Die dubbel was de langste partij ooit dus.quote:Langste partij ooit op Wimbledon
Uitgegeven: 5 juli 2006 20:33
LONDEN - De Canadees Daniel Nestor en Mark Knowles uit de Bahamas wonnen woensdag de langste wedstrijd die ooit op het gras van Wimbledon is gespeeld. Beide tennissers plaatsten zich na zes uur en negen minuten voor de halve finales in het dubbelspel.
Ze versloegen de Zweed Simon Aspelin en Todd Perry uit Australië in vijf sets: 5-7 6-3 6-7 6-3 23-21. De laatste set duurde maar liefst 193 minuten. Het oude record dateerde uit 1985 toen de Amerikaan Greg Holmes zijn landgenoot Todd Witsken binnen vijf uur en 28 minuten in vijf sets verspreid over drie dagen de baas bleef.
Oja, Djoko imiteert ook even Lleyton Hewittquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:02 schreef TheGeneral het volgende:
Hewitt - Djoko. Ook een leuke.
Hoewel ik verwacht dat Hewitt wint.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:03 schreef pekel het volgende:
[..]
Die dubbel was de langste partij ooit dus..
Ja maar ik ga Sharapova - Venus volgenquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:04 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik kan niet kijken
jij houdt me op de hoogte he?![]()
En terechtquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:04 schreef Rekkie het volgende:
McEnroe kraakt het schema van Wimbledon af
quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:07 schreef Rekkie het volgende:
Zit Svetlana Kokinokova er nog in?
Bert Visscherquote:
Ik denk dat dat wel goed komt hier.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn zo nu en dan een tussenstandje te posten van Misa.
Ik zit op mn werk.
Venus en Serena hebben een complete make-up set bij, incl. föhn enzo.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:08 schreef Mirri het volgende:
En die tas van Maria, alsof ze een dagje naar het strand gaat![]()
aan jou heb ik ook niets...quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:05 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja maar ik ga Sharapova - Venus volgenen slechts een vleugje Misa
![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hallo allemaal![]()
Ik kom thuis en Misa gaat beginnen.
Dat gaat vanzelfquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:13 schreef Colplay het volgende:
Ben ook op mijn werk, maar wordt dus Wimbledonscorebord F5-en....
Ja, ik doelde ook niet zozeer op die "OE 15-40!!!!" posts, maar eerder gewoon tussenstanden in games.quote:
Kan er nog wel bij, tochquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:15 schreef BVO het volgende:
Ah, Bartoli neemt nog een hapje.
Nee joh, er zijn allemaal streams!quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:13 schreef Colplay het volgende:
Ben ook op mijn werk, maar wordt dus Wimbledonscorebord F5-en....
Misa is begonnen met serveren; 15 gelijk.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:15 schreef LoveProfusion het volgende:
Zijn ze al aan het inslaan of is Bartoli nog niet klaar met haar ontbijt?
Ze herstelt alquote:
Hier zouden ze tussen moeten staan:quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:13 schreef LoveProfusion het volgende:
Mijn voorspelling
Bartoli - Krajicek
7-6 dan lunchbreak en avondeten voor Bartoli, 3-6 2de set voor Krajicek
3de set:
Eerst een hamburger gelijk op tot 3-3
Hierna overlijdt Bartoli aan een hartaanval
http://www.rtl.nl/sport/rtlwimbledon/home/ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:17 schreef linebear het volgende:
die streams van rtlz werken hier ook al niet
Nee sorry, zit TV te kijkenquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:21 schreef ScudRaket het volgende:
Wat een pastavreetster ook die Marion Bertolli
Ze is een Francaise.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:21 schreef ScudRaket het volgende:
Wat een pastavreetster ook die Marion Bertolli
Nog wat te zien?quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:21 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee sorry, zit TV te kijkenZe bukte voor de stoel
Marion eet alles, ook pasta.quote:
Dat is wel te zienquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Marion eet alles, ook pasta.
En dan het liefst heel veel tegelijk.
Nadruk lag ook op vreetsterquote:
Nee, Krajicek is de meest slanke in de WTA Tour.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Marion eet alles, ook pasta.
En dan het liefst heel veel tegelijk.
Krachtquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is overigens dus best knap als je met zo een lijf kwartfinale Wimbledon haalt...
Had je dat verwacht dan?quote:
Heb beetje klotecomputer zonder flash, dus moet t met de hand doenquote:
No shit Sherlock!quote:
Nee, laten we de mening van een homo vragen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:26 schreef SCH het volgende:
Ik vind Bartoli een stuk aantrekkelijker dan Mischa
Ja jij bent ook homoquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:26 schreef SCH het volgende:
Jij bent niet voor niks homo he.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:26 schreef SCH het volgende:
Jij bent niet voor niks homo he.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:26 schreef SCH het volgende:
Ze moesten haar op Roland Garros uit de Mac vandaan halen toen het droog was.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:25 schreef Mirri het volgende:
Bartoli is stevig gebouwd. Maar hoe weten jullie nou dat ze dat is doordat ze veel eet?
Is ze weleens op tv geweest met een hamburger in dr bek?
Nee, Michaella kan zo meedoen aan Holland's Next Top Model.quote:
Ik hoopte het alleenquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:25 schreef BVO het volgende:
[..]
No shit Sherlock!
Bartoli is gwoon een goede speelster. Alleen d'r fysiek.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze moesten haar op Roland Garros uit de Mac vandaan halen toen het droog was.
*243543quote:
Net haar nieuwe coupe nietquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:27 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee, Michaella kan zo meedoen aan Holland's Next Top Model.![]()
smaken verschillen gelukkig.quote:
Inderdaad, daar zit ook nog een hoop babyvet aan.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:27 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee, Michaella kan zo meedoen aan Holland's Next Top Model.![]()
Is dat dan nodig, daar win je geen punten mee op de tennisbaan.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:29 schreef Daklem het volgende:
[..]
smaken verschillen gelukkig.
Ik vind haar wel degelijk geen knappe dame.![]()
houd je oren open voor hevig gekreun van venus.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:30 schreef Heero87 het volgende:
Kan je in bij Krajicek - Bartoli Venus en Sharapova eigenlijk horen?
Een leuke verschijning is voor ons iig leuk om naar te kijkenquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Is dat dan nodig, daar win je geen punten mee op de tennisbaan.![]()
Grappig eigenlijk dat dames zoveel vaker gekeurd worden. Je hoort niemand over Federer's aardbeineus.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:29 schreef Daklem het volgende:
[..]
smaken verschillen gelukkig.
Ik vind haar wel degelijk geen knappe dame.![]()
Dat komt ook echt helemaal vanuit haar heuvelquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:30 schreef Daklem het volgende:
[..]
houd je oren open voor hevig gekreun van venus.![]()
Federer is ook geen knappe kerel voor zover ik dat kan beoordelen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:31 schreef Mirri het volgende:
[..]
Grappig eigenlijk dat dames zoveel vaker gekeurd worden. Je hoort niemand over Federer's aardbeineus.
2-2 15-15quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:32 schreef Rekkie het volgende:
stand?
Logisch, er kijken veel meer mannen dan vrouwen naar tennis.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:31 schreef Mirri het volgende:
[..]
Grappig eigenlijk dat dames zoveel vaker gekeurd worden. Je hoort niemand over Federer's aardbeineus.
wat interesseert ons zijn neus?quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:31 schreef Mirri het volgende:
[..]
Die wou op het center court gaan spelen, omdat het op baan 1 regent zeker.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:32 schreef kleinzusje het volgende:
Wees blij dat Barbara niet op de baan staat![]()
Kloptquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:31 schreef Mirri het volgende:
[..]
Misa serveert; 2-2 30 gelijk.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:33 schreef OxygeneFRL het volgende:
Wat ojee..beetje meer info graag..er zijn hier mensen die geen scores kunnen zien op werk.
http://www.rtl.nl/(channe(...)vestream.xml/805.wvx openen in media player en dan zoomen maarrrr...quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:31 schreef mart1976 het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is de stream op 200% te bekijken? Via In- en uitzoomen lukt niet. Eventueel via Media player?
quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:33 schreef Daklem het volgende:
[..]
Die wou op het center court gaan spelen, omdat het op baan 1 regent zeker.![]()
![]()
Tot nu toe geen verschil in de stand, dat kan dus alleen maar beter wordenquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Misa serveert; 2-2 30 gelijk.
Wedstrijd (en Misa) moet nog wat op gang komen.
-Zit jij op hyves?quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:35 schreef Daklem het volgende:
Als mijn man opstaat gaat ie eerst een uurtje zitten bloggen...
gadverdamme
geniale reclame
Ik heb ook maar even het raam dicht gedaan.quote:
Simpeler dan ik kon bedenken... Bedankt in ieder geval...quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:34 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/(channe(...)vestream.xml/805.wvx openen in media player en dan zoomen maarrrr...
open de volgende url in je media player:quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:31 schreef mart1976 het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is de stream op 200% te bekijken? Via In- en uitzoomen lukt niet. Eventueel via Media player?
Maria wat doe jequote:Op woensdag 4 juli 2007 14:38 schreef Heero87 het volgende:
Williams breakt Sharapova opnieuw: 5-1!
Hewittquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:39 schreef twentemeisje het volgende:
C'mon!!!!!!!
Maria bakt er niets van tot nu toequote:Op woensdag 4 juli 2007 14:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maria wat doe je, speelt ze echt zo slecht of Venus zo goed?
Bigtrolliquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Op WTAworld is Bartoli al tot Bigtoli gedoopt.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:40 schreef Mirri het volgende:
Maria bakt er niets van tot nu toe![]()
Ze heeft al 5 DF en 10 unforced errors
Ach, verguisd.. het is gewoon een opmerkelijke verschijning. Die service en dat gepuf vind ik wel aandoenlijkquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:40 schreef Reya het volgende:
Ik heb altijd wel sympathie voor Bartoli. Ze heeft goed voetenwerk en een dito techniek, en wat ze enigszins mist in souplesse maakt ze goed in vechtlust. Ik begrijp niet waarom ze zo verguisd wordt.
Goede techniek? Ziet er alleen niet uit, kijk die service dan!quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:40 schreef Reya het volgende:
Ik heb altijd wel sympathie voor Bartoli. Ze heeft goed voetenwerk en een dito techniek, en wat ze enigszins mist in souplesse maakt ze goed in vechtlust. Ik begrijp niet waarom ze zo verguisd wordt.
Ach, dat is mij ook een raadsel. Het lijkt me een prima meid.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:40 schreef Reya het volgende:
Ik begrijp niet waarom ze zo verguisd wordt.
Dat hijgen na elk punt alsof ze een luchtpijp van een millimeter heeft.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Ach, verguisd.. het is gewoon een opmerkelijke verschijning. Die service en dat gepuf vind ik wel aandoenlijk.
Het is de voorbeweging van de service die raar is, verder is de servicetechniek vrij ok hoor (volgens mij).quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:41 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Goede techniek? Ziet er alleen niet uit, kijk die service dan!
owquote:
Deze was mooiquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:45 schreef Daklem het volgende:
Bartoli is echt traag! een goede bal in de hoek en ze kan het niet bijbenen,
quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:46 schreef nickname18 het volgende:
Ik heb elke keer het idee, voordat ze aan haar service begint, dat ze door d'r knieen zakthaar hand gaat breken
Dit is de Bartoli-serve. Dit gaat de standaard serve worden over 30 jaar.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:46 schreef Taurus het volgende:
Wat doet die Bartoli steeds irritant 'interessant' met haar vingers om 't racket![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |