Simpeler dan ik kon bedenken... Bedankt in ieder geval...quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:34 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/(channe(...)vestream.xml/805.wvx openen in media player en dan zoomen maarrrr...
open de volgende url in je media player:quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:31 schreef mart1976 het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is de stream op 200% te bekijken? Via In- en uitzoomen lukt niet. Eventueel via Media player?
Maria wat doe jequote:Op woensdag 4 juli 2007 14:38 schreef Heero87 het volgende:
Williams breakt Sharapova opnieuw: 5-1!
Hewittquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:39 schreef twentemeisje het volgende:
C'mon!!!!!!!
Maria bakt er niets van tot nu toequote:Op woensdag 4 juli 2007 14:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maria wat doe je, speelt ze echt zo slecht of Venus zo goed?
Bigtrolliquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Op WTAworld is Bartoli al tot Bigtoli gedoopt.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:40 schreef Mirri het volgende:
Maria bakt er niets van tot nu toe![]()
Ze heeft al 5 DF en 10 unforced errors
Ach, verguisd.. het is gewoon een opmerkelijke verschijning. Die service en dat gepuf vind ik wel aandoenlijkquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:40 schreef Reya het volgende:
Ik heb altijd wel sympathie voor Bartoli. Ze heeft goed voetenwerk en een dito techniek, en wat ze enigszins mist in souplesse maakt ze goed in vechtlust. Ik begrijp niet waarom ze zo verguisd wordt.
Goede techniek? Ziet er alleen niet uit, kijk die service dan!quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:40 schreef Reya het volgende:
Ik heb altijd wel sympathie voor Bartoli. Ze heeft goed voetenwerk en een dito techniek, en wat ze enigszins mist in souplesse maakt ze goed in vechtlust. Ik begrijp niet waarom ze zo verguisd wordt.
Ach, dat is mij ook een raadsel. Het lijkt me een prima meid.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:40 schreef Reya het volgende:
Ik begrijp niet waarom ze zo verguisd wordt.
Dat hijgen na elk punt alsof ze een luchtpijp van een millimeter heeft.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Ach, verguisd.. het is gewoon een opmerkelijke verschijning. Die service en dat gepuf vind ik wel aandoenlijk.
Het is de voorbeweging van de service die raar is, verder is de servicetechniek vrij ok hoor (volgens mij).quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:41 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Goede techniek? Ziet er alleen niet uit, kijk die service dan!
owquote:
Deze was mooiquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:45 schreef Daklem het volgende:
Bartoli is echt traag! een goede bal in de hoek en ze kan het niet bijbenen,
quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:46 schreef nickname18 het volgende:
Ik heb elke keer het idee, voordat ze aan haar service begint, dat ze door d'r knieen zakthaar hand gaat breken
Dit is de Bartoli-serve. Dit gaat de standaard serve worden over 30 jaar.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:46 schreef Taurus het volgende:
Wat doet die Bartoli steeds irritant 'interessant' met haar vingers om 't racket![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |