Time out weigert alle Marokkanen dus hetzelfde wat nazi´s deden.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:43 schreef Bresser het volgende:
[..]
de joden werden geweigerd vanwege het ras, werden leugens verteld dat ze monsters waren.
marokkanen zijn gewoon geweldadig en crimineel.
elk persoon die geregeld gaat stappen kan dan vanuit eigen ervaring wel vertellen.
je weigert een groep dus omdat ze gewelddadig zijn, mooi toch.
Precies! Wanneer gaat de politie eens een keertje doen waar ze voor betaald worden? En mocht dat met de huidige middelen cq personeelsbezetting niet mogelijk zijn, waarom wordt daar niet eens iets aan gedaan? We laten in dit land gewoon lijdzaam toe dat er mensen zijn die hun reet afvegen met normen/waarden/wetten. Van de zotte!!!quote:Op maandag 9 juli 2007 10:46 schreef Gabry het volgende:
[..]
Dat komt omdat discriminatie niet nodig is om probleem Marokkanen aan te pakken. Ze zouden simpelweg aangepakt moeten worden vanwege hun gedrag. Maar dat gebeurt momenteel vrijwel niet.
Er wordt opgeroepen tot discriminatie omdat ze zich misdragen. Maar als iemand zich misdraagt, dan heb je geen discriminatie nodig om hem aan te pakken, aangezien er al gronden zijn om die persoon aan te pakken.
Kleine kanttekening:quote:Op maandag 9 juli 2007 17:02 schreef Meki het volgende:
[..]
Time out weigert alle Marokkanen dus hetzelfde wat nazi´s deden.
ga het gewoon niet ontkennen
plus ga aub je onzin verhaal vertellen aan peuters ofzo
quote:Op maandag 9 juli 2007 17:02 schreef Meki het volgende:
[..]
Time out weigert alle Marokkanen dus hetzelfde wat nazi´s deden.
ga het gewoon niet ontkennen
plus ga aub je onzin verhaal vertellen aan peuters ofzo
ach gut arme huiliequote:Op maandag 9 juli 2007 23:19 schreef Einskaldir het volgende:
[..]
Precies! Wanneer gaat de politie eens een keertje doen waar ze voor betaald worden? En mocht dat met de huidige middelen cq personeelsbezetting niet mogelijk zijn, waarom wordt daar niet eens iets aan gedaan? We laten in dit land gewoon lijdzaam toe dat er mensen zijn die hun reet afvegen met normen/waarden/wetten. Van de zotte!!!
[..]
Kleine kanttekening:
Volgens de Volkskrant van vandaag (ik las m vanmiddag) werden mensen met een Marokkaans uiterlijk geweigerd als ze woonachtig waren in Helmond en niet bij de uitsmijters bekend waren als stamgast die al een tijdje komt zonder problemen te veroorzaken.
Maar getuige mijn eerdere posts, het is en blijft discriminatie dus mijns inziens houdt de vergelijking met nazi's wel degelijk steek.
quote:Woensdag 4 juli 2007 - DEN BOSCH - In Den Bosch is het aantal geregistreerde Marokkaanse veelplegers in de leeftijd van 24 jaar vorig jaar vergeleken met 2005 toegenomen met 30%. Ook Wacha!, een project dat Marokkaanse jongeren perspectief moet bieden, heeft het tij niet kunnen keren. Dat constateert het Bossche college van B. en W.
tegen mij? zoja wat bedoel je hier mee dan??quote:Op maandag 9 juli 2007 23:56 schreef Einskaldir het volgende:
@ Sora:
3 "Alternatief zou verschillende entree kosten maar dat is echt apartheid "
Botweg mensen met een kleurtje weigeren is ook apartheid....
Aan Joden werden net zulke attributen toegeschreven, als dat jij nu aan Marokkanen doet.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:43 schreef Bresser het volgende:
[..]
de joden werden geweigerd vanwege het ras, werden leugens verteld dat ze monsters waren.
marokkanen zijn gewoon geweldadig en crimineel.
elk persoon die geregeld gaat stappen kan dan vanuit eigen ervaring wel vertellen.
je weigert een groep dus omdat ze gewelddadig zijn, mooi toch.
Er staat vrij duidelijk boven "@ Sora" Dan heb ik het dus tegen Sora, niet tegen SneakyPete. Lijkt me duidelijk, toch?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:03 schreef sneakypete het volgende:
[..]
tegen mij? zoja wat bedoel je hier mee dan??
racisme?quote:Op maandag 9 juli 2007 23:57 schreef sneakypete het volgende:
Ja dus? Racisme goedkeuren?
Cijfers zijn irrelevant omdat je ze in allerlei perspectieven kunt zien.
Uitsluiting leidt alleen maar tot meer ellende
Oke 1 of 2 misschien niet maar wel de overige 10 miljard die in nederland wonenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:42 schreef sneakypete het volgende:
Jij als je stelt dat alle Marokkanen zich hieraan schuldig maken.
Rot op met je gronwet, ik bepaal zelf wie ik binnenlaat en wie niet. Zorgt die grondwet er ook voor dat ik alles vergoed krijg als mijn tent weer eens helemaal verbouwd is?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:01 schreef sneakypete het volgende:
Niet als daarbij de grondwet wordt overtreden
Nee , maar als er problemen zijn , dan zijn het meestal wel Marokkanen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:42 schreef sneakypete het volgende:
Jij als je stelt dat alle Marokkanen zich hieraan schuldig maken.
Dat is dus niet zo. Het gaat om een duidelijk afgebakende groep herriezoekers. Hun namen zijn bekend, mensen moeten zich identificeren om binnen te mogen en op die manier houden ze de herrieschoppers buiten.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:37 schreef Enchanter het volgende:
en dat daar dan een paar niet kwaadwillende Marokkanen de dupe van zijn is heel zuur
Dat is een racistische opmerking.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:37 schreef Enchanter het volgende:
Nee , maar als er problemen zijn , dan zijn het meestal wel Marokkanen.
Het ware beter als zoiets geregeld werd zonder dat de nietkwaadwillende Marokkanen er de dupe van werden, nietwaar?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:37 schreef Enchanter het volgende:
Je begrijpt zeker niet als er vaak vechtpartijtjes zijn in een bepaalde tent , dat er minder mensen op af komen en dat is minder omzet.
Als er minder mensen binnen zijn , is het ook minder gezellig , dus blijven die andere gasten ook weg =omzet =
zaak.
De uitbater probeert gewoon z'n tent te redden en dat daar dan een paar niet kwaadwillende Marokkanen de dupe van zijn is heel zuur , maar voorkomen is nou eenmaal beter dan genezen
Bah!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:32 schreef Hathor het volgende:
Rot op met je gronwet,
Ja en nee. De wet (niet de grondwet) geeft je de mogelijkheid om de schade te verhalen op de dader(s). De politie hoort je daarbij behulpzaam te zijn. Maar ja, die sukkels doen helaas hun werk niet cq hebben de middelen niet om hun werk naar behoren te doen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:32 schreef Hathor het volgende:
ik bepaal zelf wie ik binnenlaat en wie niet. Zorgt die grondwet er ook voor dat ik alles vergoed krijg als mijn tent weer eens helemaal verbouwd is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |