Alleen het vaak misbruikte recht om door slotjes heen te posten. Godt zou trots op je zijn.quote:
-d.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:05 schreef Q. het volgende:
De drogist heeft weer goed verdient aan me.
Trouwen!quote:
Uhm....quote:
Zorg eerst dat je van je depressie afkomt, dat scheelt al veel vermoed ik.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Daar heb je wel wat gelijk in, maar ik ben heel erg zoekende naar 'mijn plekje'. Ergens waar ik bij kan horen, waar ik me thuis kan voelen... daarom wil ik ook zo graag bij die studentenvereniging. Ik ben er al wezen kijken, en er zitten echt leuke mensen bij. Ik had er direct zo'n 'ja, hier wil ik zijn'-gevoel bij, heel apart. En het studeren zelf is fijn, maar vooral een prestigekwestie voor me.
Wat de andere dingen betreft: de band is puur voor ontspanning. Iets wat ik HEEL erg leuk vind om te doen, waar ik heel graag mee bezig ben. En waar ik goed in ben. Theatersport en workshops is iets waar ik uiteindelijk mee verder wil gaan, naast mijn werk. Ik wil over een jaar of twee naar de kleinkunstacademie, dus kan de ervaring nu goed gebruiken. Dus ik wil het allemáál niet opgeven.
En ja, m'n studie lijdt daar onder. Ik heb ook van verschillende kanten gehoord: "je praat zo gepassioneerd over theater en muziek, maar hoor je nooit over je studie en die stilte zegt mij een hoop over hoe leuk je je studie vindt". *zucht*.
Van een chronische depressie kom je niet zo gemakkelijk afquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:50 schreef dawg het volgende:
[..]
Zorg eerst dat je van je depressie afkomt, dat scheelt al veel vermoed ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |