abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 juli 2007 @ 00:05:03 #141
182269 sneakypete
On the edge
pi_51310621
Zullen we de joden er buiten houden(deze discussie, niet de discohteek ) ??
pi_51310857
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 00:03 schreef sneakypete het volgende:

[..]

tegen mij? zoja wat bedoel je hier mee dan??
Er staat vrij duidelijk boven "@ Sora" Dan heb ik het dus tegen Sora, niet tegen SneakyPete. Lijkt me duidelijk, toch?
It lyket wol nei fleanen....
pi_51311283
Goede zaak, Meki mag er dus niet meer in
pi_51311506
quote:
Op maandag 9 juli 2007 23:57 schreef sneakypete het volgende:
Ja dus? Racisme goedkeuren?

Cijfers zijn irrelevant omdat je ze in allerlei perspectieven kunt zien.
Uitsluiting leidt alleen maar tot meer ellende
racisme?
uitsluiten blanke/westerse meisjes verkrachten/aanranden/hoer maken
homo's slaan
overvallen plegen op blanken
ruzie zoeken met andere discogangers
moslima's die nauwelijks te zien zijn in disco

wie zijn nu de racisten dan?
  dinsdag 10 juli 2007 @ 00:42:16 #145
182269 sneakypete
On the edge
pi_51311583
Jij als je stelt dat alle Marokkanen zich hieraan schuldig maken.
pi_51311669
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 00:42 schreef sneakypete het volgende:
Oke 1 of 2 misschien niet maar wel de overige 10 miljard die in nederland wonen

Uitgeluld nu
  dinsdag 10 juli 2007 @ 02:32:25 #147
117098 Hathor
Effe niet
pi_51313254
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 00:01 schreef sneakypete het volgende:
Niet als daarbij de grondwet wordt overtreden
Rot op met je gronwet, ik bepaal zelf wie ik binnenlaat en wie niet. Zorgt die grondwet er ook voor dat ik alles vergoed krijg als mijn tent weer eens helemaal verbouwd is?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 08:37:17 #148
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_51315094
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 00:42 schreef sneakypete het volgende:
Nee , maar als er problemen zijn , dan zijn het meestal wel Marokkanen.
Je begrijpt zeker niet als er vaak vechtpartijtjes zijn in een bepaalde tent , dat er minder mensen op af komen en dat is minder omzet.
Als er minder mensen binnen zijn , is het ook minder gezellig , dus blijven die andere gasten ook weg = omzet = zaak.
De uitbater probeert gewoon z'n tent te redden en dat daar dan een paar niet kwaadwillende Marokkanen de dupe van zijn is heel zuur , maar voorkomen is nou eenmaal beter dan genezen
Ik ben inmiddels overleden
  dinsdag 10 juli 2007 @ 11:20:24 #149
3542 Gia
User under construction
pi_51318600
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 08:37 schreef Enchanter het volgende:
en dat daar dan een paar niet kwaadwillende Marokkanen de dupe van zijn is heel zuur
Dat is dus niet zo. Het gaat om een duidelijk afgebakende groep herriezoekers. Hun namen zijn bekend, mensen moeten zich identificeren om binnen te mogen en op die manier houden ze de herrieschoppers buiten.
De goeien mogen dus gewoon binnen.
pi_51344355
quote:
Nee , maar als er problemen zijn , dan zijn het meestal wel Marokkanen.
Dat is een racistische opmerking.
quote:
Je begrijpt zeker niet als er vaak vechtpartijtjes zijn in een bepaalde tent , dat er minder mensen op af komen en dat is minder omzet.
Als er minder mensen binnen zijn , is het ook minder gezellig , dus blijven die andere gasten ook weg = omzet = zaak.
De uitbater probeert gewoon z'n tent te redden en dat daar dan een paar niet kwaadwillende Marokkanen de dupe van zijn is heel zuur , maar voorkomen is nou eenmaal beter dan genezen
Het ware beter als zoiets geregeld werd zonder dat de nietkwaadwillende Marokkanen er de dupe van werden, nietwaar?

Het wetboek biedt die mogelijkheden, dus zijn we het eens als ik stel dat de politie en de rechterlijke macht die wet nu eens gaan afdwingen ipv pappen en nathouden? Hebben we meteen dat vieze racisme niet meer nodig.
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 02:32 schreef Hathor het volgende:
Rot op met je gronwet,
Bah!

Als jij de grondwet niet wenst te respecteren, rot dan aub zelf op.
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 02:32 schreef Hathor het volgende:
ik bepaal zelf wie ik binnenlaat en wie niet. Zorgt die grondwet er ook voor dat ik alles vergoed krijg als mijn tent weer eens helemaal verbouwd is?
Ja en nee. De wet (niet de grondwet) geeft je de mogelijkheid om de schade te verhalen op de dader(s). De politie hoort je daarbij behulpzaam te zijn. Maar ja, die sukkels doen helaas hun werk niet cq hebben de middelen niet om hun werk naar behoren te doen.
It lyket wol nei fleanen....
pi_51347446
quote:
Op maandag 9 juli 2007 23:56 schreef Einskaldir het volgende:
@ Sora:

1 Of die instellingen commercieel zijn laat me absoluut Siberisch en is voor mij ook geheel niet van belang omdat ik het over discriminatie heb. Proberen NIET te discrimineren is een ideaal van mij en idealen zijn niet van een prijskaartje te voorzien.

2 Waar is je bron voor die GL-bewering?

3 "Alternatief zou verschillende entree kosten maar dat is echt apartheid "
Botweg mensen met een kleurtje weigeren is ook apartheid....

En waar slaat dat "huilie" eigenlijk op? Kun je het niet zonder scheldwoorden af?
GL bron: http://www.elsevier.nl/op(...)/rss/true/index.html ok da's een elsevier maar er staan er genoeg als je ff googled.
resultaat hiervan: http://www.endandit.nl/re(...)chtpartij-om-respect
Resultaat daarvan: uitbaters laten risico gevallen niet binnen, ze willen geld verdienen en dan ga je geen potentiele problemen binnen je deuren halen. Moraal van het verhaal: marokkanen hebben het voor zichzelf verneukt, zo veel te vaak dat ze massaal betrokken waren bij vechtpartijen (zelf genoeg gezien in Amsterdam, 1 iemand krijgt ruzie met 1 marokkaan en gelijk trekken alle aanwezige marokkanen partij -> massale vechtpartij als resultaat) en dan willen disco's en kroegen je niet meer. Ze hebben te vaak losse handjes, te vaak vallen ze vrouwen lastig. en ja ik generaliseer hier enorm, waarom? omdat het geen fuck uitmaakt, feit is dat er veel tuig tussen rondloopt en aangezien die niet netjes met een bordje "tuig" rondlopen word gelijk de hele groep geweerd. Veel drinken doen ze niet -> lage omzet, veel overlast veroorzaken ze wel -> hoge kosten, dus weigeren. dat heeft geen fuck te maken met discriminatie maar met commercie.
  woensdag 11 juli 2007 @ 02:43:00 #152
117098 Hathor
Effe niet
pi_51348976
Vergeefse moeite, je hebt hier te maken met een originele geitenwollen sok die denkt dat ie het wiel heeft uitgevonden. Je kan net zo goed tegen een muur gaan staan praten.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_51349679
mwah hij heeft wel een punt want er word specifiek 1 bevolkingsgroep geweerd. ik zie het echter niet als discriminatie omdat ze niet zo zeer geweerd worden vanwege hun huidskleur of wat dan ook maar vanwege het wangedrag van die groep. het heeft dus weinig te maken met dat ze marokkaan zijn, maar meer met dat er gewoon enorm veel tuig bnnen die bevolkingsgroep zit en dat ze weinig consumeren, dus weinig geld opleveren maar wel een hoop armoei. simpel abc'tje zou je zeggen.
  woensdag 11 juli 2007 @ 04:53:58 #154
104963 ETA
European Travel Author
pi_51349948
echt serieus, WTF?! hoe sommige hier de grondwet gemakkelijk aan de kant schuiven is verbazingwekkend... De grondwet vertegenwoordigd de geldende normen en waarden in Nederland. Hoe kan je anderen veroordelen als je zelf niet eens aan de geldende normen en waarden houd?

meer zorgwekkend is dat sommigen echt geloven dat alle Marokkanen crimineel zijn. Ok, keiharde cijfers dan. 98,5% van alle Nederlanders tegen 94,3% in Nederland wonende Marokkanen is niet verdacht geweest van misdrijven (bron CBS).

Ja, de klootzakjes vallen nu eenmaal eerder op en daardoor lijkt het alsof elke Marokkaan een crimineel is. Die criminele jongeren verdienen ook een zware straf, van mijn part stuur je ze terug naar Marokko, zet je ze in bak voor 10 jaar, whatever, doet er niet toe.

Sommige lui hebben echt geen besef hoe ernstig racisme is, veroordeelt worden vanwege iets waar je niks aan kan doen. Heb je dan totaal geen inlevingsgevoel? En snel word er naar het argument gegrepen dat de Marokkanen zelf ook racisten zijn... Ik neem aan dat iedereen zelf weet dat dit geen argument is? Hoe kan je het in je botte hoofd halen om een hele groep te veroordelen door de acties van 5% van hun? Ook al is het 10%, 20% of 30%, je kan het niet maken om de anderen hier onder te lijden. Het is wel zo makkelijk alles over 1 kam te scheren, want dan kan jij weer lekker veilig uitgaan.....maar besef, besef je goed wat het betekend als je op deze wijze discrimineert. Kan wel lullige voorbeelden gaan geven:"Nee meneer, je komt niet in deze supermarkt want blonde mensen jatten teveel zooi" (slaat nergens op? juist!!)

weinig consumeren..... oh dus arme mensen moeten geweerd worden? Dat zou nog bijna rechtvaardiger zijn ook want daar heb je nog enigszins invloed op, op je afkomst niet.

pak gewoon de criminelen aan, niet een hele bevolkingsgroep.....
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
  woensdag 11 juli 2007 @ 05:04:55 #155
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_51349972
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:51 schreef Gabry het volgende:
De TT is wel erg misleidend. Het gaat simpelweg om het weigeren van herrieschoppers.
Eens...Al moet ik zeggen dat ze in Belgie dus wel een behoorlijk strikt beleid hanteren in veel discotheken t.o.v. marokkanen. Werkt tot dusver mijns inziens...
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  woensdag 11 juli 2007 @ 10:14:16 #156
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_51352633
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 05:04 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Eens...Al moet ik zeggen dat ze in Belgie dus wel een behoorlijk strikt beleid hanteren in veel discotheken t.o.v. marokkanen. Werkt tot dusver mijns inziens...
En hoe zie je dat het "werkt"? Doordat er minder rellen in discotheken zijn en de omzet stijgt? Dat is dan één kant van het verhaal. De andere kant van het verhaal zie je namelijk niet zo makkelijk op korte termijn. Dat is het verhaal van brave burgers met Marokkaanse achtergrond (of Iranese, of Egyptische, die uitsmijtermongolen zien het verschil toch niet), die de discotheken niet inkomen. En daardoor terecht gefrustreerd raken. En dan wel van hen verlangen dat ze integreren? Ze komen de discotheken niet eens in man!

Dus eerst onze medelanders overal buitensluiten, vervolgens lopen zeiken dat ze op straat hangen en niet integreren.

Hypocriete rechtse onderbuikertjes.
pi_51352901
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 10:14 schreef Pool het volgende:

[..]

En hoe zie je dat het "werkt"? Doordat er minder rellen in discotheken zijn en de omzet stijgt? Dat is dan één kant van het verhaal. De andere kant van het verhaal zie je namelijk niet zo makkelijk op korte termijn. Dat is het verhaal van brave burgers met Marokkaanse achtergrond (of Iranese, of Egyptische, die uitsmijtermongolen zien het verschil toch niet), die de discotheken niet inkomen. En daardoor terecht gefrustreerd raken. En dan wel van hen verlangen dat ze integreren? Ze komen de discotheken niet eens in man!

Dus eerst onze medelanders overal buitensluiten, vervolgens lopen zeiken dat ze op straat hangen en niet integreren.

Hypocriete rechtse onderbuikertjes.
Wat was er het eerst: De kip of het ei?
  woensdag 11 juli 2007 @ 10:28:34 #158
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_51353003
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 10:24 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Wat was er het eerst: De kip of het ei?
Zonder eieren geen kippen en zonder kippen geen eieren. Wat er het eerst was boeit niet.

Dus om die keten te doorbreken:
-criminele en overlastgevende jongeren aanpakken
-discriminerende dienstverleners aanpakken
  woensdag 11 juli 2007 @ 10:57:35 #159
104963 ETA
European Travel Author
pi_51353713
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 10:28 schreef Pool het volgende:

[..]

Zonder eieren geen kippen en zonder kippen geen eieren. Wat er het eerst was boeit niet.

Dus om die keten te doorbreken:
-criminele en overlastgevende jongeren aanpakken
-discriminerende dienstverleners aanpakken
JUIST
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_51353839
Simpelste oplossing is een invoering van een algemene horecapas, waarmee je alle kroegen en discotheken binnen kan. Pas wordt op je 16 uitgereikt. Bij eerste twee keer problemen veroorzaken krijg je een waarschuwing. De derde keer wordt je pas ingetrokken en kom je dus nergens nooit meer binnen. Simpel.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')