Die corner nam hij et een big smile omdat er weer een aantal zijn naam begonnen te roepen.quote:Op zondag 9 november 2008 18:06 schreef superjood het volgende:
Puik optreden vandaag, hij had trouwens 1 goede corner de rest was weer bijzonder slecht
Hij heeft maar 2 corners genomen?quote:Op zondag 9 november 2008 18:06 schreef superjood het volgende:
Puik optreden vandaag, hij had trouwens 1 goede corner de rest was weer bijzonder slecht
Sommigen gaan wel erg ver om nog iets postiefs over Kennedy te kunnen schrijvenquote:Op zondag 9 november 2008 18:54 schreef RayMania het volgende:
Hij bedankte ook alle invaliden na afloop. Als één van de weinigen.
transfervrij mag hij komen van mij, maar van joop denk ik nietquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:00 schreef brotherlouie98 het volgende:
Kennedy komt gewoon tekort voor Ajax. Beter gaat ie terug naar Twente
Mogen ze Rommedahl en Delorge ook wel bijdoen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
In Zweden wordt nu gesproken over een terugkeer naar Twente als deel van de deal over Elia.
Voetbal blifjt een raar spelletje somsquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:54 schreef vitessezuid113 het volgende:
Bijna afgeschreven en zo mag die weer spelen tegen Feyenoord en vandaag en zo scoort die de winnende treffer.
Last van haaruitval, klik hierquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:54 schreef Moody het volgende:
[..]
Februari uitverkoop op modern.nl?
Kennedy heeft al een computer hoor...
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:53 schreef Zwoerd het volgende:
Haha heerlijk, nadat we de overwinning van twente hadden gevierd, goorden wedat kennedy voor Ajax had eegescoord, wat een feest weer![]()
als ie dan weer als een duveltje-uit-een-doosje scoort, so what!?!?!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:08 schreef El_Bassie het volgende:
Waar ik nu een beetje bang voor ben is dat deze goal Kennedy een basisplaats oplevert.
Nou hij speelde wel belabberd hoor de rest van de wedstrijd.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:36 schreef DeTolk het volgende:
[..]
als ie dan weer als een duveltje-uit-een-doosje scoort, so what!?!?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |