Allo!quote:
Van mij mag zequote:Op donderdag 5 juli 2007 00:22 schreef rubbereend het volgende:
komt Lilly zuigen?
van mij ook, ik zal maar eens vooraan gaan staan op Lowlandsquote:
had nog wel ff mogen durenquote:
Ik wil ook naar lowlands , maar ik kan en geen vrij krijgen, en er wil niemand meequote:Op donderdag 5 juli 2007 00:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
van mij ook, ik zal maar eens vooraan gaan staan op Lowlands
Joss zoog toch in ruil voor een liedje? Ik heb iig al voldoende nieuwe liedjes liggen voor een dubbel CD voor haar!quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wil ook naar lowlands , maar ik kan en geen vrij krijgen, en er wil niemand mee.
Volgend jaar ga ik wel. Of er nou iemand meegaat of niet.
Ze schijnt trouwens regelmatig een andere te zuigen.
Of was dat Joss Stone![]()
![]()
.
Volgens mij was Joss idd een grote sletquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Joss zoog toch in ruil voor een liedje? Ik heb iig al voldoende nieuwe liedjes liggen voor een dubbel CD voor haar!
ow, dan kan ik naar me nestquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Volgens mij was Joss idd een grote slet. Weet het alleen niet zeker
.
Domien is op de radio, Domien is op de radio.
Domien is tof hoorquote:
sorrie maar heb vreselijke hoofdpijn en geen kerel die het weg kan neuken en Eric Corton kon het ook niet wegpraten dus heeft Domien al helemaal geen schijn van kansquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Domien is tof hoor.
Daarnaast heb ik graag dat je blijft.
Naja zegquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:13 schreef purplerose het volgende:
[..]
sorrie maar heb vreselijke hoofdpijn en geen kerel die het weg kan neuken en Eric Corton kon het ook niet wegpraten dus heeft Domien al helemaal geen schijn van kans
Iddquote:
Siegfriedquote:
Idd heerlijk die muziek van een jaar of 10 tot 15 geledenquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:33 schreef Siegfried het volgende:
DaMook
Heerlijk deze plaat. Net als vanmiddag met Children of the night
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |