quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:28 schreef Jovatov het volgende:
Vind the Simpsons op TV nooit zo heel grappig, maar al die trailers voor deze film zien er wel goed uit, misschien toch maar even kijken.
26 augustus zoals ook in het plaatje staatquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:01 schreef Stansfield het volgende:
is het nou 26 juli of 26 augustus?
Maar anders... had ik je opmerking nóg ongegronder gevonden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Maar anders wat? je gaat me hier echt niet beweren dat je de NL versie beter vindt dan de originele versies. Het feit dat ze er na (ik geloof) 1 seizoen mee zijn gestopt zegt natuurlijk genoeg.
Daarbij: nasynchronisatie is bedoeld voor kleine kinderen. En als de humor van de Simpsons over het algemeen ergens niet voor bedoeld is, is het wel voor kleine kinderen...
Uit de poster in de OP gok ik?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:53 schreef MrBadGuy het volgende:
Waar komt die 26 augustus nu vandaan? Het was 16 augustus voor NL, 25 juli voor België en 26 juli en 27 juli voor een groot deel van de rest van de wereld.
Jep, foutje van mij, ik had een andere poster met daarop de US-release aangepast tot NL, alleen dus verkeerde datum ingevoerd, nu is hij dus wel goed.quote:
OK fair enoughquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:42 schreef Ceriel het volgende:
[..]
Maar anders... had ik je opmerking nóg ongegronder gevonden.
Ja, het feit dat het na een aantal seizoenen niet meer werd gemaakt zegt denk ik idd. wel genoeg. Maar toevallig vond ik de de Simpsons in 't Nederlands erg geestig. Misschien ook wel omdat de Simpsons opzich zo grappig zijn en ik er nog nooit iets in 't Engels van gezien had indertijd en de Nederlandse versie als eerst zag. En ik word normaal gesproken niet bepaald erg vrolijk van nasynchronisaties. Dus jouw opmerking de Simpsons in het Nederlands is waarschijnlijk het ergste op tekenfilm gebied dat ik ooit gezien heb stuitte me een beetje.
http://www.imdb.com/title/tt0462538/releaseinfoquote:Country Date
Belgium 25 July 2007
Egypt 25 July 2007
France 25 July 2007
Philippines 25 July 2007
Argentina 26 July 2007
Australia 26 July 2007
Croatia 26 July 2007
Germany 26 July 2007
Malaysia 26 July 2007
New Zealand 26 July 2007
Serbia 26 July 2007
Singapore 26 July 2007
Slovakia 26 July 2007
Slovenia 26 July 2007
Austria 27 July 2007
Canada 27 July 2007
Colombia 27 July 2007
Estonia 27 July 2007
Finland 27 July 2007
Iceland 27 July 2007
Ireland 27 July 2007
Mexico 27 July 2007
Norway 27 July 2007
Poland 27 July 2007
Spain 27 July 2007
Sweden 27 July 2007
UK 27 July 2007
USA 27 July 2007
Venezuela 27 July 2007
Denmark 3 August 2007
Hong Kong 9 August 2007
Hungary 9 August 2007
South Korea 9 August 2007
Netherlands 16 August 2007
Russia 16 August 2007
Brazil 17 August 2007
Greece 30 August 2007
Italy 14 September 2007
Ik ben ook niet blij dat ik in Nederland woon. Drie weken na de meeste andere landenquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:13 schreef AirRaid het volgende:
ben ik blij dat ikniet in italie woon, komt ie pas als laatste
Nederlanders zijn achterlijkquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:17 schreef tomttt het volgende:
[..]
Ik ben ook niet blij dat ik in Nederland woon. Drie weken na de meeste andere landen![]()
Ben wel benieuwd naar de reden.
