die dat doen, of ik het normaal vind, nee. maar goed als zij het aankan...quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:21 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Even *offtopic*... Is het normaal om doordeweek, als je de volgende dag weer moet werken (om 9 uur) helemaal doorzakt, en dat 1 x per week? Het zou me niks verbazen als mn vriendin pas om een uur of 5 thuis komt.....
netjes !quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:21 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
H5n1
ik ookquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:25 schreef qonmann het volgende:
die heb ik vanmiddag ook gezien denk ik had ik nu maar opgelet ..
Ik vind het prima als ze dat in het weekend doet en me op d hoogte houdt... maar dat doet ze sowieso al nooit....quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:23 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
ik ken mensen die dat doen, of ik het normaal vind, nee. maar goed als zij het aankan...
ligt aan wie je het vraagt mensen vinden mij vreemd als ik tot 5 uur achter de computer zit en dan pas om half 3 me bed uit komquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:21 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Even *offtopic*... Is het normaal om doordeweek, als je de volgende dag weer moet werken (om 9 uur) helemaal doorzakt, en dat 1 x per week? Het zou me niks verbazen als mn vriendin pas om een uur of 5 thuis komt.....
Maar dan ben je in ieder geval thuis.... Hier in Amsterdam regent het nu pijpenstelen en er is onweer en bliksem en ondertussen heb ik nog niets van haar gehoordquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ligt aan wie je het vraagt mensen vinden mij vreemd als ik tot 5 uur achter de computer zit en dan pas om half 3 me bed uit kom![]()
Cor Wischge ?quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:24 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ja, heel mooi trappetje........
Wie zong het origineel van "Caravan of Love".
Dat doe ik wekelijks........quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:29 schreef wyccie het volgende:
als zij niet laat weten waar ze is.
Is ze met vriendinnen naar het concert?quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:29 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Maar dan ben je in ieder geval thuis.... Hier in Amsterdam regent het nu pijpenstelen en er is onweer en bliksem en ondertussen heb ik nog niets van haar gehoord
he maar wat doen jullie eigenlijk in ierland?quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:29 schreef ElizabethR het volgende:
Enja, ik nog niet naar bed, en dat komt omdat 'hij' nog een filmpje moet afkijken
Even teruggelezen, en ja, da's mooi kut als je je eigenlijk zorgen maakt. Dus wat wyccie zegt. Over praten en uitleggen dat ze minstens kan laten weten dat ze langer wegblijft. Denk ik zo...quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:29 schreef wyccie het volgende:
FKA, als je haar met geen mogelijkheid kan bereiken, dan moet je je maar niet al te veel zorgen maken. Jij kan er niks meer aan doen. En morgen even met haar praten. Zeg dat jij je echt kut voelt als zij niet laat weten waar ze is.
Ik doe dat dus echt elke week....quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Even teruggelezen, en ja, da's mooi kut als je je eigenlijk zorgen maakt. Dus wat wyccie zegt. Over praten en uitleggen dat ze minstens kan laten weten dat ze langer wegblijft. Denk ik zo...
Wonenquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:30 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
he maar wat doen jullie eigenlijk in ierland?
maar geen speciaal doel ofzo? lijkt me wel erg mooi daaroquote:
Godver, daar kan ik me zo druk om maken. Ik ken dat. Ze hebben gewoon niet door wat dat voor gevoel geeft als je denkt dat ze ergens halfdood in een greppel liggen terwijl zij in feite lekker aan het zuipen zijn. En er dan zó onverschillig over doen.quote:
Vuist op tafel al geprobeerd??quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:32 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Ik doe dat dus echt elke week....
Uiteraard wel, wij houden van Ierland en hebben een hekel aan NLquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:33 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
maar geen speciaal doel ofzo? lijkt me wel erg mooi daaro
Sterktequote:Op donderdag 5 juli 2007 01:35 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ik ga zometeen maar gewoon (voor de zoveelste keer zonder van haar gehoord te hebben) slapen....
Fucking iriritant,,, Waarom doet ze dit? Is het alcohol??
quote:
Je hebt mijn avatar gepost?quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:37 schreef Nembrionic1 het volgende:
Ik ben onterecht gebanned. En ik word door de crew genegeerd. Fijn he?
allemaal eentjesquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:33 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
ER +1
Tussenstand deel 865:
Tong80 1
qonmann 1
ElizabethR 1
Yurithemaster 1
FormerlyKnownAs 1
ElizabethR 1
Zij kan nonstop drinken (ik niet) ik ben altijd rond een uurtje of een thuis als ik uit ga... en ik laat sowieso van me horen...quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:34 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Vuist op tafel al geprobeerd??
Helpt het denk je als je hetzelfde doet? Of maakt dat haar niet uit?
Dan ben je de volgende keer als zij ergens naar toe wil en jij zou met haar meegaan veel en veel te laat, of je treuzelt gewoon net zolang totdat zij amok gaat maken, en dan leg je haar de vergelijking voor???
quote:
Welke onderwerpen ben je goed in ?quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:36 schreef hierissiedan het volgende:
ik ga slapen, denk toch niet dat ik het geluk heb nog te winnen vandaag adjeu! en FKA succes!
Ja, die bedoelde ik eigenlijk.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:39 schreef tong80 het volgende:
Magic numbers zou ik willen zeggen mar ik gaat sloapen
Nee...quote:
Silent treatment??quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:38 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Zij kan nonstop drinken (ik niet) ik ben altijd rond een uurtje of een thuis als ik uit ga... en ik laat sowieso van me horen...
Ze is uit met vrienden én vriendinnen waar k geen telefoonnummers van heb... Een vuist op tafel helpt ook niet omdat zij dan zegt dat ze me wel vertrouwt (haha, no kidding als ik "gewoon" om 12 of 1 uur thuis kom)
Hmmm, klinkt dan alsof er misschien iemand anders een andere kloon heeft aangemaakt met vrijwel dezelfde naam?quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:40 schreef Nembrionic1 het volgende:
Ik ga dus uit van een misverstand. Maar voorlopig ben ik gebanned zonder enige aanwijzing
Trusten Wyccie punt voor jou en stel maar een vraagquote:
Neequote:Op donderdag 5 juli 2007 01:39 schreef wyccie het volgende:
Arcade Fire?
Geen flauw ideequote:Op donderdag 5 juli 2007 01:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmmm, klinkt dan alsof er misschien iemand anders een andere kloon heeft aangemaakt met vrijwel dezelfde naam?
Ik weet precies hoe het morgen gaat...quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Silent treatment??
het is niet niks als je jezelf zo klote voelt door dergelijk gedrag, dat zij daar totaal niet op anticipeert is wel erg egoistisch. Ik kan je eigenlijk geen goede raad geven alleen veel sterkte wensen
Redder!!!!quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:45 schreef qonmann het volgende:
mamas en papas
Ah, vandaar de verwarring! Vond het al zo'n moderne foto voor de Mamas and papas.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:45 schreef tong80 het volgende:
Je hebt het verkeerde plaatje gepost dit zijn niet de mama's and papa's
Neukze!!!!quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Redder!!!!
qonmann +1
Tussenstand deel 865:
Tong80 1
qonmann 2
ElizabethR 2
Yurithemaster 1
FormerlyKnownAs 1
Bye bye!!
http://images.google.com/images?um=1&tab=wi&ie=UTF-8&rlz=1B2DVFA_en___IE203&q=The%20Mama%27s%20and%20the%20Papa%27squote:Op donderdag 5 juli 2007 01:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, vandaar de verwarring! Vond het al zo'n moderne foto voor de Mamas and papas.![]()
FormerlyKnownAs +1quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:49 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Boomtown Rats en Bob Geldof
Het zijn echt the magic numbers ER.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:45 schreef qonmann het volgende:
mamas en papas
En tóch zijn het The Magic Numbers.quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:54 schreef qonmann het volgende:
Oost Duitsland
Polen
Hongarije
Bulgarije
Roemenie
Tjecho Slowakije
Joeg slavie
Rusland
correctquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:56 schreef MadMaster het volgende:
Centraal Afrikaanse Republiek (destijds CA Keizerrijk)
Wie?quote:(4 January 1643 – 31 March 1727) was an English physicist, mathematician, astronomer, natural philosopher, and alchemist, regarded by many as the greatest figure in the history of science.
de enige die ik ken die brits is en uit die tijd is Newton?quote:
een kleine correctie: het betekent niet G'd, maar is de naam van G'd en betekent Eeuwige (Hij die er was, is en zal zijn).quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:43 schreef hierissiedan het volgende:
wat betekend jahova?
I know, maar goed, ten behoeve van het spel die gegeven andwoord goedgekeurdquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:38 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
een kleine correctie: het betekent niet G'd, maar is de naam van G'd en betekent Eeuwige (Hij die er was, is en zal zijn).
en het park?quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:35 schreef SaskiaR het volgende:
sint hubertus berlage
nee dat is het museum dat daar ligt... Andwoord licht in mijn hint...(moet nog een toevoeging bij)quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:38 schreef SaskiaR het volgende:
kroller-muller? geen idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |