Morgen ben ik er nietquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:58 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen!
Yippee-ki-yay, motherfuckerquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Morgen ben ik er niet
Dan gaan we naar Die Hard 4.0 in de bios![]()
[afbeelding]
Is volgens mij nog niet voorbij gekomen! maar het liedje blijft idd wel hangenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]Hans
Is die nieuwe plaat van Editors al geweest vanavond?
Stenders draaide `m vanmiddag ook toen ik op m`n werk was. heb `m al de hele dag in m`n kop
Op andere radiostations? 3FM is dus niet de eerstequote:Op woensdag 4 juli 2007 21:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Deze wordt ook op andere radiostations gedraaid sinds een paar dagen, dus het lijkt me wel.
Wow! prachtige foto manquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:29 schreef IedeK. het volgende:
Ik zit hier te genieten hoor.
Was effe bezig met foto's maken van de zonsondergang en klooien met m'n bureublad.
Panorama van net: http://i12.tinypic.com/4zbl1lv.jpg
quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:26 schreef -Hans- het volgende:
Nu de Editors LIVE opgenomen
Munich en Bones !!!!!
Waar is iedereen? zulke goede muziek en dan is iedereen weg
ja, was even wat anders aan het doen (partij kaas wegwerkenquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:26 schreef -Hans- het volgende:
Nu de Editors LIVE opgenomen
Munich en Bones !!!!!
Waar is iedereen? zulke goede muziek en dan is iedereen weg
merkloze geitenkaas en Roquefortquote:
Is dat niet gewoon Corton at 3FM.nl??quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:07 schreef purplerose het volgende:
wat is eric zn adres eigenlijk, ga ik ff mailtje sturen
is een lekker nummerquote:
Geinig, dat denk ik dus ook telkens.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:11 schreef Againzender het volgende:
is een lekker nummerzou echt denken dat het uit Engeland komt
het blijft zo irritant in je harses hangen!quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:15 schreef -Hans- het volgende:
^^^ prachtig die reacties op Daft Punk's - Around the world.haha
![]()
neequote:Op woensdag 4 juli 2007 23:16 schreef borisz het volgende:
AZ kan nog 1 maal vertellen hoe dat nummer gaat ?![]()
*pom* *pom* *pom* *pom**pom* *pom**pom* *pom* Around the world, Around the world 100x *pom* *pom* *pom* *pom**pom* *pom**pom* *pom* Leuk in zijn eenvoud, imo.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
het blijft zo irritant in je harses hangen!
ik ga maar slapenquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
*pom* *pom* *pom* *pom**pom* *pom**pom* *pom* Around the world, Around the world 100x *pom* *pom* *pom* *pom**pom* *pom**pom* *pom* Leuk in zijn eenvoud, imo.![]()
Snap ook niet dat de bagger van Rihanna wordt gedraaid door Corton..quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:34 schreef borisz het volgende:
Ik moet spontaan naar de WC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |