Wat is dat nu, hebben ze jou de hele nacht alleen gelaten hier? Dames, schaam je!quote:
Blijkbaar duurt het bij jou wat langer voordat je hersenen ook wakker zijn.. Neem rustig een paar bakken koffie en kom terug als er wat zinnigs uit kan komenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 06:15 schreef -Nederlander het volgende:
lesbiennes zijn alleen goed als ze er lekker uitzien
Heel veel plezier!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 07:48 schreef Viking84 het volgende:
Mogguh. Vandaag naar Utrecht
. Eerst een expositie in het Catharijne Convent, dan even shoppen, dan naar de bios en daarna eten bij Broadway
(en rustig maar: dat doe ik allemaal met een huisgenoot
).
gelukkig zijn er ook nog wel stabiele factoren zoals ik die altijd zich pas later meld en hier koffie en thee komt uitdelenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:24 schreef maedel het volgende:
jeumig, wat zijn we allemaal vroeg en ook alert !
Ik ben dat helemaal niet gewend zo op den ochtend![]()
Goh, hebben wij toch geluk dat we er allemaal lekker uit zien. Om op te eten al zeg ik het zelfquote:Op dinsdag 3 juli 2007 06:15 schreef -Nederlander het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:37 schreef Nirak het volgende:
[..]
Goh, hebben wij toch geluk dat we er allemaal lekker uit zien. Om op te eten al zeg ik het zelf![]()
Maar ik ga even vlug onder de douche staan, want ik vind mezelf minder lekker nu ik onder het stof van het schuren zit....![]()
En jij bent alleen goed met een permban.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 06:15 schreef -Nederlander het volgende:
Goed, goed, wat is goed?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 06:15 schreef -Nederlander het volgende:
Ik was er toch niet, ik was met de aannemer aan het pratenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 06:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat is dat nu, hebben ze jou de hele nacht alleen gelaten hier? Dames, schaam je!
Goedemorgen allemaal Iedereen weer zin in een mooie nieuwe dag?
spinkler installatie? in je huis?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:21 schreef wonderer het volgende:
Ze gaan een plattegrond maken op basis van onze wensen enzo en dat wordt dan steeds gedetailleerder. En verder moeten we nog wat dingen uitzoeken voor de bouwvergunning. Oa of er een sprinklerinstallatie nodig gaat zijn (dat zou 10k extra kosten...).
Ja, dat zou eventueel verplicht kunnen zijn. En we gaan niet VERbouwen, we gaan waarschijnlijk bouwen. Nou nog even grond kopenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:24 schreef Nirak het volgende:
[..]
spinkler installatie? in je huis?
wat willen jullie gaan verbouwen? en krijg je hier dan ook zo'n leuk topic ?
dat is zo gaaf! een bibliotheek met een ladderquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat zou eventueel verplicht kunnen zijn. En we gaan niet VERbouwen, we gaan waarschijnlijk bouwen. Nou nog even grond kopen
Op de benedenverdieping krijgen we trouwens plafonds van 9 voet (ongeveer 2m70)Een bibliotheek met een ladder is al jaaaren een wens van mij
We gaan nu voor een "colonial", maar ik vind de huizen hier vrijwel allemaal lelijk. Colonial is dan nog wel te doen, da's gewoon twee verdiepingen, rechttoe rechtaan, geen rare uitbouwsels enzo. Dat ze je hier nogal veel. Ik hou van recht en symmetrischquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:37 schreef Nirak het volgende:
[..]
dat is zo gaaf! een bibliotheek met een ladder![]()
en een hoog plafond vind ik ook heel mooi. en daar hoort dan eigenlijk ook nog een open vide bij of overloop, of hoe je dat ook noemt..
wat voor stijl vinden jullie mooi? kwa bouw bedoel ik dan.
Wij hebben 2.90 hoogtequote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:35 schreef wonderer het volgende:
Op de benedenverdieping krijgen we trouwens plafonds van 9 voet (ongeveer 2m70)Een bibliotheek met een ladder is al jaaaren een wens van mij
Zonde!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:55 schreef maedel het volgende:
[..]
Wij hebben 2.90 hoogte![]()
Maar geen bieb met ladder![]()
Het huis waar we gister waren, had plafonds van 210. Da's echt laag hoor... brr.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:16 schreef Nirak het volgende:
Wij hebben hier boven en beneden 2,40 plafonds. Niet verkeerd al zeg ik het zelf
Nou, euh, we zijn al wel een jaar of 5 bezig. Maar dat had meer met tijd- en geldgebrek te maken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:20 schreef Nirak het volgende:
ben je niet altijd aan het klussen in een jaren '30 huis? (wel mooie huizen vaak)
4 meter is niet alleen lastig inrichten, ook lastig verwarmen, lijkt me...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:11 schreef maedel het volgende:
In de dertiger jaren (tijd dat ons huis gebouwd werd) was 2.90m normaal
Mijn zwager heeft 4.00 hoogte in de woonkamer...
Da's best lastig hoor, qua inrichten.
Toen namen ze tenminste nog de tijd om een huis te bouwenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:23 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, euh, we zijn al wel een jaar of 5 bezig. Maar dat had meer met tijd- en geldgebrek te maken.
Ik hoop dat het eind dit jaar af is. Maar dan is het wel compleet gerenoveerd.
Verder zijn jaren 30 huizen echt ontzettend degelijk gebouwd.![]()
En very charming om te zien natuurlijk![]()
Mjaquote:
Dat kunnen ooit de leukste gesprekken zijnquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:38 schreef wonderer het volgende:
Nergens over
Nou ja, da's niet waar, Viking had wel een mooi verhaal. Maar daar heb ik weer niks op te zeggen want ik heb dat boek niet gelezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |