Allo!quote:
Van mij mag zequote:Op donderdag 5 juli 2007 00:22 schreef rubbereend het volgende:
komt Lilly zuigen?
van mij ook, ik zal maar eens vooraan gaan staan op Lowlandsquote:
had nog wel ff mogen durenquote:
Ik wil ook naar lowlands , maar ik kan en geen vrij krijgen, en er wil niemand meequote:Op donderdag 5 juli 2007 00:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
van mij ook, ik zal maar eens vooraan gaan staan op Lowlands
Joss zoog toch in ruil voor een liedje? Ik heb iig al voldoende nieuwe liedjes liggen voor een dubbel CD voor haar!quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wil ook naar lowlands , maar ik kan en geen vrij krijgen, en er wil niemand mee.
Volgend jaar ga ik wel. Of er nou iemand meegaat of niet.
Ze schijnt trouwens regelmatig een andere te zuigen.
Of was dat Joss Stone![]()
![]()
.
Volgens mij was Joss idd een grote sletquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Joss zoog toch in ruil voor een liedje? Ik heb iig al voldoende nieuwe liedjes liggen voor een dubbel CD voor haar!
ow, dan kan ik naar me nestquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Volgens mij was Joss idd een grote slet. Weet het alleen niet zeker
.
Domien is op de radio, Domien is op de radio.
Domien is tof hoorquote:
sorrie maar heb vreselijke hoofdpijn en geen kerel die het weg kan neuken en Eric Corton kon het ook niet wegpraten dus heeft Domien al helemaal geen schijn van kansquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Domien is tof hoor.
Daarnaast heb ik graag dat je blijft.
Naja zegquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:13 schreef purplerose het volgende:
[..]
sorrie maar heb vreselijke hoofdpijn en geen kerel die het weg kan neuken en Eric Corton kon het ook niet wegpraten dus heeft Domien al helemaal geen schijn van kans
Iddquote:
Siegfriedquote:
Idd heerlijk die muziek van een jaar of 10 tot 15 geledenquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:33 schreef Siegfried het volgende:
DaMook
Heerlijk deze plaat. Net als vanmiddag met Children of the night
Neequote:Op donderdag 5 juli 2007 01:41 schreef B_TRAVEN het volgende:
DaMook, kom jij soms uit Mook?
Geweldigquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Idd heerlijk die muziek van een jaar of 10 tot 15 geleden.
Ik nog net zoveelquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:44 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Geweldig
Ik heb er nu eerlijk gezegd meer mee dan toen![]()
hoef je niet zo verontwaardigd te kijken hoorquote:
Doe ik ook niet hoorquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:47 schreef B_TRAVEN het volgende:
[..]
hoef je niet zo verontwaardigd te kijken hoor
Ik spreek het gewoon uit als DaMOOKquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:44 schreef DaMook het volgende:
BTW Spreek je DaMook uit als DaMoek, maar dat schijnt in NL nogal lastig te liggen(Amerikanen doen dat standaard
.
Van mij mag jequote:
Ik ga ook binnen nu en 15 minutenquote:
Naja nu dusquote:
brand of water?quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:55 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
De brandweer is al vanaf half 7 bezig in de straat
Ow, moesten die zandzakken voor de dijk blijven liggenquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:03 schreef Glacier het volgende:
Ik hoor ze praten over een waterleiding of een dijk..
Doe dat, dan ga ik ondertussen ff douchenquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:10 schreef Litton-Lane het volgende:
Ow, moesten die zandzakken voor de dijk blijven liggenIk vond ze in de weg liggen daar. Kom ze zo wel even terug brengen...
![]()
Blijft een topplaatquote:
Een nummer van Joss Stone heeft een stukje muziek van dit nummer (dacht ik) Fell in love with a boy... Tenminste dat hoor ik altijd...quote:
Zou best kunnen. Er zitten ook gewoon gesampelde (drum-) loops in die muziek van haar.quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:32 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Een nummer van Joss Stone heeft een stukje muziek van dit nummer (dacht ik) Fell in love with a boy... Tenminste dat hoor ik altijd...
Hoe vreselijk die gast ook zingt, je kunt er wel lekker mee meebléren (zo niet imiteren)quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:33 schreef SilentChaos het volgende:
Als niet Kane liefhebber moet ik zeggen dat ik het toch wel heerlijke radio-muziek vind!
Mooi geluid die gitaar met die phaser erdoorheen!
Daar had ik het over jaquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:24 schreef Glacier het volgende:
[..]
Je zit toch niet Yellow Pearl af te kraken he?![]()
Net zoals die "Drops of Jupiter" en "Iris". Ergelijke plaatjes.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Daar had ik het over ja
Weinig bijzonder en enorm overhyped door 3FM
Ik maakte geen grapje hoorquote:
Mijn muzieksmaak is ook erg breed, maar als je je dan wat meer in hiphop verdiept dan kom je er toch achter dat Eminem niet zo heel sterk isquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik maakte geen grapje hoor
Ik vind sommige nummers van Eminem erg sterkVind't wel leuk dat ze dat draaien op 3FM
Mijn muzieksmaak is erg breed, dus vandaar dat 3FM ook een topzender is aangezien ze ook redelijk breed draaien
quote:CD1
1. Bouge - Feel It (Original Summer Vibe Mix) (4:06)
2. Fish Go Deep feat. Tracey K - The Cure & The Cause (Dennis Ferrer Mix) (5:22)
3. Swirl People feat. Ingrid Hakanson - Luscious (4:26)
4. Ricardo Rae feat. Alyson Joyce - Where The Love Goes (6:23)
5. Soul Migrantz - Wake Up! (4:20)
6. Deetron feat. Ovasoul7 - I Cling (Yoruba Soul Mix) (7:09)
7. Sin Plomo vs. Beaucannon - Lunar Pool (4:05)
8. Den Hétrix - Feel Alright (Den Hétrix's Original Mix) (5:21)
9. Rockers Hi-Fi - Push Push (M.A.N.D.Y.’s Pusher Remix) (6:15)
10. Sébastien Léger feat. Gia Mellish - Hypnotized (6:03)
11. Lindstrøm & Prins Thomas - Turkish Delight (12” Version) (9:04)
12. Cesar De Melero - All Night Long (4:50)
13. Buscemi - Bollywood Swing King (4:38)
CD2
1. Fabergé - Hyde (3:44)
2. Will.I.Am feat Terry Dexter - Lay Me Down (3:30)
3. Den Hétrix & Prinz - Butterfly Lady (Den Hétrix Easy ~censored~ Mix) (4:52)
4. Marc Moulin - I Am You (4:47)
5. Water feat. Fay Lovsky - Hold Me (6:31)
6. Billie Holiday - Speak Low (Bent Remix) (4:14)
7. Gabin feat. Dee Dee Bridgewater - Into My Soul (4:33)
8. Mr. V - Welcome Home Intro (2:22)
9. Leki feat. Yazzmin - No Matter What (3:57)
10. Buscemi - Nothing To Worry About (4:04)
11. Deep Collective - Components (4:17)
12. Axelle Red - Fruit Defendu (6:04)
13. Daan - The Player (3:48)
Dr. Dre wel jaquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:52 schreef SilentChaos het volgende:
Dat ben ik wel met je eens ja![]()
maar pharell, dr. dre, snoop dogg zijn toch wel toppers vind ik...
Ik heb ze geeneens genomineerdquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:52 schreef SilentChaos het volgende:
Dat ben ik wel met je eens ja![]()
maar pharell, dr. dre, snoop dogg zijn toch wel toppers vind ik...
Stond 14 km file van Meppel naar Zwolle vannochtend omdat 1 persoon niet op zat te letten.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:03 schreef SilentChaos het volgende:
Damn...Die fileberichten om 12 uur...Kunnen mensen tegenwoordig echt geen auto meer rijden?
Joah ik zag 'm langskomen in de AT, en aangezien ik ook weer eens 3FM luister (doe ik normaal alleen in bed (wekker) of in de auto), dacht ik ik hop eens langs!quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:13 schreef Glacier het volgende:
* Glacier heeft net een uurtje autogereden
Hee McDavid, jij ook hier?
Gezelligquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:20 schreef mcDavid het volgende:
Joah ik zag 'm langskomen in de AT, en aangezien ik ook weer eens 3FM luister (doe ik normaal alleen in bed (wekker) of in de auto), dacht ik ik hop eens langs!
Mij uberhaupt ooit op IRC gezien danquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:32 schreef Glacier het volgende:
[..]
Gezellig
Tijd niet meer gezien op irc btw
Nee, die vliegt nog nietquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:47 schreef mcDavid het volgende:
Hoe is het eigenlijk met die tjik van je? Vliegt die alweer een beetje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |