Ja, had ik ook. Hoewel het wel iets leuker was dan een aflevering uit de laatste seizoenen. Er kan ook iets meer in een film dan op tv qua grofheid.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:51 schreef kastanova het volgende:
Ik vond hem eigenlijk nog behoorlijk tegenvallen; niet veel beter of grappiger dan een doorsnee aflevering ofzo...
Ik vatte hem dan ook meer op als een Simpsons-marathon dan als een bioscoopwaardige kijkervaring...
Maar ach, misschien had ik er wel gewoon teveel van verwacht.
Ik sluit me hier bij aan.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:08 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, had ik ook. Hoewel het wel iets leuker was dan een aflevering uit de laatste seizoenen. Er kan ook iets meer in een film dan op tv qua grofheid.
Een 7,5.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
Bij ons vond iedereen dat leuk. Ik heb nog nooit zoveel Belgen tegelijkertijd zien lachen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:52 schreef Frisk het volgende:
Spider Pig vond ik helemaal niet grappig, en bijna niemand in de zaal eigenlijk.
Het is nog steeds soms pijnlijk om maar te kijken...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:03 schreef CaptainCab het volgende:
Wow, check deze clips http://www.simpsonsmovie.nl/clips/nl/
Je kan ook gewoon naar de originele versie gaanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:04 schreef Yi-Long het volgende:
Dus nadat Eddy Zoey al heeft bewezen waardeloze TV en muziek te maken, gaat hij ook nog even onze Simpsons verneuken!?
Sommige mensen zijn er gewoon om te etteren, lijkt het wel...
Idd verschrikkelijk! Ben blij dat ik ben opgegroeid met de juiste instelling en cartoons! Ik zag vandaag die trailer op de televisie en viel bijna van mijn bank toen ik dat Nederlands hoorde.. walgelijk zeg.. the horror!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:46 schreef planethugo het volgende:
[..]
idd als je die series van nu allemaal ziet op jetix, nickelodeon etc.... triest gewoon. Ook hoe ze 'getekend' zijn btw. Wat een zooi allemaal.
Ben ook tot het eind blijven zitten ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:19 schreef Hagelkaas het volgende:
Heb hem in New York gezien, hij is echt heel erg leuk. Heb me echt echt een klaplong gelachen op sommige momenten
Trouwens, blijf bij de aftiteling gewoon zitten tot het allerlaatste einde, er komen steeds filmpjes tussendoor..
Klopt, ze zijn er dubbel overheen gegaan.. SP The Moviequote:Op zondag 5 augustus 2007 11:30 schreef BB-boy het volgende:
Het niveau van de South Park film hebben ze iig niet gehaald.
QFTquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:30 schreef BB-boy het volgende:
Het niveau van de South Park film hebben ze iig niet gehaald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning." (Rich Cook)
Draaien ze daar de Engelse eigenlijk wel?quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:31 schreef pascalheister het volgende:
vorige week in Berlijn gezien, echt een geweldige film
ja in het Sony Center zit een bios die de film in de orginele taal draait, anders had ik hem ook niet willen zienquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:35 schreef nietzman het volgende:
[..]
Draaien ze daar de Engelse eigenlijk wel?
quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:13 schreef Hagelkaas het volgende:
Damn die Nederlandse versie is echt beschamend
http://www.simpsonsmovie.nl/clips/nl/
hij is wel heel vroeger in het NL geweest, volgens mij telekids of zo. maar het blijft belachelijk!quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:53 schreef BB-boy het volgende:
[..]!
De serie is nooit in het Nederlands geweest dus waar slaat dit op.
Ik erger mij altijd aan die Krusty en Sideshow Bob en zo die mogen van mij uit de serie gehaald worden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:29 schreef planethugo het volgende:
volgende film moet eigenlijk helemaal om Krusty draaien, briljant karaktert blijft dat toch, jammer dat ie zo weinig in deze film te zien was, al was die commercial die hij op het nemen was wel geinig
Ik ook niet, meerdere mensen in dit topic vinden het blijkbaar erg grappig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:20 schreef BB-boy het volgende:
Ik snap eigenlijk niet wat er zo grappig is aan spiderpig.
We weten inmiddels dat je de film niet tof vindt. Je hoeft niet bezig te blijven.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:20 schreef BB-boy het volgende:
Ik snap eigenlijk niet wat er zo grappig is aan spiderpig.
wat lul je nou, hij is allang in NL te zienquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:38 schreef SunChaser het volgende:
De film is net 10 dagen uit in de VS en komt hier volgende week pas uit en nu al is er een perfecte DVD versie met NL subs. En toch heeft de bioscoopindustrie in de VS niks te klagen. Wel apart dat van de ene film snel dvd rips zijn, Die Hard 4, Simpsons, Oceans 13 en van de ander maanden niet, zoals Pirates 3 en HP 5.
Iig een reden de gare Nederlandse versie over te slaan. Heb geen idee of ik m leuk vind, de serie ken ik niet, maar las dat er een paar goede epsiodes zijn gebaseerd op bioscoopfilms. Das welw eer leuk.
toch niet. pas vanaf volgende weekquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:44 schreef Pumatje het volgende:
[..]
wat lul je nou, hij is allang in NL te zien
Die downloadbare versie is een erg goede telesync, maar zeker geen DVD rip. Laat staan een perfecte. Een of andere grapjas heeft hem opniew geupload en 'DVDSCR' gelabeled.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:38 schreef SunChaser het volgende:
De film is net 10 dagen uit in de VS en komt hier volgende week pas uit en nu al is er een perfecte DVD versie met NL subs. En toch heeft de bioscoopindustrie in de VS niks te klagen. Wel apart dat van de ene film snel dvd rips zijn, Die Hard 4, Simpsons, Oceans 13 en van de ander maanden niet, zoals Pirates 3 en HP 5.
ik heb anders toch zeker geen telesync gezien maar een dvdscr van nagenoeg perfecte kwaliteit. Best jammer dat ik die tegenkwam, had 'm eigenlijk in de bios willen zien maar kon de verleiding niet weerstaanquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:05 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
Die downloadbare versie is een erg goede telesync, maar zeker geen DVD rip. Laat staan een perfecte. Een of andere grapjas heeft hem opniew geupload en 'DVDSCR' gelabeled.
Het is echt DVD kwaliteitversie, het gaat om een promo dvdquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:05 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
Die downloadbare versie is een erg goede telesync, maar zeker geen DVD rip. Laat staan een perfecte. Een of andere grapjas heeft hem opniew geupload en 'DVDSCR' gelabeled.
Ik ga zaterdag naar curacao. Daar ook maar naar the simpsons dan.quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:45 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Gezien op Curacao. Simpel maar leuk.
Die gast is zo leukquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:42 schreef Cheiron het volgende:
Geweldige film! Als Simpson fan niet te missen.
Overigens miste ik eigenlijk alleen de "yeeeeeessss"-meneer.
En 4 van de 5 reclamefilmpjes zijn in het Nederlands, denken ze echt dat ze op die manier veel mensen naar de bios trekken?quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:19 schreef Electro-Worm het volgende:
Schande dat hij is vertaald in het nederlands. Ookal is hij er ook int engels. ik bedoel maar, CMON simpsons!! Hoe durf je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder zaten er nog veel meer van die grappige stukjes in, geen seconde saai deze film.
[ Bericht 6% gewijzigd door Mike op 16-08-2007 11:48:21 ]
16 augustus gaat de amerikaanse versie in premiere.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hier draait alleen de Nederlandse versie!![]()
Belachelijk dus en daarom wachten we wel af tot ie op DVD uitkomt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |