Inderdaad, de mensen na mij zoeken het maar uit.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:19 schreef Pikkebaas het volgende:
En dat milieu, dat kan me roesten, zal mijn tijd wel duren !
hmm denk dat ik dat ook maar ga doen als ik een auto koop.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:19 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik heb laatst nog heerlijk een auto ZONDER roetfilter gekocht. Is toch zo'n 1000.- goedkoper.
En dat milieu, dat kan me roesten, zal mijn tijd wel duren !
'tuurlijk ! Een weet je wat de fracking bonus is ? Een auto MET roetfilter (affabriek) zal periodiek extra brandstf inspuiten om zo het filter schoon te branden. Mijn auto niet, hierdoor kan ik op een volle tank 10% verder rijden dan met een filterquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:31 schreef Gold_Leader het volgende:
[..]
hmm denk dat ik dat ook maar ga doen als ik een auto koop.
best wel een goede bezuinigingstip eigenlijk om geld te besparen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:26 schreef Little_Meanie het volgende:
dat mensen hier de moeite nemen om serieus op dit topic te reageren
Idd, er was al eerder zo'n anti-kapitalistische linkse romanticus, met een verlangen om terug te gaan naar de natuur en lokale landbouw. Hij was anti-auto en maar pro voor de paard en wagen. Dit was hij:quote:
Hij had ook een zeer effectief anti-overbevolkingsbeleid!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:35 schreef Demophon het volgende:
Idd, er was al eerder zo'n anti-kapitalistische linkse romanticus, met een verlangen om terug te gaan naar de natuur en lokale landbouw. Hij was anti-auto en maar pro voor de paard en wagen. Dit was hij:
[Pol Pot]
Op de fiets jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:42 schreef draaijer het volgende:
Jij denkt dat een bedrijf nooit naar zijn of haar klanten toe zal moeten bla bla bla..
Leuk voor al die werkgevers die toch al nauwelijks aan goed personeel kunnen komen. Het is puur een aangelegenheid tussen werkgever en werknemer hoeveel reiskostenvergoeding er wordt gegeven, daar hoort de overheid zich helemaal niet mee te bemoeien.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:29 schreef Plato1980 het volgende:
Wat betreft woon-werkverkeer zou het systeem van reiskostenvergoeding omgedraaid moeten worden: mensen die dicht bij hun werk wonen worden beloond en hoe mensen die ver weg wonen ontvangen geen vergoeding meer.
Men is nu al niet in staat om mensen in de spits op een fatsoenlijke manier van A naar B te brengen. Nog meer gebruikers zal daar geen verbetering in brengen. Bovendien wordt het hoog tijd dat de kosten van het OV worden verhaald op de gebruiker in plaats van op de belastingbetaler.quote:Behalve dan voor het OV.
De overheid kan het niet verbieden, maar hoeft het ook niet te stimuleren en te faciliteren. Afgezien daarvan is het voor een werkgever ook prettiger als zijn personeel dicht bij kantoor woont, dus waarom zou je dat niet belonen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:14 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Leuk voor al die werkgevers die toch al nauwelijks aan goed personeel kunnen komen. Het is puur een aangelegenheid tussen werkgever en werknemer hoeveel reiskostenvergoeding er wordt gegeven, daar hoort de overheid zich helemaal niet mee te bemoeien.
Maar door de reiskostenvergoeding bij gebruik van een auto boven een bepaalde afstand te belasten bemoeit de overheid zich weldegelijk met zaken die haar niets aangaan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:09 schreef Plato1980 het volgende:
De overheid kan het niet verbieden, maar hoeft het ook niet te stimuleren en te faciliteren.
Omdat iedere werkgever prima zelf kan bepalen of hij het prettig vindt dat zijn personeel dichtbij woont. Als een werkgever er voor kiest om de reiskostenvergoeding aan te passen zodat personeel wordt gestimuleerd om dichterbij te komen wonen, dan heb ik daar geen enkel probleem mee. Maar de overheid moet zich daar niet mee bemoeien.quote:Afgezien daarvan is het voor een werkgever ook prettiger als zijn personeel dicht bij kantoor woont, dus waarom zou je dat niet belonen?
achteruitgang eerste klas is zo'n ding. Géén airco, 400km autonomie als je continu dezelfde trage snelheid aanhoudt, een top van 110 per uur, en je energie moet ook wel ergens vandaan komen, dus "op lucht" is weer zo'n leuke uitspraak; eigenlijk zuipt dat ding gewoon stroom om daarmee dat ding vol te tanken met perslucht.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:50 schreef koolstofje het volgende:
Gelukkig hoeven we niet auto vrij![]()
[afbeelding]
http://sync.nl/auto-op-lucht-een-feit/
Gewoon schoon, is dit niet een beetje meer te stimuleren.
Of zijn we van mening dat we maar meer moeten betalen aan onze overheid voor energie veslindende auto's?
Verplichten zou ik zo zeggen.
Diesel benzine eruit en rijden op lucht![]()
Moet je dit topic nou echt weer kicken?quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:45 schreef Cheva het volgende:
Ja Transsport Nederland stopt met rijden, echt slim om de hele Nederlandse Economie te slopen .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |