Ik heb daar toch altijd moeite mee... met negeren dan hequote:Op maandag 2 juli 2007 17:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heus wel. Gewoon mijn reacties negeren
Je bent niet zo'n neger?quote:Op maandag 2 juli 2007 17:44 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik heb daar toch altijd moeite mee... met negeren dan he
Nee, eigenlijk niet al zeg ik het zelfquote:Op maandag 2 juli 2007 17:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Je bent niet zo'n neger?
Tis nog niet helemaal wat het moet zijn hequote:Op maandag 2 juli 2007 17:35 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, Brad was in het Nederlands aan het tellen: tien, elf, dwarf, hobbit
Ja, zo is het nou eenmaal vanitasvanitatumetomniava .quote:
Ik ben echt verbaasd hoe goed hij het kan. De uitspraak valt af en toe tegen, maar goed, da's een kwestie van oefenen (en soms is het gewoon schattig), maar de structuur snapt hij allemaal wel. Het boek is helaas niet altijd even goed, met ouderwetse voorbeelden ("wees nu maar zoet", of "wast u u?") maar het bouwt wel goed op. Ik leer er ook nog wat vanquote:Op maandag 2 juli 2007 18:26 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Tis nog niet helemaal wat het moet zijn he![]()
![]()
(hij is WEL leuk!)
Nou, de meeste mannen die ik ken, denken in iteraties, sequenties, selecties en recursies, en dan liefst object-georienteerd (hoewel ik nu meer ben van de relatie-object-georienteerde aanpak)quote:Op maandag 2 juli 2007 18:29 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, zo is het nou eenmaal vanitasvanitatumetomniava .
Mannen denken altijd aan sex, allerlei verschillende standjes!
sex xes
s
e
x
x
e
s
s
.e
..x
x
.e
..s
Okee, omdat ik nu niet precies weet wat ik moet zeggen, zeg ik maar dit:quote:Op maandag 2 juli 2007 18:55 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nou, de meeste mannen die ik ken, denken in iteraties, sequenties, selecties en recursies, en dan liefst object-georienteerd (hoewel ik nu meer ben van de relatie-object-georienteerde aanpak)
Maarja, daar begrijpen jullie dan weer niks van, DUS denken we alleen aan seks. Nouja zeg
Vanuit een seks-geobsedeerde geest denken anderen altijd aan seks.
Ik WIST dat je zo reageren. Maarja, ik mag ook graag "gefundenes fressen" rondstrooien.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:01 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Okee, omdat ik nu niet precies weet wat ik moet zeggen, zeg ik maar dit:
Die objecten waar die mannen aan denken hebben allemaal met sex te maken![]()
![]()
Hij lag ook wel voor de hand.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik WIST dat je zo reageren. Maarja, ik mag ook graag "gefundenes fressen" rondstrooien.
Onze dingesen doen het op het moment niet, had het net geprobeerd.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Dan moet je naar 't linkje luisteren om nog meer in de vakantiestemming te komen
* vanitasvanitatumetomniava zit lekker te wiebelen op Afrikaanse muziek.
Wat lief!quote:Op maandag 2 juli 2007 19:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
* vanitasvanitatumetomniava zend via telekinese de 'vibe' richting JamesBrownie
Nou, vooruit dan!quote:Op maandag 2 juli 2007 19:25 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat mannen niet alleen aan seks denken?
Met alle respect, maar zulks komt gewoon niet bij me opquote:Op maandag 2 juli 2007 19:29 schreef JamesBrownie het volgende:
(ik kan bij jou ook niet zeggen dat dat misschien de achterliggende gedachte was...)
Dat zeg ik...quote:Op maandag 2 juli 2007 19:49 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Met alle respect, maar zulks komt gewoon niet bij me op
Gammaquote:
Ben ik pas geweest, heb twee trolleytjes opgehaald, handig die dingen!!quote:
Jaa de staan daar voor 9.99!!!quote:Op maandag 2 juli 2007 21:59 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ben ik pas geweest, heb twee trolleytjes opgehaald, handig die dingen!!![]()
Ben er nu al blij mee en heb ze nog niet eens ingeladen!![]()
Echt blij, want ik doe steeds zo:![]()
Schrijven krengquote:Op maandag 2 juli 2007 22:00 schreef wonderer het volgende:
Whehehe.
Kut, het schiet maar niet op, ik ben nog niet eens halverwege met Arthur en ik had het gister al op willen sturen
Lezen, meer. De laatste fouten... *zucht*quote:
Ik denk niet dat als een uitgever interesse heeft, hij het manuscript daarop zou afwijzen nee, maar het getuigt wel van minachting voor je eigen werk, vind ik, als je niet eens de moeite meer neemt om het nog even door te lopen of alles klopt.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:15 schreef Nirak het volgende:
ach, een voutje meer of minder maakt tog ook niet uit
Als je 't vanuit een 'tinteling' hebt gedaan, moet je 't precies zo laten als dat 't isquote:Op maandag 2 juli 2007 22:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lezen, meer. De laatste fouten... *zucht*
Nou ja, ik fix nog wel es een zin. Heel frustrerend want tijdens dat veranderen sluipen er weer nieuwe foutjes in.
Soms is een perfectionist zijn wel irritant
Nee. Ik weet wat je bedoelt, maar techniek is net zo belangrijk als de "boodschap" en de emotie.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Als je 't vanuit een 'tinteling' hebt gedaan, moet je 't precies zo laten als dat 't is
hey!quote:Op maandag 2 juli 2007 22:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee. Ik weet wat je bedoelt, maar techniek is net zo belangrijk als de "boodschap" en de emotie.
Hoi dromer
Gefeliciteerdquote:Op maandag 2 juli 2007 22:45 schreef liefie_ het volgende:
verhuist
gefeliciteerd met je nieuwe stekkie!quote:Op maandag 2 juli 2007 22:45 schreef liefie_ het volgende:
verhuist
Het is gesigneerd met J Hquote:Op maandag 2 juli 2007 22:53 schreef wonderer het volgende:
Door wie is ie gesigneerd?
is ie niet met hoe heet ze... julia robberts? of hoe je dat ook speltquote:Op maandag 2 juli 2007 22:49 schreef Nirak het volgende:
heren/dames ik heb een frustratie! Ik zit net een oude veronica gids door te bladeren en lees een ingezonden brief van een lezer. Zei wil graag weten hoe een film heet. Nou lees ik de omschrijving en denk ik: "ja, die film ken ik" Maar ik kan niet op de naam komen... Dus ik ga hem hier ff posten
"Een waargebeurd verhaal waarbij een vrouw zwanger raakt. Haar vriend/man is het hier niet mee enes en trapt haar in haar buik. Ze gaat bij haar zus wonen en hij krijgt een straatverbod, maar hij valt haar nog steeds lastig. Zelfs zo erg, dat hij op haar hoofd springt en met een mes probeert haar keel door te snijden... Zij raakt deels verlamd en deels gevoelloos. "
Nu meen ik me ook nog iets te herinneren van een rechtzaak in die film.. en ik meen dat zei een schoonmaakster was.. maar dat weet ik niet zeker..
Weten jullie het? Want ik kan dit niet velen en op google kan ik hem niet vinden.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 2 juli 2007 22:45 schreef liefie_ het volgende:
verhuist
Ik heb er nog nooit van gehoord, maar leuk voor jequote:Op maandag 2 juli 2007 22:56 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Het is gesigneerd met J H.
Maar ik ga er vanuit dat het Mark van Dijk is.
Johnny Handsome is een beetje louchy, bluesy, jazzy achtige rock.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit van gehoord, maar leuk voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |