abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 maart 2008 @ 10:37:40 #151
134625 Lamzak_
FC Twente!
pi_57145219
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 09:48 schreef M0NTANA het volgende:
Terug naar FCT, ruilen met Karim El Ahmadi.

Kennedy Bakircioglü komt zwaar tekort voor Ajax, zonde.
Van El Ahmadi blijf je af pvd!
Enschede, onze stad! ons domein!
  dinsdag 4 maart 2008 @ 10:38:38 #152
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_57145238
laat maar terug komen
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  dinsdag 4 maart 2008 @ 11:18:03 #153
148059 Pritt
Atheïst
pi_57145902
Ja, bij Twente echt prima, helaas weer een gevalletje tussen top en subtop.
Als ruilgeld voor Ahmadi zou ik prima vinden.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_57153274
quote:
Ajacied Kennedy: 'Koster is een beetje in de war'
Datum: 4-mrt-2008 16:25

Kennedy Bakircioglu (foto, midden) heeft zich negatief uitgelaten over zijn trainer Adrie Koster. De Zweedse flankspeler is het niet bepaald eens met het wisselbeleid van de Zeeuwse coach. 'Ik denk dat het oneerlijk is,' zegt Kennedy in de Zweedse krant Aftonbladet.

'Anderen spelen ook minder, maar mogen wel blijven staan. Ik denk niet dat Koster persoonlijk iets tegen mij heeft, maar het ontbreekt hem aan ervaring. Hij komt van Jong Ajax en moet nu veel sterren tevreden houden, dat is niet de makkelijkste taak. Hij lijkt een beetje in de war,' aldus de Ajacied verwijzend naar de vele wisselingen in de Ajax-opstellingen. (BR)
  dinsdag 4 maart 2008 @ 17:32:57 #155
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_57153295
Net alsof ie net Nederlands kan.
pi_57153331
Als je niet een corner of een voorzet kan geven zou ik toch maar even stil blijven.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 17:40:25 #157
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_57153426
Lijkt mij toch beter als Koster en voornamelijk de supporters vertrouwen in hem blijven houden. Als hij zijn gewone niveau behaald kan hij met zijn voorzetten en de kopkracht van KJH een perfect duo worden. Niemand wordt er beter van als hij wordt uitgefloten enzo.
pi_57153546
Welke sterren?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57156040
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 17:40 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Lijkt mij toch beter als Koster en voornamelijk de supporters vertrouwen in hem blijven houden. Als hij zijn gewone niveau behaald kan hij met zijn voorzetten en de kopkracht van KJH een perfect duo worden. Niemand wordt er beter van als hij wordt uitgefloten enzo.
Dat dus. Het is toch erg vreemd dat hij het bij Twente wel kan en hier bij ons niet.
Maar Koster en vertrouwen geven? Dan weer Rommedahl dan weer Kennedy. Ik ben blij dat die kutzeeuw oprot.
pi_57160459
Ajax kan gewoon niet scouten. Rommedahl heeft geen bal controle en geen voorzet en Kennedy en Luque geen snelheid

Beide moet je hebben om bij Ajax op 7 of 11 te kunnen spelen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 4 maart 2008 @ 22:27:44 #161
11102 knep
Mountainfreak
pi_57160789
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 17:31 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Spelen als een dweil en dan met zo'n uitspraken komen .
pi_57519769
quote:
Kennedy nog steeds gelukkig bij Ajax

Amsterdam, 21 mrt 2008
Kennedy Bakircioglu werd aan het begin van het seizoen met hooggespannen verwachtingen aangetrokken door Ajax. De 27-jarige aanvaller, die overkwam van FC Twente, moest in Amsterdam de onderbezette rechterflank versterken.

Na een goede competitiestart met enkele treffers en assists kampt de Zweed de laatste weken met een terugval. Het dieptepunt bereikte Kennedy naar eigen zeggen drie weken geleden in het thuisduel met Excelsior. In die wedstrijd kreeg de Scandinaviër de hoon van het thuispubliek over zich heen en werd hij door trainer Adrie Koster na één helft uit zijn lijden verlost. Vooral zijn doorgaans gave traptechniek liet hem tegen de Rotterdamse hekkensluiter lelijk in de steek.

,,Ik ben ook verbaasd'', reageert de international op zijn mindere periode. ,,Het is niet gemakkelijk te zeggen waarom je niet goed speelt, scoort en geen assists geeft. Toch kan het goede gevoel er tijdens een wedstrijd of training ineens weer zijn. Als het eenmaal zover is, ben je weer top'', legt hij het begrip ‘vorm’ uit. ,,Het was niet leuk tegen Excelsior na één helft te worden gewisseld. Het was voor mij verder een teleurstelling de supporters te horen fluiten, maar ik begrijp dat ze een hoop van mij verwachten. Ik ben een speler met kwaliteiten, maar soms gebeurt dit in het voetbal. Ik ben geen robot.''

Enkele dagen na het echec tegen Excelsior wachtte Kennedy opnieuw een onaangename verrassing. In de Zweedse krant Aftonbladet verscheen een artikel waarin de Ajacied suggereerde dat zijn trainer Adrie Koster ‘een beetje in de war’ zou zijn. ,,Ik was verbijsterd toen ik het las”, zegt de vleugelaanvaller over het voorval. ,,Het was een heel slechte situatie. Ik zou zulke dingen nooit in de krant laten zetten. Ik ben ook onmiddellijk naar de trainer gegaan. Hij zei dat hij me geloofde en vertrouwde.''

Kennedy werd vorige week door Koster buiten de selectie gelaten voor de ontmoeting met Willem II. Voor de wedstrijd tegen PSV keerde hij terug in de selectie, maar kwam de Zweed niet aan speelminuten toe. De komende ontmoeting met FC Twente kan een tijdelijk weerzien worden met zijn oude club. Kennedy droeg de voorbije twee seizoenen met veel succes het tricot van de Tukkers en weet daarom als geen ander hoe het duel met Ajax leeft in Twente. ,,Ik weet uit ervaring dat ze bij Twente al vijf, zes dagen vantevoren met Ajax bezig zijn. Het wordt een moeilijke wedstrijd'', voorspelt de Ajacied die nog altijd contact onderhoudt met enkele voormalige ploeggenoten. ,,Twente heeft een goed voetballend elftal. Ze hebben de punten hard nodig voor de play-offs.’'

Ondanks dat hij momenteel uit beeld is bij zijn coach blijft Kennedy positief gestemd. ,,Ik ga mezelf niet de put inpraten. Ik ben nog steeds gelukkig hier. Eén goede wedstrijd en de toeschouwers staan weer op de banken. En dat gaat ook gebeuren want ik geloof in mezelf. Kennedy komt terug!''
Hij heeft het in ieder geval zelf ook door dat het niet best is...
  vrijdag 21 maart 2008 @ 14:19:54 #163
67174 Dos37
Come on Twente
pi_57520503
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 13:42 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

quote:
Kennedy komt terug!''
Bij Twente
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_57529754
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 13:42 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dat hij terugkomt heb ik hem enkele maanden geleden ook al horen zeggen dus dat maakt weinig uit geloof ik
pi_58376845
quote:

Bakircioglu: "Weet niet waar ik aan toe ben bij Ajax"

Kennedy Bakircioglu weet niet of zijn toekomst nog bij Ajax ligt. De aanvaller kwam in zijn eerste seizoen, mede door blessures, slechts achttien wedstrijden in actie. Daarin kon hij het Ajax-publiek én trainer Adrie Koster niet overtuigen. Volgend seizoen hoopt hij onder de nieuwe trainer, Marco van Basten, meer kansen te krijgen.

Bakircioglu weet echter niet of hij überhaupt wel mag blijven. "Nu Martin van Geel weg is, weet ik niet waar ik aan toe ben", aldus de Zweed in Sportweek. "Wat de nieuwe coach Marco van Basten met mij van plan is, is nog een raadsel. Ik hoop dat hij met me verder wil." Van Geel stapte vorige week op, nadat Uri Coronel gekozen was als nieuwe voorzitter. Coronel had in het evaluatierapport flinke kritiek geuit op de technisch directeur.

Overigens is Bakircioglu er van overtuigd dat het seizoen anders was gelopen als hij in de openingsfase van de competitie geen blessure had opgelopen. "Ik begon het seizoen goed, maar raakte geblesseerd aan een buikspier, eind september. Dat heeft mijn ritme gebroken. Na mijn rentree kon ik de vorm niet meer vinden en verloor ik mijn zelfvertrouwen. Zelfs op mijn trap, normaal gesproken mijn wapen, kon ik niet meer bouewen."

Toch heeft hij de hoop op een goed slot van het jaar nog niet opgegeven. "Ik hoop dat ik tijdens de play-offs no gin actie kom. k wil dolgraag naar het EK met Zweden.
  dinsdag 29 april 2008 @ 11:25:13 #166
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_58376901
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 11:21 schreef sjimz het volgende:

[..]

Afserveren dus
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  dinsdag 29 april 2008 @ 11:26:32 #167
67174 Dos37
Come on Twente
pi_58376928
Terug naat Twente
  dinsdag 29 april 2008 @ 11:26:41 #168
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_58376933
Gewoon terug naar Twente.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  dinsdag 29 april 2008 @ 11:30:58 #169
134625 Lamzak_
FC Twente!
pi_58377015
Terug naar twente, eindelijk weer een speler op rechtsbuiten
Enschede, onze stad! ons domein!
pi_58383524
Wellicht kan hij bij Twente weer de kalende klasbak van weleer worden dan.

Toch opmerkelijk, ook hij doet het dus niet goed bij een traditionele topclub na uitgeblonken te hebben in een elftal dat vorig seizoen misschien wel beter voetbalde dan Ajax.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_58383571
Van mij mag hij ook weer terug naar Twente. Ik heb nog liever Rommedahl op de bank dan Kennedy.
pi_58383633
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 17:00 schreef methodmich het volgende:
Wellicht kan hij bij Twente weer de kalende klasbak van weleer worden dan.

Toch opmerkelijk, ook hij doet het dus niet goed bij een traditionele topclub na uitgeblonken te hebben in een elftal dat vorig seizoen misschien wel beter voetbalde dan Ajax.
Inderdaad.
Had bij Bakircioglu wel het idee dat ie 't zou kunnen halen, maar de stap was (mede door blessures) toch nog erg lastig. Dan kun je als voetballer beter naar een subtopper waar je weer een hoger niveau kunt halen.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_58383723
Zal het niet ook te maken hebben met (verdedigende) orders die hij meekreeg?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_58383800
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 17:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zal het niet ook te maken hebben met (verdedigende) orders die hij meekreeg?
Ik denk dat zijn voorzetten niets te maken hadden met orders hoor.
  dinsdag 29 april 2008 @ 17:18:31 #175
171357 Rikketik
pi_58383874
Rutten hamert ook erg op het feit dat iedereen, ook aanvallers, moet meeverdedigen; dat lijkt me dus niet aannemelijk.
pi_58383882
Na een goed begin is het gewoon kut.

Die wedstrijd tegen de Graafschap gaf hij volgens mij 4 assists.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_58383926
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 17:15 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Om over de corners nog maar te zwijgen. Naar verluidt is men rondom de Arena nog steeds op zoek naar een aantal ballen.
pi_58383948
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 17:15 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

True. Maar misschien werd hij afgeleid door andere dingen in zijn hoofd.

Ik heb geen andere verklaring voor deze hardnekkige vormcrisis...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_58384190
Het was ook niet het makkelijkste jaar om in te stappen als nieuweling. Een nieuwe frisse start en tweede seizoen bij een club kan veel helpen. Nu al laten vertrekken zou ik niet doen als Ajax zijnde.
That's all folks!
pi_58386222
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 17:18 schreef zjroentje het volgende:
Na een goed begin is het gewoon kut.

Die wedstrijd tegen de Graafschap gaf hij volgens mij 4 assists.
Geen één assist hoor .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_58387298
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 17:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Het was ook niet het makkelijkste jaar om in te stappen als nieuweling. Een nieuwe frisse start en tweede seizoen bij een club kan veel helpen. Nu al laten vertrekken zou ik niet doen als Ajax zijnde.
Suarez deed het wel prima, Silva midden in het seizoen ook prima, net als Lindgren; dus wat dat betreft... Het is wel een excuus, maar ook erg slap.
pi_58387500
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 19:28 schreef RayMania het volgende:

[..]

Geen één assist hoor .
Voglens mij werd er uit zijn corners gescoord, maar ik kan het verkeerd hebben.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_58387573
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 20:31 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Voglens mij werd er uit zijn corners gescoord, maar ik kan het verkeerd hebben.
Suárez was de grote man toen .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  dinsdag 29 april 2008 @ 21:42:26 #184
39793 Moody
el moody
pi_58388991
Typisch weer, een speler afschrijven zonder dat hij een kans heeft gehad.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_58388999
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 21:42 schreef Moody het volgende:
Typisch weer, een speler afschrijven zonder dat hij een kans heeft gehad.
Hoezo heeft hij geen kans gehad dan?
  dinsdag 29 april 2008 @ 21:51:37 #186
39793 Moody
el moody
pi_58389199
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 21:43 schreef sjimz het volgende:

[..]

Hoezo heeft hij geen kans gehad dan?
Hij heeft een blessure gehad en zat bijna het hele seizoen op de bank. Hij heeft geen echte kans in de basis gehad. Een nieuwe speler heeft soms tijd een serie wedstrijden nodig om op niveau te komen, dat was bij Twente ook zo. Het eerste half jaar was het hier ook geen uitblinker.

En je spelers uitfluiten helpt daar ook niet bij, maar daar denken Ajax supporters blijkbaar anders over (Vandaar de vele successen de afgelopen periode )
'13 |
'14
pi_58390267
23 wedstrijden in totaal zijn een behoorlijk aantal hoor, en daarvan is nog geen enkele hele wedstrijd goed geweest.
pi_58390813
Van mij mag ie best weg, maar er zijn wel spelers die ik liever weg zie gaan. Als ze Kennedy aan de praat krijgen kan hij best voetballen, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Rommedahl, en aan die huilebalk Leonardo heb je ook niks.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_58392077
Weg ermee. Voegt niks toe.
pi_60564667
Ook Van Basten kan hij niet overtuigen... Voorbij gegaan door Martina.

Een buitenlands avontuur lijkt me het meest logische vervolg.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 00:08:24 #191
67174 Dos37
Come on Twente
pi_60564709
van mij mag Twente hem proberen terug te halen.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 00:18:32 #192
171357 Rikketik
pi_60564929
Ben benieuwd of hij een stapje terug wil zetten. Eerlijk gezegd lijkt me een buitenlands avontuur ook het meest logische vervolg van zijn carrière, al zou ik hem graag weer in het shirt van Twente zien.
pi_60565637
Wel erg veel spelers falen bij Ajax, toch nog wat rot aan de binnenkant onze club.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_60571542
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 00:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ook Van Basten kan hij niet overtuigen... Voorbij gegaan door Martina.

Een buitenlands avontuur lijkt me het meest logische en verstandigste vervolg.
pi_60927365
quote:
Kennedy kan naar Spanje en Engeland

Ajax lijkt Kennedy Bakircioglu spoedig te kunnen verkopen aan een buitenlandse club. Vanuit Spanje en Engeland begint de interesse voor de vleugelaar op gang te komen, weet Sky Sports.

Ajax-trainer Marco van Basten vertelde Kennedy onlangs dat hij mag vertrekken uit Amsterdam. De oefenmeester geeft op de rechtsbuitenpositie de voorkeur aan Dario Cvitanich en Javier Martina en heeft de 27-jarige aanvaller, die vorige zomer overkwam van FC Twente, niet meer nodig.

Aanvankelijk toonde alleen het Noorse Fredrikstad FK belangstelling voor Kennedy, maar nu lijken ook clubs in grotere voetballanden hun interesse kenbaar te maken. Diverse Engelse clubs zouden de Zweedse international willen kopen, enkele Spaanse clubs willen hem graag huren.
pi_60927430
Zou als Ajax zijnde voor een Engelse club gaan, oftewel: verkopen.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_60941520
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 16:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zou als Ajax zijnde voor een Engelse club gaan, oftewel: verkopen.
Ze mogen hem van mij ook voor niks wegdoen.
pi_63079857
Hoe snel het kan verkeren in de voetbalwereld blijkt maar weer vandaag.
Mocht eerst weg en werd zelfs gepasseerd toen we bijna geen buitenspelers hadden.
Speelde vandaag een zeer goede wedstrijd met een goal en een assist.
Zelfs zijn corner was goed!
pi_63079959
Puik optreden vandaag, hij had trouwens 1 goede corner de rest was weer bijzonder slecht
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_63080068
Hij moet gewoon wat speelminuten en vertrouwen hebben, dan is het een prima speler.
Probleem bij Ajax is altijd dat je geen tijd hebt om vertrouwen op te bouwen en je (vooral door het publiek) veel te snel wordt afgeschreven. Beetje jammer van de investering.
'13 |
'14
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')