quote:Op maandag 2 juli 2007 05:59 schreef DR34M3R het volgende:
Lekker geslapen, jullie ook?
*koffie en thee klaarzet voor de ochtendploeg*
Ik kruip mijn bed net inquote:Op maandag 2 juli 2007 05:59 schreef DR34M3R het volgende:
Lekker geslapen, jullie ook?
*koffie en thee klaarzet voor de ochtendploeg*
welterusten danquote:
toch stroek's eten? * DR34M3R duikt weg om de mep van stroek te ontwijkenquote:weer last van allerlei dingen.
Holy... hoeveel cavia's heb je wel nietquote:Op maandag 2 juli 2007 07:36 schreef JamesBrownie het volgende:
Goeiemorgen!
Ik ga ook zo weer werken, eerst maar een kindjes uit bed halen(die er gisteren veel te laat in lagen, hum.)
Ik moet ze naar een vriendin brengen en daar gaan mijn cavia's tijdelijk logeren, ot we terug zijn van vakantie, dus neem ik er in etappes steeds een paar mee.
In elk geval vertrekken we vrijdag alweer, gaat zo snel! Dus dan moeten de cavia's allemaal daar zijn.
Nou, zo'n opmerking lijkt me sowieso al geen geweldige basis voor een datequote:Op maandag 2 juli 2007 08:51 schreef Viking84 het volgende:
Nou, de date gaat niet door, want mevrouw is ziek.
13, maar nu kunnen ze weer niet allemaal uit logeren dus blijven er 7 thuis en de rest gaat wel.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:08 schreef Faithz het volgende:
[..]
Holy... hoeveel cavia's heb je wel niet
Je hebt haar toch wel beterschap gewenst he?quote:Op maandag 2 juli 2007 08:51 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Nou, de date gaat niet door, want mevrouw is ziek. Dus nu mag ik onverwachts toch aan de studie
. Ik zit me trouwens ook af te vragen of het een speling van het lot is ofzo
, want eigenlijk wilde ik liever iemand anders uit Amsterdam eerst ontmoeten. En nu gebeurt dat waarschijnlijk ook nog zo
.
quote:Op maandag 2 juli 2007 11:49 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
13, maar nu kunnen ze weer niet allemaal uit logeren dus blijven er 7 thuis en de rest gaat wel.
Ik fok een beetje met ze, maar daar ga ik nu mee stoppen, er staan er een stel te koop, maar da heb ik er nog tien die ik niet wil missen.(de rest eigenlijk ook niet, maar ik wil bij tien uitkomen...)quote:
ja hoorquote:Op maandag 2 juli 2007 11:49 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Je hebt haar toch wel beterschap gewenst he?
neuh, eigenlijk niet hèquote:Op maandag 2 juli 2007 11:19 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, zo'n opmerking lijkt me sowieso al geen geweldige basis voor een date
volgens mij zijn die doorgewinterde daters vaak zo dat ze snel willen afspreken.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
neuh, eigenlijk niet hè. Maar weet je wat het is: ik weet zo weinig van haar, kan me zo weinig bij haar voorstellen, omdat zij per se wil meeten ipv eerst mailen.
alsof een nachtje logeren bij Stroekie een verplichting isquote:Op maandag 2 juli 2007 15:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
sociale "verplichtingen"?
Vandaar de aanhalingstekensquote:Op maandag 2 juli 2007 15:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alsof een nachtje logeren bij Stroekie een verplichting is![]()
knuffel?quote:Op maandag 2 juli 2007 15:47 schreef wonderer het volgende:
Ineens lag vanochtend mijn knuffel tussen ons in
en m'n aureooltjequote:Op maandag 2 juli 2007 15:59 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Vandaar de aanhalingstekens
en hoe dat ze dat nummer gevonden hebben/achterhaald hadden konden ze natuurlijk niet vertellenquote:Op maandag 2 juli 2007 16:04 schreef maedel het volgende:
word ik verdomme weer gebeld door zo'n energie maatschappij zeg.
Op mijn geheime nummer![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 16:04 schreef maedel het volgende:
word ik verdomme weer gebeld door zo'n energie maatschappij zeg.
Op mijn geheime nummer![]()
direct naar z'n supervisor vragen om een klacht in te dienenquote:Op maandag 2 juli 2007 16:14 schreef maedel het volgende:
Ik zei dus "hoe komt het dat jij mij op mijn geheime nummer belt?"
Knulletje: Omdat u bij wehkamp heeft besteld....
Nou ja., dat is helemaal niet.
maar het komt dan dus nog over of ik er zelf schuld aan heb dat ze me lastig vallen.
is al de derde in een week tijd trouwens.
Heb je ergens anders je nummer achter gelaten misschien?quote:Op maandag 2 juli 2007 16:14 schreef maedel het volgende:
Ik zei dus "hoe komt het dat jij mij op mijn geheime nummer belt?"
Knulletje: Omdat u bij wehkamp heeft besteld....
Nou ja., dat is helemaal niet.
maar het komt dan dus nog over of ik er zelf schuld aan heb dat ze me lastig vallen.
is al de derde in een week tijd trouwens.
Dit was Energienet ofzo iets. En volgens mij hebben die al een keer gebeld.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
direct naar z'n supervisor vragen om een klacht in te dienen
en was 1 van die 3 van Oxxio want die hebben momenteel een ware telefoonterreur campagne met zeer oncapabele mensen
Ja, mijn sneeuwpanter die ik al 18 jaar heb of zoquote:
Ja, dat zei die dokus aan de telefoon ook. Dat heb ik dus ook meteen gedaanquote:Op maandag 2 juli 2007 16:28 schreef Stroekie het volgende:
www.infofilter.nl is geen 100 procent bescherming maar houdt al wel heel veel rotzooi tegen
Niet aan het werk?quote:
hier bijna strak blauwe lucht met een licht zonnetje en best aangename temperaturenquote:Op maandag 2 juli 2007 17:16 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Allememachies, het bliksemt hier zo hard, ik hoorde gewoon 'n electriciteitsfluctuatie op m'n versterker
dat heb ik er alweer opzitten voor vandaag:)quote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 17:23 schreef Nirak het volgende:
[..]
dat heb ik er alweer opzitten voor vandaag:)
zometeen ga ik verder met werken, maar dan voor mezelf
gaatjes opvullen, deurkozijnen afwassen met sint marc en dan opschuren![]()
het is écht warm bij jullie hèquote:
Hee, mannen denken altijd aan seksquote:
Ik dacht meer dat je hersenen een papje aan het worden waren en dat je er melig van werd.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hee, mannen denken altijd aan seksIk probeer gewoon te voldoen aan de verwachting
tsss... wat moet ik daar nou mee.. dan kan ik nooit meer iets zeggenquote:Op maandag 2 juli 2007 17:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hee, mannen denken altijd aan seksIk probeer gewoon te voldoen aan de verwachting
Heus wel. Gewoon mijn reacties negerenquote:Op maandag 2 juli 2007 17:42 schreef Nirak het volgende:
[..]
tsss... wat moet ik daar nou mee.. dan kan ik nooit meer iets zeggen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |