abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 juli 2007 @ 15:54:06 #51
33189 RM-rf
1/998001
pi_51134091
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 15:36 schreef ExTec het volgende:

Ik ken er geen, maar; ik ben niet alwetend.
nee, maar dan moet je niet gaan roepen 'dat die ondernemers slachtoffers' zouden zijn van een beleid wat niet bestaat en waarvan je ook geen enkel voorbeeld kan noemen ...

Als je kennelijk wel dat 'slachtofferschap' oproept, ben je net zo erg als de allochtoonse huilies aan de andere kant die onterecht gelijk 'dissekriminatie' gaan roepen als ze bv een keertje bij een disco geweigerd worden op verder objectieve en terechte gronden ...

het probleem van de 'calimero's kent gewoon twee zijdes, de ene zijde die kennelijk vind dat al snel een heleboel 'dissekriminatie' is, terwijl het dat niet is, maar ze enorm gaan mekkeren en zichzelf als 'slachtoffers' gaan opstellen...

aan de andere ant weer die mensen die beweren dat ze enorm behinderd worden door regels die helemaal niet bestaan en opeens niet op terechte gronden ondersheid zouden mogen maken....
dat zijn evengoed calimero's die een slachtofferhouding opzoeken, als ze beweren 'ge-intimideert' te worden.

De waarheid is uiteindelijk...
Beide groepen zijn gewoon huilies en zeurpietjes en geen van beiden worden benadeeld, behalve dat ze zelf graag die zielepieten-rol willen opzoeken en daarvan uiteindelijk ook nadeel kunnen ondervinden, want iedereen heeft een hekel aan zeikerts-om-niks.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_51134110
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 15:31 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Omdat jij, in jouw zin, stelt dat Mocro's daar in de gevangenis horen.
En alhoewel ik het daar wel mee eens ben kan dit niet in Nederland.
nou goed, ik miste info..
  woensdag 4 juli 2007 @ 16:01:33 #53
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_51134351
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 14:35 schreef ExTec het volgende:

Of moet ik even gaan zoeken naar de topics hier op Fok waarin het linkse smaldeel als een speenvarken "DISKRIMINAZIE!!!!!!!" ging janken toen bv. precies zo'n maatregel werd voorgesteld?
Graag, want ik ben vooral benieuwd in hoeverre de maatregelen gelijk aan elkaar zijn. Met andere woorden of "etnische afkomst geen rol speelt", "weren van notoire herrieschoppers" en "klanten met een Marokkaanse achtergrond die geen problemen veroorzaken, blijven gewoon welkom" toepasbaar zijn.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  woensdag 4 juli 2007 @ 16:14:38 #54
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_51134902
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 15:54 schreef RM-rf het volgende:

[..]

nee, maar dan moet je niet gaan roepen 'dat die ondernemers slachtoffers' zouden zijn van een beleid wat niet bestaat en waarvan je ook geen enkel voorbeeld kan noemen ...
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 15:36 schreef ExTec het volgende:
En; er zijn zeker ondernemers aan de linkse "schandpaal" genageld, omdat ze dit deurbeleid hadden. Vallen die ondernemers bij jou ook onder het kopje slachtoffer?
In de normale wereld noemen we iemand proberen een misdaad/misdrijf in z'n schoenen te schuiven smaad danwel laster, daar kan deze of gene wel degelijk slachtoffer van zijn.

Rest de vraag of jij in de "normale wereld woont".

Voor de rest heb je natuurlijk wel gelijk.
  woensdag 4 juli 2007 @ 16:16:44 #55
6484 ExTec
pi_51134994
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 16:01 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Graag, want ik ben vooral benieuwd in hoeverre de maatregelen gelijk aan elkaar zijn.
Zo goed als, natuurlijk.

Tenzij je jezelf graag verteld dat al die ondernemers die het voorheen probeerde notoire racisten waren, die louter marokkanen wilde weren omdat't marokkanen waren.

Is wel lekker "overzichtelijk", zo'n wereldbeeld
  woensdag 4 juli 2007 @ 16:34:17 #56
33189 RM-rf
1/998001
pi_51135605
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 16:14 schreef ExTec het volgende:

In de normale wereld noemen we iemand proberen een misdaad/misdrijf in z'n schoenen te schuiven smaad danwel laster, daar kan deze of gene wel degelijk slachtoffer van zijn.
als een ondernemer van onterecht smaad schade ondervind kan hij dat ook gewoon verhalen op de verantwoordelijke daarvoor.
vreemd genoeg blijft het meestal bij loos gehuil, net als bij die calimero-marokaantjes die hard roepen 'ik wordt gedissekriminiert!!1' bij enkel hard roepen hoezeer ze ergens niet slachtoffer van zouden zijn ...

Sterker nog, je hebt het over een hypothetische geval..., dat is zelf nog een stuk erger dan een huilie-maroc die jankt dattie een disco niet inmag... dat zou vergelijkbaar zijn met een maroc die sowieso nooit uitgaat en alsnog loopt te janken 'dat _als_ hij ooit zou gaan natuurlijk geweigerd zou worden'.

gejank van horeca onderneming dat ze geen deurbeleid mogen voeren, terwijl daartoe voldoende mogelijkheden zijn om relschoppers en ongewneste gasten te weigeren is van dezelfde categorie... gejank om niks, dat mogen ze domweg wél. klaar-uit.

hou toch eens op met dat slachtoffer-gejank.... of zet gewoon een halve eierschaal op je kop, ahoi-pieppiep-ahoi
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_51135973
en terecht

marokkenen raus machen
pi_51136154
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 16:01 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Graag, want ik ben vooral benieuwd in hoeverre de maatregelen gelijk aan elkaar zijn. Met andere woorden of "etnische afkomst geen rol speelt", "weren van notoire herrieschoppers" en "klanten met een Marokkaanse achtergrond die geen problemen veroorzaken, blijven gewoon welkom" toepasbaar zijn.
http://img260.imageshack.us/img260/7690/tofikkomterinur6.jpg

alstublieft. In Amsterdam liep GL ook al moord en brand te schreeuwen omdat het tuig uit bepaalde bevolkingsgroepen werd geweerd en het resultaat was een grote vechtpartij tussen groepen allochtonen wel geteld 1 week nadat de discotheken ervoor op hun vingers waren getikt.

overigens is die reactie van Dibi wel weer typerend voor het niveau van groenlinks, ik heb zo'n toontje sinds de basisschool vrijwel niet meer gehoord, maar dat zit in de 2e kamer
  woensdag 4 juli 2007 @ 16:51:58 #59
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_51136190
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 16:50 schreef Sora het volgende:

[..]

alstublieft. In Amsterdam liep GL ook al moord en brand te schreeuwen omdat het tuig uit bepaalde bevolkingsgroepen werd geweerd en het resultaat was een grote vechtpartij tussen groepen allochtonen wel geteld 1 week nadat de discotheken ervoor op hun vingers waren getikt.

overigens is die reactie van Dibi wel weer typerend voor het niveau van groenlinks, ik heb zo'n toontje sinds de basisschool vrijwel niet meer gehoord, maar dat zit in de 2e kamer
Ik zie alleen een kikker. Bovendien had Sidekick het over reacties op fok. Leuk geprobeerd.
pi_51136461
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 16:51 schreef Pool het volgende:

[..]

Ik zie alleen een kikker. Bovendien had Sidekick het over reacties op fok. Leuk geprobeerd.
wat er hier op FOK! word geblaat zal me echt een worst wezen, maar als leden van de 2e kamer dit soort reacties achterlaten
quote:
"Een schande dit!

Met uw deurbeleid discrimineert u kwetsbare minderheden in onze samenleving! Iedereen mag dan wel anders zijn, maar we zijn mooi wel allemaal gelijk!

Wij van Groenlinks gaan nu lekker uw horeca vergunning afpakken. Bovendien staat u bovenaan onze zwarte - pardon, bi-culturele lijst!
Gegroet, Tofik Dibi."
Dat zwart gedrukte stukje. En dat zit in de 2e kamer
pi_51137358

niet op klikken maar
copy paste in je browser dan werkt die wel
-
  woensdag 4 juli 2007 @ 17:31:17 #62
6484 ExTec
pi_51137460
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 16:34 schreef RM-rf het volgende:

[..]

als een ondernemer van onterecht smaad schade ondervind kan hij dat ook gewoon verhalen op de verantwoordelijke daarvoor.
Bij het anti-discriminatie buro, of bij het andere linkse clubje dat hem gesubsidideerd lastigvalt?

Misschien snap je niet dat een horeca ondernemer wat beters te doen heeft dan een advocaat inhuren etc? Mss kan die zich dat wel helemaal niet veroorloven?
quote:
vreemd genoeg blijft het meestal bij loos gehuil, net als bij die calimero-marokaantjes die hard roepen 'ik wordt gedissekriminiert!!1' bij enkel hard roepen hoezeer ze ergens niet slachtoffer van zouden zijn ...
Dit is niet hypotetisch. Er zijn ondernemers ten onrechte weggezet als mensen die onnodig discrimineren.
quote:
... gejank om niks, dat mogen ze domweg wél. klaar-uit.
En weer structureel negeren dat er dus heus een verschil zit tussen in je recht staan en je recht halen.

En in 1 move door bagataliseren dat linkse clubjes zoals GL etc die jou als ondernemer door het slijk halen, omdat je niet politiek correct genoeg bent wel degelijk een impact kunnen hebben
quote:
hou toch eens op met dat slachtoffer-gejank.... of zet gewoon een halve eierschaal op je kop, ahoi-pieppiep-ahoi
Gaat het me dus helemaal niet om.

Ik vind het wat stuitend dat we behalve wagonladingen "goedpraters" ook nog half-weg gasten als jij hebben die het onrecht dat die ondernemers is aangedaan bagataliseren.

En ik zal de laatste zijn die zal zeggen dat het een halszaak is, de ondernemer in kwestie zal z'n schouders ophalen en z'n ding doen.

Maar onrecht richting aan marokkaan is wmb niet "erger" dan onrecht richting een ondernemer.
  woensdag 4 juli 2007 @ 17:52:16 #63
3542 Gia
User under construction
pi_51138104
Ongetwijfeld worden bij de Time-out alle relschoppers geweigerd, dus ook Marokkanen. Die laatsten zullen wel weer discriminatie geschreeuwd hebben, toen ze niet binnen mochten, waardoor dit voor de rechter moest komen of zo????

En nu wordt gewoon bepaald dat ze ook Marokkaanse relschoppers buiten mogen laten staan.

Hoe je ze herkent? Gewoon, ze zijn met een redelijk grote groep en komen alleen maar om te rellen, want zuipen mogen ze niet. Oftewel elke groep Marokkanen buiten laten.
pi_51138171
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 17:00 schreef Sora het volgende:

[..]

Dat zwart gedrukte stukje. En dat zit in de 2e kamer
Wie weet typt heel iemand anders dat onder zijn naam. Die quasi grappige verbetering (zwarte/biculturele) lijkt me ook niet echt afkomstig van een Marokkaans Groenlinks-kamerlid.
  woensdag 4 juli 2007 @ 18:12:46 #65
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_51138940
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 17:52 schreef Gia het volgende:

Hoe je ze herkent? Gewoon, ze zijn met een redelijk grote groep en komen alleen maar om te rellen, want zuipen mogen ze niet. Oftewel elke groep Marokkanen buiten laten.
.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  woensdag 4 juli 2007 @ 18:17:47 #66
33189 RM-rf
1/998001
pi_51139137
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 17:31 schreef ExTec het volgende:

Dit is niet hypotetisch. Er zijn ondernemers ten onrechte weggezet als mensen die onnodig discrimineren.
net zoals dr ook vast marrokaantjes onterecht geweigerd zijn... so what, als die een onderbouwde zaak hebben, moeten ze een srieuze aanklacht indienen en zo niet, hou dan op met dat calimero-gejank als het toch geen zin heeft ...

Alsof het een strijd is wie het meest zielig zich opstelt...

Bah, die verpesten de maatschappij gewoon het meeste, die 'ik-wordt-Boehoe-achtergesteld' jankerts....

Nogmaals... als je beweert dat het hier over reeele gevallen gaat, kom dan eens met feitelijke voorbeelden en niet de loze beweringen 'dat die mensen dr vast zijn en dat het daarom zo ontzettend boehoe is voor hen....

Juist als je wel naar de realiteit gaat, bewijst de werkelijkheid dat ondernemers die gewoon een normaal en betrokken beleid voeren, helemaal geen 'slachtoffer' worden, waar ze ook prima hun eigen direkte belangen kunnen behartigen en overlastjongeren en relschoppers prima kunnen weren uit hun zaak ....

[ Bericht 1% gewijzigd door RM-rf op 04-07-2007 18:25:58 ]
  woensdag 4 juli 2007 @ 18:19:52 #67
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_51139228
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 16:16 schreef ExTec het volgende:

[..]

Zo goed als, natuurlijk.

Tenzij je jezelf graag verteld dat al die ondernemers die het voorheen probeerde notoire racisten waren, die louter marokkanen wilde weren omdat't marokkanen waren.

Is wel lekker "overzichtelijk", zo'n wereldbeeld
Zo goed als? Stelselmatig alle Marokkanen weren is iets totaal anders dan alleen relschoppende Marokkanen weren. De intentie is bij beide hetzelfde, maar het middel is zo verschillend dat het ene niet discriminerend is, en het andere wel. Vrij overzichtelijk ja.

Neem gerust je tijd voor het opzoeken van de topics hier op Fok waarin het linkse smaldeel als een speenvarken "DISKRIMINAZIE!!!!!!!" ging janken toen bv. precies zo'n maatregel werd voorgesteld.
  woensdag 4 juli 2007 @ 18:25:43 #68
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_51139444
Wie vond, dat zulk tuig niet geweigerd mocht worden?
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  woensdag 4 juli 2007 @ 18:29:56 #69
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_51139612
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 17:31 schreef ExTec het volgende:

En ook mensen terecht. Via praktijktestjes bijvoorbeeld, zoals hier:
quote:
Verzoekster heeft bij de wederpartij een praktijktest uitgevoerd waarbij een allochtone en een autochtone groep jongeren kort na elkaar hebben getracht toegang te krijgen tot de discotheek van de wederpartij. De leden van de allochtone groep werd de toegang geweigerd, omdat zij niet in het bezit waren van een lidmaatschapskaart. De leden van de autochtone groep werden zonder vertoon van een lidmaatschapskaart toegelaten. De Commissie stelt op grond van onweersproken verklaringen vast dat beide groepen wat betreft leeftijd, uiterlijk en houding vergelijkbaar waren. Voorts stelt de Commissie vast dat geen van beide groepen in het bezit waren van een lidmaatschapskaart, zodat lidmaatschap niet als selectiecriterium is gehanteerd. Aangezien de door de wederpartij aangevoerde reden geen verklaring oplevert voor het weigeren van de allochtone groep jongeren, oordeelt de Commissie dat de wederpartij een verboden onderscheid naar ras heeft gemaakt.
http://www.art1.nl/?node=3651
  woensdag 4 juli 2007 @ 18:57:34 #70
3542 Gia
User under construction
pi_51140560
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 18:19 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Zo goed als? Stelselmatig alle Marokkanen weren is iets totaal anders dan alleen relschoppende Marokkanen weren.
Tja, je ziet het niet altijd aan de neus of het relschoppende marokkanen zijn of niet. Bij twijfel gewoon buiten laten staan, voor omzet zorgen ze toch niet.
  woensdag 4 juli 2007 @ 19:01:49 #71
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_51140710
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 18:57 schreef Gia het volgende:

[..]

Tja, je ziet het niet altijd aan de neus of het relschoppende marokkanen zijn of niet. Bij twijfel gewoon buiten laten staan, voor omzet zorgen ze toch niet.
Nou ja zeg, wat is dat voor gigantische bullshit? Bij twijfel buiten laten staan :/ .
pi_51141103
de omzet van een discotheek zal na zo'n aankondiging wel flink stijging, veel mensen die wegbleven vanwege dit volk en hun wandaden zal nu wel wer terug komen.
  woensdag 4 juli 2007 @ 19:13:18 #73
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_51141148
Dat zouden ze met veel meer herrie schoppende groepen op veel meer plaatsen (bijvoorbeeld ook voetbalstadions) moet doen.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  woensdag 4 juli 2007 @ 19:47:12 #74
6484 ExTec
pi_51142407
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 18:17 schreef RM-rf het volgende:

Nogmaals... als je beweert dat het hier over reeele gevallen gaat, kom dan eens met feitelijke voorbeelden en niet de loze beweringen 'dat die mensen dr vast zijn en dat het daarom zo ontzettend boehoe is voor hen....
Niet alleen heeft iemand dat dus al voor me gepost,

Het is verregaand wereldvreemd om de verstikkende politiek-correcte cultuur van de jaren 80/90 hier ff te ontkennen

Tenzij je 10 bent ofzo, want dan heb je het niet meegemaakt.
  woensdag 4 juli 2007 @ 19:51:35 #75
6484 ExTec
pi_51142550
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 18:19 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Zo goed als? Stelselmatig alle Marokkanen weren is iets totaal anders dan alleen relschoppende Marokkanen weren. De intentie is bij beide hetzelfde, maar het middel is zo verschillend dat het ene niet discriminerend is, en het andere wel. Vrij overzichtelijk ja.
En jij denkt dat je in de praktijk van te voren aan een maroc kunt zien oft'ie relschopper is ofzo?

In het verleden hebben we gezien dat ondernemers geen risico meer namen, en dan lijden de goeie zeker weten onder de kwaden. Shit happens.
quote:
Neem gerust je tijd voor het opzoeken van de topics hier op Fok waarin het linkse smaldeel als een speenvarken "DISKRIMINAZIE!!!!!!!" ging janken toen bv. precies zo'n maatregel werd voorgesteld.
Daar heb ik helemaal geen zin in, en deze pyrrus overwinning mag je van me hebben

Maar ze zijn er zat geweest hoor, waar de linksen over elkaar vielen om al die "racistische uibaters te beboeten & hun horeca papieren af te nemen".
  woensdag 4 juli 2007 @ 19:54:54 #76
6484 ExTec
pi_51142673
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 19:01 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Nou ja zeg, wat is dat voor gigantische bullshit? Bij twijfel buiten laten staan :/ .
Als ondernemer probeer je logischerwijs elk risico te mijden.

Een ondernemer is immers niet GroenLinks, dat toch wel elke maand een flinke bom duiten uit de staatsruif krijgt.

Het valt onder het kopje: ik heb liever dat de welwillende marokkaan wel binnengelaten wordt. Tegelijkertijd geef ik de ondernemer geen ongelijk dat hij door schade en schande wijs geworden geen risico meer neemt.
  woensdag 4 juli 2007 @ 20:47:12 #77
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_51144788
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 19:54 schreef ExTec het volgende:

[..]

Als ondernemer probeer je logischerwijs elk risico te mijden.
Dan laat je helemaal niemand binnen .
quote:
Een ondernemer is immers niet GroenLinks, dat toch wel elke maand een flinke bom duiten uit de staatsruif krijgt.

Het valt onder het kopje: ik heb liever dat de welwillende marokkaan wel binnengelaten wordt. Tegelijkertijd geef ik de ondernemer geen ongelijk dat hij door schade en schande wijs geworden geen risico meer neemt.
Als hij Marokkanen per definitie niet binnelaat vind ik hem vooral niet al te slim.
pi_51144959
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 20:47 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Dan laat je helemaal niemand binnen .
[..]

Als hij Marokkanen per definitie niet binnelaat vind ik hem vooral niet al te slim.
je mag vinden van hem wat je vind.

hij vind dat hij zijn tent, inkomen en gasten mag beschermen tegen terroriserende marokkanen en groot gelijk heeft die.

ga eens stappen in duitsland, daar worden ze ook met reden geweerd in discotheken/clubs/cafe's

zal vast geen toeval zijn.
  woensdag 4 juli 2007 @ 20:52:38 #79
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_51145017
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 19:51 schreef ExTec het volgende:

[..]

En jij denkt dat je in de praktijk van te voren aan een maroc kunt zien oft'ie relschopper is ofzo?
oft'ie? Jezus Extec, je 1 zin per alinea is al een meer zwakzinnigere poststijl dan Meki, maar moet je dan ook nog oft'ie gebruiken? Maar anyway, er zijn zat bruikbare systemen waardoor je relschoppers, zo goed als mogelijk, kunt weren. Het verhaal van de bedrijfsleider in de openingspost is vrij duidelijk dat hij niet gaat selecteren op afkomst.
quote:
[..]

Daar heb ik helemaal geen zin in, en deze pyrrus overwinning mag je van me hebben
Dank je.
quote:
Maar ze zijn er zat geweest hoor, waar de linksen over elkaar vielen om al die "racistische uibaters te beboeten & hun horeca papieren af te nemen".
Ik claim ook hier de overwinning.
pi_51148833
in een moskee mag ook niet iedereen zomaar binnenstappen.

discriminatie? racisme?
-
pi_51150795
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 22:24 schreef concac het volgende:

discriminatie? racisme?
wat mij opvalt is dat de marokkaanse dames/moslima's zo weinig te zien zijn in het uitgaansleven.

als je je alleen zou basseren op die constatering dan zouden moslims in 90% van de gevallen een jongetje krijgen en in 10% van de gevallen een meisje.

discriminatie? pak het eerst eens aan binnen je eigen geloof/cultuur en ga dan jezelf eens afvragen waarom je geen enkele discotheek/club nog binnenkomt.
  woensdag 4 juli 2007 @ 23:13:20 #82
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_51150842
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 22:24 schreef concac het volgende:

discriminatie? racisme?
Je moet inderdaad eerst je schoenen uitdoen...

Nee, misschien wat voetengeur.
  woensdag 4 juli 2007 @ 23:19:38 #83
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_51151060
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 23:12 schreef Bresser het volgende:

[..]

wat mij opvalt is dat de marokkaanse dames/moslima's zo weinig te zien zijn in het uitgaansleven.

als je je alleen zou basseren op die constatering dan zouden moslims in 90% van de gevallen een jongetje krijgen en in 10% van de gevallen een meisje.

discriminatie? pak het eerst eens aan binnen je eigen geloof/cultuur en ga dan jezelf eens afvragen waarom je geen enkele discotheek/club nog binnenkomt.
Er zijn zelfs mensen die een verband zien tussen het intolerant gedrag van deze jongeren en ontbreken van meisjes en vrouwen (ergo, sociale controle) uit dezelfde bevolkingsgroep in de openbare uitgaansgelegenheden zoals discotheken, zwembaden en pretparken.
Ik neig ook die richting te denken...
  donderdag 5 juli 2007 @ 00:14:49 #84
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_51152933
Prima maatregel, alleen moeten discotheken een landelijke zwarte lijst opstellen van notoire discogangers.
pi_51153161
oke dat doet me denken aan Joden zijn verboden in 1945
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  donderdag 5 juli 2007 @ 00:26:17 #86
125878 Gabry
Lento Violento
pi_51153313
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 00:22 schreef Meki het volgende:
In 1945 was het einde van de Tweede Wereldoorlog.
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_51153388
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 00:26 schreef Gabry het volgende:

[..]

In 1945 was het einde van de Tweede Wereldoorlog.
wat een onzin is dit.
in plaats van alle relschoppers te blokkeren ... blokkeren ze alleen maar een bepaalde groep
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_51153670
quote:
Lees de OP eens voordat je gaat blaten,
Dom figuur ..
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_51153682
quote:
laten we het hopen, het duitse beleid was iig wel succesvol
pi_51153748
quote:
Meki, ga naar bed
Je slaat wartaal uit.
pi_51154117
quote:
Gatverdamme, is die week alweer voorbij?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 5 juli 2007 @ 05:30:29 #92
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_51156647
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 00:57 schreef Hathor het volgende:

[..]

Gatverdamme, is die week alweer voorbij?
helaas
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  donderdag 5 juli 2007 @ 09:47:38 #93
3542 Gia
User under construction
pi_51158448
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 00:28 schreef Meki het volgende:

[..]

wat een onzin is dit.
in plaats van alle relschoppers te blokkeren...
"In het verleden is ook een grote groep autochtone jongeren uit Gouda die overlast veroorzaakte de deur geweigerd''
quote:
...blokkeren ze alleen maar een bepaalde groep
Vaste klanten met een Marokkaanse achtergrond die geen problemen veroorzaken, blijven gewoon welkom.
pi_51158472
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 00:28 schreef Meki het volgende:

[..]

wat een onzin is dit.
Nee nee 1945 was echt het einde van de Tweede Wereldoorlog hoor.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_51158661

Misschien ook een goed idee om bij alle grenzen en schiphol op te hangen?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  donderdag 5 juli 2007 @ 10:01:13 #96
3542 Gia
User under construction
pi_51158692
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 09:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[afbeelding]

In de aankomsthal, dan, niet in de vertrekhal.
  donderdag 5 juli 2007 @ 10:06:09 #97
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_51158794
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 09:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[afbeelding]

Dat prijskaartje.
pi_51159236
-
  donderdag 5 juli 2007 @ 10:25:46 #99
3542 Gia
User under construction
pi_51159291
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:23 schreef concac het volgende:
[afbeelding]
En dan kwaad worden dat hij die goal niet mee kan pikken!!
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:09:43 #100
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_51164486
quote:
Maar toen konden de Joden er echt niets aan doen. Een gekke Duitser wilde een ras uitroeien, puur vanwege jeugdtrauma's.

Het discoverbod voor Marokkanen doet er wel meer aan toe, so try again.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')