En dat is dan ook wat ik ga doen de 25equote:Op donderdag 5 juli 2007 14:16 schreef MrBadGuy het volgende:
Als ik dicht bij de Belgische grens zou wonen dan zou ik daar gewoon heen gaan...
leuke quote ook van Al Jean, terwijl ze het hebben of de druk tijdens het maken van de filmquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:59 schreef MrBadGuy het volgende:
Matt Groening en Al Jean over de film: http://www.simpsonschannel.com/cgi-bin/newspro/addons/iSay.cgi?Page=Comments&ID=EElFyEuFFEldsbvreo
Er zitten een paar korte scènes uit de film in!
De film is nu helemaal af!!!![]()
quote:If I felt more more pressure, I would be a diamond
Ziet er zeer strak uitquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:21 schreef Timo20 het volgende:
Uit de Empire newsletter:
De donut soundtrack:
[afbeelding]![]()
![]()
quote:
Nasynchronisatie in het algemeenquote:Op zondag 22 juli 2007 00:49 schreef Ceriel het volgende:
Ik blijf er toch bij dat de originele Nederlandse nasynchronisatie uit begin '90's echt van een erg hoge kwaliteit waren. Zeker nu ik deze trailer zie. Noem het nostalgie, dat zal zeker ook meespelen. Toch had dat team indertijd de Simpsons-chemie in mijn opinie.
Ik zal er niet langer omheen draaien: ik zat toentertijd in dat team. Het betaalde erg goed vandaarquote:Op zondag 22 juli 2007 00:49 schreef Ceriel het volgende:
Ik blijf er toch bij dat de originele Nederlandse nasynchronisatie uit begin '90's echt van een erg hoge kwaliteit waren. Zeker nu ik deze trailer zie. Noem het nostalgie, dat zal zeker ook meespelen. Toch had dat team indertijd de Simpsons-chemie in mijn opinie.
De naam van jullie team ontsnapt me even, maar wat ik typisch eraan vond, is dat jullie tijdens de aflevering zelf maar wat gingen improviserenquote:
Gelukkig zit Barney er inquote:Op zondag 22 juli 2007 12:34 schreef CaptainCab het volgende:
Oh, by the way, je kunt hier zien of je favoriete karakter in de film spreekt:
http://www.uloc.de/cgi-bin/wiki.pl?News/OFFFilmCredits
Zoek naar 'Cast'
Dit is echt zo slecht vind ikquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:11 schreef Public_NME het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=muj-NieI3uk
Hm, ik vind het persoonlijk nog meevallen, maar Engels blijft natuurlijk beter.
Ah ja idd. dat weet ik nog wel. Vond ik altijd wel grappig aan het eind.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:32 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
De naam van jullie team ontsnapt me even, maar wat ik typisch eraan vond, is dat jullie tijdens de aflevering zelf maar wat gingen improviseren. Een heel lulverhaal over de zeeverkenners tijdens de aftiteling van Ghostbusters of Homer die steeds Marge probeert te porren voor een potje sex, waarop ze zegt dat ze hoofdpijn heeft. Heeft nooit iemand daar iets van gezegd?
klopt, improviseren was het niet helemaal, er werd wel een rode draad beschreven als we door de aftiteling gingen lullen, een enkele keer maar in de begintiteling. Daar is nooit een klacht over gekomen.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:32 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
De naam van jullie team ontsnapt me even, maar wat ik typisch eraan vond, is dat jullie tijdens de aflevering zelf maar wat gingen improviseren. Een heel lulverhaal over de zeeverkenners tijdens de aftiteling van Ghostbusters of Homer die steeds Marge probeert te porren voor een potje sex, waarop ze zegt dat ze hoofdpijn heeft. Heeft nooit iemand daar iets van gezegd?
En wie hebben er gestemd? Dit zegt nog weinig iig.quote:
Klinkt goed dusquote:Op maandag 23 juli 2007 12:17 schreef MrBadGuy het volgende:
De eerste reviews zijn ook positief, de Times geeft de film 4 van de 5 sterren en people.co.uk geeft hem 5 uit 5 sterren![]()
Helaas is België iets te ver (woon in Hengelo).quote:Wie gaan de film in België bekijken?
Hopelijk heeft Krusty een grote rolquote:Op zondag 22 juli 2007 12:34 schreef CaptainCab het volgende:
Oh, by the way, je kunt hier zien of je favoriete karakter in de film spreekt:
http://www.uloc.de/cgi-bin/wiki.pl?News/OFFFilmCredits
Zoek naar 'Cast'
Geweldig!quote:Op zondag 22 juli 2007 19:56 schreef Patch het volgende:
Ik was en ben stemacteur.
Ik ben toen bij The Simpsons begonnen als Milhouse en andere diverse kinderstemmen, daarnaast nog een boel andere tekenfilms, ook veel uit joegoslavië. Zo is het balletje gaan rollen en nog steeds
Check.quote:
laatste offtopic reactiequote:Op maandag 23 juli 2007 14:17 schreef Ceriel het volgende:
[..]
Geweldig!Ik weet nog goed hoe Milhouse klonk in de Nederlandse versie. Ik deed 'm met vrienden zelfs weleens na weet ik nog goed. Ik kan me nog een aflevering herinneren dat Milhouse niet meer met Bart mocht omgaan vanwege z'n slechte invloed. Daar zaten een aantal leuke quotes in.
Stemacteur lijkt me echt een superberoep. Of valt 't ook weleens tegen?
Dat zou iets betekenen als niet elke zomerblockbuster in de IMDb top 250 heeft gestaan.quote:
Het gaat me dan ook meer om die 9.3. Dat is toch niet alledaags.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat zou iets betekenen als niet elke zomerblockbuster in de IMDb top 250 heeft gestaan.
Uit de recente geschiedenis kan ik me Borat, Inland Empire en Snakes on a Plane herinneren die bij 1.000 stemmen nog steeds een erg dikke 9 hadden en ik kijk maar sporadisch naar die ratings.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het gaat me dan ook meer om die 9.3. Dat is toch niet alledaags.
Eerst stonden we gepland voor 26 juli, maar dat was ineens verplaatst naar 16 augustus, geen idee waarom.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:42 schreef biermeister het volgende:
waarom moeten wij in godsnaam weer zo lang wachten...de belgen krijgen hem weer als eerst
Wat goed nieuws is voor ons, de generatie die opgroeide met Sky Channel en Superchannel enzo...quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:15 schreef biermeister het volgende:
moet zo ie zo verboden worden dat nasynchronisatie gebeuren, daardoor kunnen veel mensen nog geen engels
Ik vind het voor Aziatische films wel prettig eigenlijk.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:07 schreef Yi-Long het volgende:
Wat een belachelijke praktijken blijven dat toch, dat nasynchroniseren. Zou verboden moeten worden. Ook voor kinderseries btw.
idd als je die series van nu allemaal ziet op jetix, nickelodeon etc.... triest gewoon. Ook hoe ze 'getekend' zijn btw. Wat een zooi allemaal.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:07 schreef Yi-Long het volgende:
Wat een belachelijke praktijken blijven dat toch, dat nasynchroniseren. Zou verboden moeten worden. Ook voor kinderseries btw.
Zeker gaan zien dusquote:Net gezien in de bios:
The Simpsons Movie
Ik kan er kort over zijn: hij was erg cool! Alle verwachtingen werden waar gemaakt.
Het verhaal is redelijk dun en uiteraard voorspelbaar maar speelt heel handig in op de milieu hype van dit moment zonder prekerig over te komen, het Amerika van dit moment wordt nogal voor aap gezet zoals we dat gewend zijn maar zonder dat het geforceerd is of over the top wordt.
De verwijzingen naar andere films en docu`s (Al Gore`s An Inconvienent Truth mag uiteraard niet ontbreken) zijn talrijk en goed gevonden.
Alle bekende personages komen (in mindere of meerdere mate) ook hier weer voorbij, al is het jammer dat een aantal van die figuren niet wat meer tijd kreeg.
Verder doen The Simpsons wat van ze verwacht wordt en is Homer weer glorieus in de hoofdrol. Wat een fantastisch personage blijft dat toch.
Vooraf was ik wellicht wat sceptisch of het concept dat in een aflevering van 20 minuten zo goed werkt ook voor de volledig anderhalf uur zou kunnen werken, maar die angst bleek ongegrond.
The Simpsons Movie is een geweldig avontuur van onze favoriete tekenfilm familie die de hele duur van de film weet te boeien. Zowel voor fans als voor niet fans.
IMDB Cijfer: 9,0/10
Mijn Cijfer: 8,5/10
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Nieuws over die film haalde ik alleen uit dit topic dus ik hield ook die datum aan. Maar da's blijkbaar alleen Nederland dus, geen idee waarom dat nou weer achterloopt.
Maar hij draait dus al gewoonEn nog digitaal ook
Binnenkort eens gaan zien dan!
Zei ik ook tegen m`n broer: heb echt medelijden met de mensen die per ongeluk de NL versie kiezenquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Die zou het dan wel worden ja. Wel opletten dat het niet per ongeluk de NL versie wordt, die draait op dezelfde tijdstippen ook nog eens
Ik kan me niet voorstellen dat mensen bewust voor de Nederlandse versie kiezen, dus ze zullen het alleen maar van deze ongelukjes moeten hebben.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zei ik ook tegen m`n broer: heb echt medelijden met de mensen die per ongeluk de NL versie kiezen
De mensen die bewust voor de NL-versie kiezen zijn wel redelijk triestquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:38 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat mensen bewust voor de Nederlandse versie kiezen, dus ze zullen het alleen maar van deze ongelukjes moeten hebben.
Jort Kelder zal 'm wel gaan kijken en Owen Schumacher ookquote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:25 schreef Timo20 het volgende:
[..]
De mensen die bewust voor de NL-versie kiezen zijn wel redelijk triest![]()
Die zijn dan ook redelijk triestquote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:27 schreef Patch het volgende:
[..]
Jort Kelder zal 'm wel gaan kijken en Owen Schumacher ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, had ik ook. Hoewel het wel iets leuker was dan een aflevering uit de laatste seizoenen. Er kan ook iets meer in een film dan op tv qua grofheid.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:51 schreef kastanova het volgende:
Ik vond hem eigenlijk nog behoorlijk tegenvallen; niet veel beter of grappiger dan een doorsnee aflevering ofzo...
Ik vatte hem dan ook meer op als een Simpsons-marathon dan als een bioscoopwaardige kijkervaring...
Maar ach, misschien had ik er wel gewoon teveel van verwacht.
Ik sluit me hier bij aan.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:08 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, had ik ook. Hoewel het wel iets leuker was dan een aflevering uit de laatste seizoenen. Er kan ook iets meer in een film dan op tv qua grofheid.
Een 7,5.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
Bij ons vond iedereen dat leuk. Ik heb nog nooit zoveel Belgen tegelijkertijd zien lachen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:52 schreef Frisk het volgende:
Spider Pig vond ik helemaal niet grappig, en bijna niemand in de zaal eigenlijk.
Het is nog steeds soms pijnlijk om maar te kijken...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:03 schreef CaptainCab het volgende:
Wow, check deze clips http://www.simpsonsmovie.nl/clips/nl/
Je kan ook gewoon naar de originele versie gaanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:04 schreef Yi-Long het volgende:
Dus nadat Eddy Zoey al heeft bewezen waardeloze TV en muziek te maken, gaat hij ook nog even onze Simpsons verneuken!?
Sommige mensen zijn er gewoon om te etteren, lijkt het wel...
Idd verschrikkelijk! Ben blij dat ik ben opgegroeid met de juiste instelling en cartoons! Ik zag vandaag die trailer op de televisie en viel bijna van mijn bank toen ik dat Nederlands hoorde.. walgelijk zeg.. the horror!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:46 schreef planethugo het volgende:
[..]
idd als je die series van nu allemaal ziet op jetix, nickelodeon etc.... triest gewoon. Ook hoe ze 'getekend' zijn btw. Wat een zooi allemaal.
Ben ook tot het eind blijven zitten ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:19 schreef Hagelkaas het volgende:
Heb hem in New York gezien, hij is echt heel erg leuk. Heb me echt echt een klaplong gelachen op sommige momenten
Trouwens, blijf bij de aftiteling gewoon zitten tot het allerlaatste einde, er komen steeds filmpjes tussendoor..
Klopt, ze zijn er dubbel overheen gegaan.. SP The Moviequote:Op zondag 5 augustus 2007 11:30 schreef BB-boy het volgende:
Het niveau van de South Park film hebben ze iig niet gehaald.
QFTquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:30 schreef BB-boy het volgende:
Het niveau van de South Park film hebben ze iig niet gehaald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning." (Rich Cook)
Draaien ze daar de Engelse eigenlijk wel?quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:31 schreef pascalheister het volgende:
vorige week in Berlijn gezien, echt een geweldige film
ja in het Sony Center zit een bios die de film in de orginele taal draait, anders had ik hem ook niet willen zienquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:35 schreef nietzman het volgende:
[..]
Draaien ze daar de Engelse eigenlijk wel?
quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:13 schreef Hagelkaas het volgende:
Damn die Nederlandse versie is echt beschamend
http://www.simpsonsmovie.nl/clips/nl/
hij is wel heel vroeger in het NL geweest, volgens mij telekids of zo. maar het blijft belachelijk!quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:53 schreef BB-boy het volgende:
[..]!
De serie is nooit in het Nederlands geweest dus waar slaat dit op.
Ik erger mij altijd aan die Krusty en Sideshow Bob en zo die mogen van mij uit de serie gehaald worden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:29 schreef planethugo het volgende:
volgende film moet eigenlijk helemaal om Krusty draaien, briljant karaktert blijft dat toch, jammer dat ie zo weinig in deze film te zien was, al was die commercial die hij op het nemen was wel geinig
Ik ook niet, meerdere mensen in dit topic vinden het blijkbaar erg grappig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:20 schreef BB-boy het volgende:
Ik snap eigenlijk niet wat er zo grappig is aan spiderpig.
We weten inmiddels dat je de film niet tof vindt. Je hoeft niet bezig te blijven.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:20 schreef BB-boy het volgende:
Ik snap eigenlijk niet wat er zo grappig is aan spiderpig.
wat lul je nou, hij is allang in NL te zienquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:38 schreef SunChaser het volgende:
De film is net 10 dagen uit in de VS en komt hier volgende week pas uit en nu al is er een perfecte DVD versie met NL subs. En toch heeft de bioscoopindustrie in de VS niks te klagen. Wel apart dat van de ene film snel dvd rips zijn, Die Hard 4, Simpsons, Oceans 13 en van de ander maanden niet, zoals Pirates 3 en HP 5.
Iig een reden de gare Nederlandse versie over te slaan. Heb geen idee of ik m leuk vind, de serie ken ik niet, maar las dat er een paar goede epsiodes zijn gebaseerd op bioscoopfilms. Das welw eer leuk.
toch niet. pas vanaf volgende weekquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:44 schreef Pumatje het volgende:
[..]
wat lul je nou, hij is allang in NL te zien
Die downloadbare versie is een erg goede telesync, maar zeker geen DVD rip. Laat staan een perfecte. Een of andere grapjas heeft hem opniew geupload en 'DVDSCR' gelabeled.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:38 schreef SunChaser het volgende:
De film is net 10 dagen uit in de VS en komt hier volgende week pas uit en nu al is er een perfecte DVD versie met NL subs. En toch heeft de bioscoopindustrie in de VS niks te klagen. Wel apart dat van de ene film snel dvd rips zijn, Die Hard 4, Simpsons, Oceans 13 en van de ander maanden niet, zoals Pirates 3 en HP 5.
ik heb anders toch zeker geen telesync gezien maar een dvdscr van nagenoeg perfecte kwaliteit. Best jammer dat ik die tegenkwam, had 'm eigenlijk in de bios willen zien maar kon de verleiding niet weerstaanquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:05 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
Die downloadbare versie is een erg goede telesync, maar zeker geen DVD rip. Laat staan een perfecte. Een of andere grapjas heeft hem opniew geupload en 'DVDSCR' gelabeled.
Het is echt DVD kwaliteitversie, het gaat om een promo dvdquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:05 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
Die downloadbare versie is een erg goede telesync, maar zeker geen DVD rip. Laat staan een perfecte. Een of andere grapjas heeft hem opniew geupload en 'DVDSCR' gelabeled.
Ik ga zaterdag naar curacao. Daar ook maar naar the simpsons dan.quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:45 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Gezien op Curacao. Simpel maar leuk.
Die gast is zo leukquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:42 schreef Cheiron het volgende:
Geweldige film! Als Simpson fan niet te missen.
Overigens miste ik eigenlijk alleen de "yeeeeeessss"-meneer.
En 4 van de 5 reclamefilmpjes zijn in het Nederlands, denken ze echt dat ze op die manier veel mensen naar de bios trekken?quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:19 schreef Electro-Worm het volgende:
Schande dat hij is vertaald in het nederlands. Ookal is hij er ook int engels. ik bedoel maar, CMON simpsons!! Hoe durf je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder zaten er nog veel meer van die grappige stukjes in, geen seconde saai deze film.
[ Bericht 6% gewijzigd door Mike op 16-08-2007 11:48:21 ]
16 augustus gaat de amerikaanse versie in premiere.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hier draait alleen de Nederlandse versie!![]()
Belachelijk dus en daarom wachten we wel af tot ie op DVD uitkomt.
Je had moeten proberen geld terug te krijgen. Je betaalt niet om naar kutkwaliteit te luisterenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:50 schreef DeeCruise het volgende:
Sterker nog, ondanks dat het geluid in de bios zeer storend was (hoge frequenties die kraken, speaker die t niet doet en toch vol vermogen krijgt -> ruis) ben ik blijven zitten, en dat is heel wat!
En waar te koop?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:03 schreef RijstNatie het volgende:
Een MUST voor elke simpson liefhebber
kost maar 15euro..
[afbeelding]
Hebbe Hebbe Hebbequote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:03 schreef RijstNatie het volgende:
kost maar 15euro..
[afbeelding]
gelukkig heeft play 100% garantiequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:02 schreef Timo20 het volgende:
Jammer dat `t van play afkomstig is. Als het al aankomt, dan heb je kans het een of meerdere onderdelen kapot zijn
Vergeet t maar, dat is me pas 1x eerder gelukt, maar alleen omdat ik TIJDENS de film vertrok. Als je blijft zitten ga je schijnbaar stilzwijgend akkoord met alle randvoorwaarden die zich voordoen in die "bioscoop". Zonde, volgende keer toch maar naar Hasselt dan...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je had moeten proberen geld terug te krijgen. Je betaalt niet om naar kutkwaliteit te luisteren
Daar ben je in ieder geval wel zeker van goed geluid ja.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:27 schreef DeeCruise het volgende:
[..] Zonde, volgende keer toch maar naar Hasselt dan...![]()
'there is a unicorn, he makes me burn things!!" Ralphquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:20 schreef Hapertje het volgende:
Nancy die zo Bart, Nelson en Ralph doet... geweldig!
there is a leprechaun....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:50 schreef Smash-it het volgende:
[..]
'there is a unicorn, he makes me burn things!!" Ralph![]()
Hij is niet van mij hoor, dat zeg ik er wel even bij.quote:
Harry Plopperquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Zo ziet ie er ook puik uit
[afbeelding]
Maakt niet uit, hij`s toch coolquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:40 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Hij is niet van mij hoor, dat zeg ik er wel even bij.
Ik zocht gewoon op 'spiderpig gif' op Google.
Ongelooflijk inderdaad.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:39 schreef jimjim1983 het volgende:
die spider pig grap is misschien wel de zuurste grap van de film maar iedereen lacht er het hardst om![]()
Hoe de fuck zijn spiderpig of Spartaaaa “gehyped”?! Het zijn gewoon dingen die aanslaan bij het grote publiek, dat betekent niet dat het “gehyped” is, maar dat het gewoon populair is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:32 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ongelooflijk inderdaad.
Beetje zoals SPARTAAAA bij 300. Ook weinig bijzonders, maar belachelijk gehyped.
'My cat smells like catlitter"quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:50 schreef Smash-it het volgende:
[..]
'there is a unicorn, he makes me burn things!!" Ralph![]()
Mijn mening is wet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoe de fuck zijn spiderpig of Spartaaaa “gehyped”?! Het zijn gewoon dingen die aanslaan bij het grote publiek, dat betekent niet dat het “gehyped” is, maar dat het gewoon populair is.
Dat je een populaire grap niet leuk vindt, prima, maar om te gaan claimen dat zo’n grap onrechtmatige populariteit heeft vergaard… lame![]()
Ik heb de film gezien, maar wat betekent Plopper?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:55 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=NylbxYRzZK4
Weet ik nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb de film gezien, maar wat betekent Plopper?
Ik voelde me al zo dom, maar ik ben dus niet de enige die het niet snapt.quote:
http://en.wikipedia.org/w(...)The_Simpsons#Plopperquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik voelde me al zo dom, maar ik ben dus niet de enige die het niet snapt.
Kijk spider-pig begrijp ik nog wel...
Niet echtquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:16 schreef amaranta het volgende:
Ja, maar de term plopper wordt er niet in verklaard ofwel?
quote:Run! Run! Run! Run! Run! Run!
Jump! Jump!
Land! Land!
Rest! Rest!
Run! Run!
quote:Ned Flanders: Thank you, Lord, for this bountiful...
Ned Flanders: [screams]
Ned Flanders: PENIS!
Rod Flanders, Todd Flanders: [devoutly] Thank you, Lord, for this bountiful penis.
Dat klinkt steekhoudendquote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:46 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:http://nl.youtube.com/watch?v=GFqTd-CEjHM
Da's waar. Je moet als mens gewoon accepteren dat "het publiek" niet al te hoge eisen stelt...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoe de fuck zijn spiderpig of Spartaaaa “gehyped”?! Het zijn gewoon dingen die aanslaan bij het grote publiek, dat betekent niet dat het “gehyped” is, maar dat het gewoon populair is.
Dat je een populaire grap niet leuk vindt, prima, maar om te gaan claimen dat zo’n grap onrechtmatige populariteit heeft vergaard… lame![]()
"Rest! Rest! Rest!" Daar moest ik wel heel erg hard om lachen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:12 schreef RijstNatie het volgende:
Run run run.. jump jump .. land land
http://www.youtube.com/watch?v=WvGz40M4Qzs
Zo, die is goed met gitaren!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:46 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:http://nl.youtube.com/watch?v=GFqTd-CEjHM
quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:14 schreef BigFire het volgende:
geen verhaal met Mr Burns als villain ipv zo'n onbekende gast.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:48 schreef Dos37 het volgende:
Arnold als president was ook wel grappig. "I Was Elected To Lead, Not To Read."
Super Nintendo Chalmers...quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:12 schreef MaxC het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=dnisoR_xb3k&mode=related&search=
Best of Ralph Wiggum![]()
Die moet ik hebbenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:03 schreef RijstNatie het volgende:
kost maar 15euro..
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |