Om over de corners nog maar te zwijgen. Naar verluidt is men rondom de Arena nog steeds op zoek naar een aantal ballen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn voorzetten niets te maken hadden met orders hoor.
True. Maar misschien werd hij afgeleid door andere dingen in zijn hoofd.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn voorzetten niets te maken hadden met orders hoor.
Geen één assist hoorquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:18 schreef zjroentje het volgende:
Na een goed begin is het gewoon kut.
Die wedstrijd tegen de Graafschap gaf hij volgens mij 4 assists.
Suarez deed het wel prima, Silva midden in het seizoen ook prima, net als Lindgren; dus wat dat betreft... Het is wel een excuus, maar ook erg slap.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Het was ook niet het makkelijkste jaar om in te stappen als nieuweling. Een nieuwe frisse start en tweede seizoen bij een club kan veel helpen. Nu al laten vertrekken zou ik niet doen als Ajax zijnde.
Voglens mij werd er uit zijn corners gescoord, maar ik kan het verkeerd hebben.quote:
Suárez was de grote man toenquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:31 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Voglens mij werd er uit zijn corners gescoord, maar ik kan het verkeerd hebben.
Hoezo heeft hij geen kans gehad dan?quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:42 schreef Moody het volgende:
Typisch weer, een speler afschrijven zonder dat hij een kans heeft gehad.![]()
Hij heeft een blessure gehad en zat bijna het hele seizoen op de bank. Hij heeft geen echte kans in de basis gehad. Een nieuwe speler heeft soms tijd een serie wedstrijden nodig om op niveau te komen, dat was bij Twente ook zo. Het eerste half jaar was het hier ook geen uitblinker.quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ook Van Basten kan hij niet overtuigen... Voorbij gegaan door Martina.
Een buitenlands avontuur lijkt me het meest logische en verstandigste vervolg.
quote:Kennedy kan naar Spanje en Engeland
Ajax lijkt Kennedy Bakircioglu spoedig te kunnen verkopen aan een buitenlandse club. Vanuit Spanje en Engeland begint de interesse voor de vleugelaar op gang te komen, weet Sky Sports.
Ajax-trainer Marco van Basten vertelde Kennedy onlangs dat hij mag vertrekken uit Amsterdam. De oefenmeester geeft op de rechtsbuitenpositie de voorkeur aan Dario Cvitanich en Javier Martina en heeft de 27-jarige aanvaller, die vorige zomer overkwam van FC Twente, niet meer nodig.
Aanvankelijk toonde alleen het Noorse Fredrikstad FK belangstelling voor Kennedy, maar nu lijken ook clubs in grotere voetballanden hun interesse kenbaar te maken. Diverse Engelse clubs zouden de Zweedse international willen kopen, enkele Spaanse clubs willen hem graag huren.
Ze mogen hem van mij ook voor niks wegdoen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zou als Ajax zijnde voor een Engelse club gaan, oftewel: verkopen.
Die corner nam hij et een big smile omdat er weer een aantal zijn naam begonnen te roepen.quote:Op zondag 9 november 2008 18:06 schreef superjood het volgende:
Puik optreden vandaag, hij had trouwens 1 goede corner de rest was weer bijzonder slecht
Hij heeft maar 2 corners genomen?quote:Op zondag 9 november 2008 18:06 schreef superjood het volgende:
Puik optreden vandaag, hij had trouwens 1 goede corner de rest was weer bijzonder slecht
Sommigen gaan wel erg ver om nog iets postiefs over Kennedy te kunnen schrijvenquote:Op zondag 9 november 2008 18:54 schreef RayMania het volgende:
Hij bedankte ook alle invaliden na afloop. Als één van de weinigen.
transfervrij mag hij komen van mij, maar van joop denk ik nietquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:00 schreef brotherlouie98 het volgende:
Kennedy komt gewoon tekort voor Ajax. Beter gaat ie terug naar Twente
Mogen ze Rommedahl en Delorge ook wel bijdoen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
In Zweden wordt nu gesproken over een terugkeer naar Twente als deel van de deal over Elia.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |