Die ken ik niet, eens een keer opzoeken op youtubequote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:35 schreef StephanL het volgende:
De topictitel doet mij denken aan Claudia de Breij als Mieke. Ik ben Mieke, zeg maar Mike![]()
Dat vond ik elke week zo goed.
Daarom komt ie ook niet in de slaapkamerquote:Op zondag 1 juli 2007 00:45 schreef Nirak het volgende:
[..]
zeg maar rustig dat ie dan gewoon jaloers is![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 00:47 schreef wonderer het volgende:
*mompelt iets over honden en likken*
Telt een weerbeer?quote:Op zondag 1 juli 2007 00:50 schreef Nirak het volgende:
heb jij huisdieren wonderer?
We zijn eigenlijk nog nooit zo'n zelfde hondje tegen gekomen... Iedereen vind hem leuk, vooral als ze er dan ook nog achterkomen dat hij goed is afgerichtquote:Op zondag 1 juli 2007 00:55 schreef wonderer het volgende:
Brad zei trouwens min of meer dat ie wel een Tommy-hond zou willen hebben(dat was wel toen ie nog dacht dat het een Lab was, maar de foto's daarna vond ie ook cool). Ik heb liever een kat.
You never cease to surprise mequote:Op zondag 1 juli 2007 00:55 schreef wonderer het volgende:
Brad zei trouwens min of meer dat ie wel een Tommy-hond zou willen hebben(dat was wel toen ie nog dacht dat het een Lab was, maar de foto's daarna vond ie ook cool). Ik heb liever een kat.
Nee juist nietquote:Op zondag 1 juli 2007 00:58 schreef Sitethief het volgende:
[..]
You never cease to surprise me.
Ik had jou altijd met een hond gezien.
Een mens die met volle maan in een beer verandert. Het weerwolf principe maar dan met een beer dusquote:
ieks! en die heb jij een in huis?quote:Op zondag 1 juli 2007 01:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een mens die met volle maan in een beer verandert. Het weerwolf principe maar dan met een beer dus
Precies. En wonderer is een luie donder(erquote:Op zondag 1 juli 2007 01:01 schreef Nirak het volgende:
[..]
Nee juist niet
Wonderer is niet iemand die er tegen kan dat een hond heel de dag voor je neus zit onder het mom van: ga mijn leider zijn, commandeer me (want honden zijn heel slaafs).
Wonderer is meer een typje wat zelfstandigheid en arrogantie (lees: een poes) in een dier wel kan waarderen denk ik
Ik heb Brad goed afgerichtquote:Op zondag 1 juli 2007 01:02 schreef Nirak het volgende:
[..]
ieks! en die heb jij een in huis?
is dat niet gevaarlijk?
lolquote:
Truste Nirakquote:Op zondag 1 juli 2007 01:08 schreef Nirak het volgende:
[..]
lol
Ik ga je / jullie verlaten. Mijn bed roept me en m'n ogen vallen al bijna dicht![]()
Fijne nacht / dag en tot over een paar uurtjes![]()
Veel plezier ermeequote:Op zondag 1 juli 2007 01:13 schreef Sitethief het volgende:
Hey wonderer, Stroek en ik trekken de ene na de andere fles wijn open
.
Hey, nog veilig thuis gekomen?quote:Op zondag 1 juli 2007 08:59 schreef maedel het volgende:
hoi
Ik had gisteren geen zin meer om de pc aan te zetten hoor![]()
quote:
Ik ben ook uit eten geweest, in de Stroekerij. Subliem eten voor niks!quote:Op zondag 1 juli 2007 12:18 schreef maedel het volgende:
[..]
onderweg nog effe uitgebreid uit eten gegaan. We waren toch best wel heel erg gaar eigenlijk bleek.
Pfff, je loopt dan best veel![]()
Ik/wijquote:Op zondag 1 juli 2007 12:40 schreef Sitethief het volgende:
Wie heeft er al vakantie plannen?
Italië is geweldig, bezoek vooral Florence, Venetie raakt een beetje overated vind ik.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:50 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik/wij
Noord-Italië (toch maar, we wilden eigenlijk niet naar Italië uit principe).
Daar is het geweldig weer momenteel, ik hoop over een week of 2 ook nog)
We hebben er ook echt zin in!quote:Op zondag 1 juli 2007 13:22 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Italië is geweldig, bezoek vooral Florence, Venetie raakt een beetje overated vind ik.
Mjah, Noord-Ilatie is een wijd begripquote:Op zondag 1 juli 2007 13:30 schreef maedel het volgende:
[..]
We hebben er ook echt zin in!
We gaan naar het Noorden, dus niet naar Florence. Daar ben ik al geweest toen ik 15 was, meerdere keren. We gaan nu lekker naar het Lago Maggiore. Beetje aan het water liggen, eilandje bezoeken, beetje winkelen. Zwaar niks doen dus![]()
Mijn vrouw "hoefde niet zo nodig cultureel te doen', dus dat gaan we ook niet doen
Onze auto is groot genoeg hoorquote:Op zondag 1 juli 2007 13:50 schreef Sitethief het volgende:
Maedel, weetje wat je doet.
Je neemt een lege koffer mee en gaat op de laatste dag Milaan in om te shoppen![]()
.
Dit doet me zo denken aan de AbFab aflevering 'poor' (staat ook op youtube, opgedeeld in drie filmpjes)quote:Op zondag 1 juli 2007 13:50 schreef Sitethief het volgende:
Maedel, weetje wat je doet.
Je neemt een lege koffer mee en gaat op de laatste dag Milaan in om te shoppen![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |