Geen probleem, plakken we wel ducktape overheen. Is het gelijk wat rustiger.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:59 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
oeh ja, gezellig
maar ik wil jullie nie aansteken
Ik wilde net zeggen dat dawg en ik vast allebei niet zitten te wachten op extra ziek.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:59 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
oeh ja, gezellig
maar ik wil jullie nie aansteken
Heb ik van jou geleerd. Dat creatieve.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:03 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dat dawg en ik vast allebei niet zitten te wachten op extra ziek.
Maar ducktape will do fine.
Creatieve oplossing
Slijmbalquote:
Tijdens werk opdrogen van de stromende regen waar je doorheen bent gewandeld doet er iets afbreuk aan, maar in essentie...quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:02 schreef dawg het volgende:
Een schone lei, en een nieuwe SC. Wat is het leven toch mooi.
Nee, ook daar zit een mooie kant aan.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tijdens werk opdrogen van de stromende regen waar je doorheen bent gewandeld doet er iets afbreuk aan, maar in essentie...
Ja, dat was echt mijn sterke puntquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:08 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, ook daar zit een mooie kant aan.
Postiviteit Lit, positiviteit.
Ja, is goed. Mag jij kiezen welke.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:30 schreef _Cara_ het volgende:
dawg.. laten we op een vd 2 Topics slotje zetten? dit is onhandig .. toch?
Wat jij wilt..met mij kun je meestal alle kanten op..quote:
ja nou.. een minuutje.. ik had de sluitpost..quote:
Ik post wel even in FB, mogen de mods beslissen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:33 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Wat jij wilt..met mij kun je meestal alle kanten op..![]()
Hallo Burdie!quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:29 schreef Burdie het volgende:
Goedenmiddag mensen. Wat leuk, een nieuwe Slowchat!
Zal ik me even voorstellen? Hoi ik ben Burdie en ik kom uit Utrecht.
Als je nog iets wilt weten, hoor ik het wel!.
Oh, ik heb de hele ochtend al hele harde regen gehad.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't Donderde wat vanochtend, maar voor de rest heb ik niets meegekregen..
Which reminds me....ik moet even bellenquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:49 schreef Pheno het volgende:
Wees gerust, nog 50 dagen zo ongeveer
tot wat?quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:49 schreef Pheno het volgende:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:49 schreef Pheno het volgende:
En dan eindelijk vakantiequote:Op woensdag 4 juli 2007 12:49 schreef Pheno het volgende:
Nee, dat duurt nog 12 dagen langerquote:
Je hebt nieuwe principes opgedaan over het niet posten in ongenummerde SC's?quote:
En hoe lang gaan jullie naar Japan?quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat duurt nog 12 dagen langer
De reis is wat aangepast door omstandigheden, maar Japan alleen is geen straf. Voordeel is wel dat we een al een bestemming hebben voor volgend jaar
Het is wel handiger! Maar ja, om nu terug te gaan rekenen....quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt nieuwe principes opgedaan over het niet posten in ongenummerde SC's?
Hoiquote:
Maandje of wat. Daarna moet het geld wel op zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:57 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
En hoe lang gaan jullie naar Japan?
Een maand of wat klinkt al best luxe in mijn oren.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maandje of wat. Daarna moet het geld wel op zijn.
Nog toffe Orientaalse duiklocaties op het oog?quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:01 schreef Pheno het volgende:
Japaners pesten met onze lengte. The usual dus
Met mij gaat het goed. Kamergenoot is op vakantie dus ik mis wat aanspraak. Wel voldoende rust om onder het genot van een muziekje mijn vernietigende adviesrapport te schrijven...quote:
Ik ben nu ook met een vernietigend rapport bezig.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met mij gaat het goed. Kamergenoot is op vakantie dus ik mis wat aanspraak. Wel voldoende rust om onder het genot van een muziekje mijn vernietigende adviesrapport te schrijven...![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben nu ook met een vernietigend rapport bezig.![]()
Dat zou impliceren dat iemand ook nog iets gaat doen naar aanleiding van die rapporten, anders dan ze archiverenquote:
Ook dat... Sinds gister ben ik officieel officieus implementatiemanager!quote:
Let op de ' ' .quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat zou impliceren dat iemand ook nog iets gaat doen naar aanleiding van die rapporten, anders dan ze archiveren.
Er gaat wel degelijk wat mee gebeuren.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat zou impliceren dat iemand ook nog iets gaat doen naar aanleiding van die rapporten, anders dan ze archiveren.
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook dat... Sinds gister ben ik officieel officieus implementatiemanager!![]()
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:08 schreef AirwiN het volgende:
Ook dat... Sinds gister ben ik officieel officieus implementatiemanager!![]()
Ik mag mijn eigen advies implementeren. Het horrorscenario voor iedere consultant...quote:
Eigenlijk 't probleem in het kort. Studeren wil ik liever, maar werken is beter voor m'n gezondheid.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:26 schreef Pheno het volgende:
Je wilt dus nog graag studeren? Wat ook gewoon naast werktijd kan? Ok, niet fulltime dan maar goed. Uit je verhaal lees ik dat je voorkeur bij studeren ligt, omdat je dan niet hoeft te werken. Ook wel 'studentenleven' genoemd
Zoals jij het hier verteld geef je twee oplossingen, terwijl je het eigenlijke probleem niet in kaart hebt. Het probleem zit hem volgens mij meer in de sfeer van een gezonde balans tussen moeten en mogen...quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:24 schreef Burdie het volgende:
Ja, ik breek hier avond-aan-avond m'n mooie hoofdje over. Heeft iemand wat zinnig advies, een openbarende opmerking of een daar-had-je-nog-niet-aan-gedacht-idee, wat me wat verder zou kunnen helpen?
Daar heb je wel wat gelijk in, maar ik ben heel erg zoekende naar 'mijn plekje'. Ergens waar ik bij kan horen, waar ik me thuis kan voelen... daarom wil ik ook zo graag bij die studentenvereniging. Ik ben er al wezen kijken, en er zitten echt leuke mensen bij. Ik had er direct zo'n 'ja, hier wil ik zijn'-gevoel bij, heel apart. En het studeren zelf is fijn, maar vooral een prestigekwestie voor me.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:33 schreef AirwiN het volgende:
Van wat ik zo lees ben je teveel bezig met 'leuke' dingen: theatersport, band, workshops, studentenleven etc. Maak keuzes, doe één ding goed, en de rest niet. Nu doe je van alles een beetje en dat gaat ten koste van je studie en je gezondheid.
Je kan pas ergens bijhoren als je zelf weet wie je bent...quote:
De winkels zijn toch tot 8 uur open vanavond?quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:04 schreef TwistedDarling het volgende:
Zal ik eerst boodschappen gaan doen voor ik weer ga slapen?
Maar ik wil niet uit bed.
Maarja die boodschappen he.![]()
Dat maakt de zin om boodschappen te doen niet groter hoorquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:22 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
De winkels zijn toch tot 8 uur open vanavond?
Niks stiekem! Iedereen mag het weten!quote:
Stiekem kei!quote:
Troost je, ik kan ook alleen maar tegen supermilde, alcoholvrije, ongeparfumeerde deodorant voor de gevoelige huidquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
kweenie, verkeerde deo of zo, ik ben echt overal gevoelig voor tegenwoordig.
tips?quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:35 schreef Burdie het volgende:
[..]
Troost je, ik kan ook alleen maar tegen supermilde, alcoholvrije, ongeparfumeerde deodorant voor de gevoelige huid.
En relaties zijn leuk.
Sanexquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
tips?
qua deo, maar tips voor relaties zijn ook welkom hoor.
Nee, deze is al dicht hoor...quote:
Alleen het vaak misbruikte recht om door slotjes heen te posten. Godt zou trots op je zijn.quote:
-d.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:05 schreef Q. het volgende:
De drogist heeft weer goed verdient aan me.
Trouwen!quote:
Uhm....quote:
Zorg eerst dat je van je depressie afkomt, dat scheelt al veel vermoed ik.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Daar heb je wel wat gelijk in, maar ik ben heel erg zoekende naar 'mijn plekje'. Ergens waar ik bij kan horen, waar ik me thuis kan voelen... daarom wil ik ook zo graag bij die studentenvereniging. Ik ben er al wezen kijken, en er zitten echt leuke mensen bij. Ik had er direct zo'n 'ja, hier wil ik zijn'-gevoel bij, heel apart. En het studeren zelf is fijn, maar vooral een prestigekwestie voor me.
Wat de andere dingen betreft: de band is puur voor ontspanning. Iets wat ik HEEL erg leuk vind om te doen, waar ik heel graag mee bezig ben. En waar ik goed in ben. Theatersport en workshops is iets waar ik uiteindelijk mee verder wil gaan, naast mijn werk. Ik wil over een jaar of twee naar de kleinkunstacademie, dus kan de ervaring nu goed gebruiken. Dus ik wil het allemáál niet opgeven.
En ja, m'n studie lijdt daar onder. Ik heb ook van verschillende kanten gehoord: "je praat zo gepassioneerd over theater en muziek, maar hoor je nooit over je studie en die stilte zegt mij een hoop over hoe leuk je je studie vindt". *zucht*.
Van een chronische depressie kom je niet zo gemakkelijk afquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:50 schreef dawg het volgende:
[..]
Zorg eerst dat je van je depressie afkomt, dat scheelt al veel vermoed ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |