abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51128846
Persoonlijk had ik liever gezien dat ze ze in Gemert hielden. Nu verspreiden ze zich wrs weer over de leuke tenten.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  woensdag 4 juli 2007 @ 13:47:01 #27
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_51128887
quote:
Discotheek mag Marokkanen weigeren

(...)

Van Maasakkers benadrukt dat het gaat om het weren van notoire herrieschoppers en etnische afkomst geen rol speelt. Vaste klanten met een Marokkaanse achtergrond die geen problemen veroorzaken, blijven gewoon welkom.
Dus, een discotheek mag relschoppers weigeren, ook als ze van Marokkaanse afkomst zijn. Opzienbarend. Breaking news. Ofzo.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_51129233
"Nederlanders van Marokkaanse afkomst"
  woensdag 4 juli 2007 @ 13:57:14 #29
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_51129367
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:00 schreef Gabry het volgende:

[..]

Nee, door de TT lijkt het alsof alle discotheken voortaan Marokkanen mogen weigeren. Maar het gaat om ernstige overlast door Marokkanen, waardoor ze aan de deur kritischer zijn. Dat is een groot verschil.
Was dat maar mogelijk
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_51130925
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:41 schreef concac het volgende:
en terecht, zulk tuig horen in de gevangenis thuis.
met kompas naar mekka natuurlijk.
Marokkaanse Nederlanders die hier geboren zijn horen in een gevangenis in Saudi Arabie?
pi_51130948
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:47 schreef Sidekick het volgende:

Opzienbarend. Breaking news. Ofzo.
Dat mag opzienbarend heten, ja.

Of moet ik even gaan zoeken naar de topics hier op Fok waarin het linkse smaldeel als een speenvarken "DISKRIMINAZIE!!!!!!!" ging janken toen bv. precies zo'n maatregel werd voorgesteld?

Het opzienbarende zit em in dat de maatschappij dus doet wat ze zelf wil, niet gehinderd door de mening van de extreem-linkse wereldvreemden, die het allemaal "beter" weten.

En niet onbelangrijk, dat menig andere horeca gelegenheid nu vrijwel geruisloos het voorbeeld kan volgen.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_51130988
Wat is de nieuwswaarde hiervan? Elke discotheek heeft zwarte lijsten van bezoekers die niet meer mogen komen.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  woensdag 4 juli 2007 @ 14:37:20 #33
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_51131030
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 14:34 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Marokkaanse Nederlanders die hier geboren zijn horen in een gevangenis in Saudi Arabie?
Mekka, jeweetz. Waar die gastjes 5x per dag hun standje 69 heen oefenen
pi_51131100
Zo'n beetje elke discotheek die ik ken heeft een deurbeleid dat ze iedereen mogen weigeren die ze willen. Dus ik vind dit een beetje een loos bericht. Ik heb twee jaar in een discotheek gewerkt waar standaard geen hele groepen allochtonen binnen werden gelaten zelfs als ze er nog nooit eerder waren geweest. Gewoon omdat dat het beleid was. Een grote groep allochtonen staat gewoon garant voor gezeik. Prima actie maar verre van nieuws.
I am the Alpha and the Omega
pi_51131171
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 14:36 schreef Overlast het volgende:
Wat is de nieuwswaarde hiervan? Elke discotheek heeft zwarte lijsten van bezoekers die niet meer mogen komen.
De nieuwswaarde zit em dus in dat je als uitbater van een horeca gelegenheid nu gewoon kunt zeggen dat je die gasten weert.

En dat niet heel gesubsidieerd extreem-links (anti-discriminatie bureautjes, e.d.) achter je aan komt.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_51131388
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 14:37 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Mekka, jeweetz. Waar die gastjes 5x per dag hun standje 69 heen oefenen [afbeelding]
Ja, waarom denk je waarom ik Saudi Arabie anders noem?
  woensdag 4 juli 2007 @ 14:48:50 #37
33189 RM-rf
1/998001
pi_51131561
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 14:40 schreef ExTec het volgende:

[..]

De nieuwswaarde zit em dus in dat je als uitbater van een horeca gelegenheid nu gewoon kunt zeggen dat je die gasten weert.
dat stond de Hoge Raad al op13 juni 2000 al toe in het Bermuda-arrest....
hooguit wisten velen dat kennelijk niet en deden maar al te vaak 'boehoe, we mogen geen onderscheid maken'...

zoals in dit topic nav. een JOVD column, waar die onjuist stelling dat onderscheid op terechte gronden wettelijk niet toegestaan zou zijn veelvuldig herhaald werd:
Columnist JOVD: discrimineren moet mogen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_51131981
discriminatie!, racisme! hetze tegen de islam!
nazi!, hitler!
-
pi_51132357
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 14:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Je loopt weer eens wat achter dude. In Den Haag hebben de cellen een kompas op het plafond zodat men mekka kan vinden
Dat bedoelde hij
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  woensdag 4 juli 2007 @ 15:10:28 #40
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51132487
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 15:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Je loopt weer eens wat achter dude. In Den Haag hebben de cellen een kompas op het plafond zodat men mekka kan vinden
Dat bedoelde hij
Ja en daar hebben ze het oosten "per ongeluk" naar het westen getekend

Oei.. de toorn van Allah... !
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_51132575
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 15:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dat bedoelde hij
Oh humor, dus moslims hebben het gemiddelde richtingsgevoel van een vrouw? Ik zeg: discriminatie!
pi_51132834
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 14:48 schreef RM-rf het volgende:

[..]

dat stond de Hoge Raad al op13 juni 2000 al toe in het Bermuda-arrest....
hooguit wisten velen dat kennelijk niet en deden maar al te vaak 'boehoe, we mogen geen onderscheid maken'...
Klopt.

Maar je recht halen is vaak wat anders dan in je recht staan.

Je recht halen kan best lastig zijn, als jij als ondernemer die het niet superbreed heeft, ineens je recht moet halen, via een dure advocaat, en het anti-discriminatie bureau dat natuurlijk betaalt van de subsidie.

En voor de mensen die nu graag willen doen alsof dit niks bijzonders is, een zeer recent geluid uit de extreem-linkse hoek, welke gewoon niks willen weten van dat het toch heus enkelen zijn die zich misdragen, en als oplossing vanzelfsprekend in de hoek van "boetes" en "toko sluiten" gaan zoeken:

Linkje

[ Bericht 5% gewijzigd door ExTec op 04-07-2007 15:26:22 ]
  woensdag 4 juli 2007 @ 15:26:18 #43
33189 RM-rf
1/998001
pi_51133098
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 15:19 schreef ExTec het volgende:

Maar je recht halen is vaak wat anders dan in je recht staan.
Noem eens een ondernemer die slachtoffer is geworden van een 'gesteld verbod op onderscheid maken bij deurbeleid' om overlast te voorkomen?

oftewel, die 'slachtoffers' die je suggereert dat er zouden zijn, bestaan niet.... dus is het onzin om te calimeroeen en doen alsof onderbnemers wel de dupe zijn van een maatregel die niet bestaat ...

Het probleem is vooral dat er door bepaalde radikale groepen, en ja, daarbedoel ik zowel radikaal linkse als radikaal rechtse groepen die beide 'sugereren' dat die wet tegen terecht onderscheid er wel zou zijn' gezocht slachoffer-gedrag beoefend wordt ...

een beeje een wedloop wie zich het zieligste en meest benadeeld kan opstellen.
en ja, daar kan je wat mij betreft zowel marrokaanse reljongeren, JOVD-columnisten, en al die 'ik-mag.niks'-boehoe-huilies vatten .
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 4 juli 2007 @ 15:31:10 #44
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_51133271
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 14:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Omdat jij, in jouw zin, stelt dat Mocro's daar in de gevangenis horen.
En alhoewel ik het daar wel mee eens ben kan dit niet in Nederland.
pi_51133462
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 15:26 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Noem eens een ondernemer die slachtoffer is geworden van een 'gesteld verbod op onderscheid maken bij deurbeleid' om overlast te voorkomen?
Ik ken er geen, maar; ik ben niet alwetend. Ben jij dat wel?

Hoe weet je dan zo zeker dat het nooit is gebeurt?

En; er zijn zeker ondernemers aan de linkse "schandpaal" genageld, omdat ze dit deurbeleid hadden. Vallen die ondernemers bij jou ook onder het kopje slachtoffer?

Verder, zegt het principe intimidatie je iets?

Concreet dat de dreiging van een rechtzaak de ondernemer al doet buigen?

En dat komt niet in het nieuws, als dat gebeurt..
pi_51133652
Hoezo, 'Marokkanen'? In dit geval gaat het om een selecte groep jongeren die in het verleden al voor problemen zorgde, niet om alle Marokkaanse klanten.
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
pi_51133688
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:51 schreef Gabry het volgende:
De TT is wel erg misleidend. Het gaat simpelweg om het weigeren van herrieschoppers.
eens, zij het dat de relschoppers weer uit een bekend milieu komen ..
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_51133718
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 15:41 schreef retteketet het volgende:
Hoezo, 'Marokkanen'? In dit geval gaat het om een selecte groep jongeren die in het verleden al voor problemen zorgde, niet om alle Marokkaanse klanten.
klopt, erg slechte titel inderdaad
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  woensdag 4 juli 2007 @ 15:44:49 #49
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_51133753
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:55 schreef Pool het volgende:
Terecht dat een bepaalde, afgebakende, overlastgevende groep tijdelijk geweigerd wordt. Nu nog een nekschot voor de mensen in dit topic die dit willen doorvoeren naar een algemeen racistisch beleid.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  woensdag 4 juli 2007 @ 15:47:35 #50
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_51133841
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 15:43 schreef qonmann het volgende:

[..]

klopt, erg slechte titel inderdaad
Tja, nieuwnieuws he .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo