Klopt, ze zijn er dubbel overheen gegaan.. SP The Moviequote:Op zondag 5 augustus 2007 11:30 schreef BB-boy het volgende:
Het niveau van de South Park film hebben ze iig niet gehaald.
QFTquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:30 schreef BB-boy het volgende:
Het niveau van de South Park film hebben ze iig niet gehaald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning." (Rich Cook)
Draaien ze daar de Engelse eigenlijk wel?quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:31 schreef pascalheister het volgende:
vorige week in Berlijn gezien, echt een geweldige film
ja in het Sony Center zit een bios die de film in de orginele taal draait, anders had ik hem ook niet willen zienquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:35 schreef nietzman het volgende:
[..]
Draaien ze daar de Engelse eigenlijk wel?
quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:13 schreef Hagelkaas het volgende:
Damn die Nederlandse versie is echt beschamend
http://www.simpsonsmovie.nl/clips/nl/
hij is wel heel vroeger in het NL geweest, volgens mij telekids of zo. maar het blijft belachelijk!quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:53 schreef BB-boy het volgende:
[..]!
De serie is nooit in het Nederlands geweest dus waar slaat dit op.
Ik erger mij altijd aan die Krusty en Sideshow Bob en zo die mogen van mij uit de serie gehaald worden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:29 schreef planethugo het volgende:
volgende film moet eigenlijk helemaal om Krusty draaien, briljant karaktert blijft dat toch, jammer dat ie zo weinig in deze film te zien was, al was die commercial die hij op het nemen was wel geinig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |