Inderdaad, daar zit ook nog een hoop babyvet aan.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:27 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee, Michaella kan zo meedoen aan Holland's Next Top Model.![]()
Is dat dan nodig, daar win je geen punten mee op de tennisbaan.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:29 schreef Daklem het volgende:
[..]
smaken verschillen gelukkig.
Ik vind haar wel degelijk geen knappe dame.![]()
houd je oren open voor hevig gekreun van venus.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:30 schreef Heero87 het volgende:
Kan je in bij Krajicek - Bartoli Venus en Sharapova eigenlijk horen?
Een leuke verschijning is voor ons iig leuk om naar te kijkenquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Is dat dan nodig, daar win je geen punten mee op de tennisbaan.![]()
Grappig eigenlijk dat dames zoveel vaker gekeurd worden. Je hoort niemand over Federer's aardbeineus.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:29 schreef Daklem het volgende:
[..]
smaken verschillen gelukkig.
Ik vind haar wel degelijk geen knappe dame.![]()
Dat komt ook echt helemaal vanuit haar heuvelquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:30 schreef Daklem het volgende:
[..]
houd je oren open voor hevig gekreun van venus.![]()
Federer is ook geen knappe kerel voor zover ik dat kan beoordelen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:31 schreef Mirri het volgende:
[..]
Grappig eigenlijk dat dames zoveel vaker gekeurd worden. Je hoort niemand over Federer's aardbeineus.
2-2 15-15quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:32 schreef Rekkie het volgende:
stand?
Logisch, er kijken veel meer mannen dan vrouwen naar tennis.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:31 schreef Mirri het volgende:
[..]
Grappig eigenlijk dat dames zoveel vaker gekeurd worden. Je hoort niemand over Federer's aardbeineus.
wat interesseert ons zijn neus?quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:31 schreef Mirri het volgende:
[..]
Die wou op het center court gaan spelen, omdat het op baan 1 regent zeker.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:32 schreef kleinzusje het volgende:
Wees blij dat Barbara niet op de baan staat![]()
Kloptquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:31 schreef Mirri het volgende:
[..]
Misa serveert; 2-2 30 gelijk.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:33 schreef OxygeneFRL het volgende:
Wat ojee..beetje meer info graag..er zijn hier mensen die geen scores kunnen zien op werk.
http://www.rtl.nl/(channe(...)vestream.xml/805.wvx openen in media player en dan zoomen maarrrr...quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:31 schreef mart1976 het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is de stream op 200% te bekijken? Via In- en uitzoomen lukt niet. Eventueel via Media player?
quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:33 schreef Daklem het volgende:
[..]
Die wou op het center court gaan spelen, omdat het op baan 1 regent zeker.![]()
![]()
Tot nu toe geen verschil in de stand, dat kan dus alleen maar beter wordenquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Misa serveert; 2-2 30 gelijk.
Wedstrijd (en Misa) moet nog wat op gang komen.
-Zit jij op hyves?quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:35 schreef Daklem het volgende:
Als mijn man opstaat gaat ie eerst een uurtje zitten bloggen...
gadverdamme
geniale reclame
Ik heb ook maar even het raam dicht gedaan.quote:
Simpeler dan ik kon bedenken... Bedankt in ieder geval...quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:34 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/(channe(...)vestream.xml/805.wvx openen in media player en dan zoomen maarrrr...
open de volgende url in je media player:quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:31 schreef mart1976 het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is de stream op 200% te bekijken? Via In- en uitzoomen lukt niet. Eventueel via Media player?
Maria wat doe jequote:Op woensdag 4 juli 2007 14:38 schreef Heero87 het volgende:
Williams breakt Sharapova opnieuw: 5-1!
Hewittquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:39 schreef twentemeisje het volgende:
C'mon!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |