Dan krijg je dat "you sit on my lap and we talk about the first thing that comes up"quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat kunnen ooit de leukste gesprekken zijn![]()
edit: eerste gedeelte van de opmerking dus
whehehe.. letterlijk of figuurlijk?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan krijg je dat "you sit on my lap and we talk about the first thing that comes up"
Het punt is letterlijkquote:
*opgelucht is*quote:
en voldoe ik weer aan ieders beeld hier door te vragen of het puntje dan ook bij het paaltje komt ?quote:
Ik zal binnenkort wel es kijken of ik er wat andere plaatjes in kan knutselen, okee?quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort wel es kijken of ik er wat andere plaatjes in kan knutselen, okee?
Roept om de deur dat Dreamer de koffie vergeten is deze ochtendquote:Op woensdag 4 juli 2007 06:29 schreef DR34M3R het volgende:
*wenst iedereen een goede morgen en een fijne dag*
nou daar hoef ik niet eens een poging voor te ondernemen, die is op voorhand al kansloosquote:
Dat boek van Viking?quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:46 schreef liefie_ het volgende:
is dit de nederlandse versie van tipping the velvet?
Die zei in het vorige topic dat ze dat aan het lezen was in de treinquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:38 schreef liefie_ het volgende:
viking?
We missen je al bijnaquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:22 schreef JamesBrownie het volgende:
Moggu!
Ik ga NU de hokken van de cavia's verschonen, dat moet, want morgen haal ik dat denk ik niet meer en we vertrekken vrijdag al![]()
Ik heb zo'n zin in de vakantie!
Nu bedenk ik me dus pas dat ik het afgelopen zondag heb gemist.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:45 schreef liefie_ het volgende:
ow sow
ja en omdat de miniserie op zondag op tv is
in t engels dus
ik heb m al eens gezien...quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:09 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nu bedenk ik me dus pas dat ik het afgelopen zondag heb gemist.
Ik had het nog nooit gezien (of gelezen), maar ik vind de eerste aflevering wel erg leuk.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb m al eens gezien...
vind het toch leuker als t boeken zijn ipv films...
hoewel die nan een lekker ding is
http://www.vrolijk.nu/boeken/boek-lesbisch-w.htmlquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:33 schreef TwistedDarling het volgende:
Als ik het een keer betaalbaar tegenkom zal ik het niet laten liggen
En als het in m'n budget voor die maand past was misschien een goede toevoeging.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:49 schreef Faithz het volgende:
[..]
http://www.vrolijk.nu/boeken/boek-lesbisch-w.html
12,50
ja mn mamaquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:55 schreef JamesBrownie het volgende:
Wie is er net zo erg als ik en wil ook het hele huis aan kant voordat ze(of hij, mag ook) op vakantie gaat?
Ik word niet goed van mezelf op het moment.
Nee.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:56 schreef liefie_ het volgende:
heeft iemand strikt wel eens gelezen van minke douwesz?
ik kwam er echt niet doorheen zeg wat vreselijk
Zin an?quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja mn mama
ik vanavond doei zeggen,. ben benieuwd
ja want ik ben vergeten de afstandsbediening van mn tv mee te verhuizen en mn telefoon oplader ookquote:
Heeel belangrijkquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja want ik ben vergeten de afstandsbediening van mn tv mee te verhuizen en mn telefoon oplader ook
dus die kan ik vanavond mooi mee nemen
Hiero. Ik wil in een opgeruimd en schoon huis thuiskomenquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:55 schreef JamesBrownie het volgende:
Wie is er net zo erg als ik en wil ook het hele huis aan kant voordat ze(of hij, mag ook) op vakantie gaat?
Ik word niet goed van mezelf op het moment.
Ja, maar ik weet niet of dat gaat lukken hoor, we hebben ook katten, die haren, dus ik denk niet dat we in een haarloos huis thuiskomen iig.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:20 schreef Faithz het volgende:
[..]
Hiero. Ik wil in een opgeruimd en schoon huis thuiskomen
Ja, ik heb het gelezen. Ik vond het een taai boek. Op een gegeven moment had ik wel zoiets van "nou hup met de geit".quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:56 schreef liefie_ het volgende:
heeft iemand strikt wel eens gelezen van minke douwesz?
ik kwam er echt niet doorheen zeg wat vreselijk
ja die test werd afgelopen zaterdag in Bergen op Zoom nogal gepromootquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nogal suf: Hoe bi ben jij?
Tsja, mijn uitkomst was dat ik op z'n minst bi-curious was, en dat moet hooguit zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja die test werd afgelopen zaterdag in Bergen op Zoom nogal gepromoot![]()
ja alsof ze de complexiteit van de mens met een paar ja/nee vragen kunnen bepalenquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Tsja, mijn uitkomst was dat ik op z'n minst bi-curious was, en dat moet hooguit zijn.
Terwijl ik alleen had ingevuld dat ik idealiter bi was geweest, maar dat in werkelijkheid gewoon niet ben. Mijn 'uit de kast komen' was ook meer concluderen da'k niet bi ben, en mijn echte gevoelens niet meer conformeer. Goed, ik voel mij aangetrokken tot vrouwelijke mannen. Maar dan nog, wel mannen en geen mannelijke vrouwen. Er heerst bij mij absoluut geen taboe op biseksualiteit, hoewel die site dat wel suggereert, omdat ik zo 'resoluut' ben. Het spoort gewoon niet met mijn fysieke en mentale gevoelens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |