Dan krijg je dat "you sit on my lap and we talk about the first thing that comes up"quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat kunnen ooit de leukste gesprekken zijn![]()
edit: eerste gedeelte van de opmerking dus
whehehe.. letterlijk of figuurlijk?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan krijg je dat "you sit on my lap and we talk about the first thing that comes up"
Het punt is letterlijkquote:
*opgelucht is*quote:
en voldoe ik weer aan ieders beeld hier door te vragen of het puntje dan ook bij het paaltje komt ?quote:
Ik zal binnenkort wel es kijken of ik er wat andere plaatjes in kan knutselen, okee?quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort wel es kijken of ik er wat andere plaatjes in kan knutselen, okee?
Roept om de deur dat Dreamer de koffie vergeten is deze ochtendquote:Op woensdag 4 juli 2007 06:29 schreef DR34M3R het volgende:
*wenst iedereen een goede morgen en een fijne dag*
nou daar hoef ik niet eens een poging voor te ondernemen, die is op voorhand al kansloosquote:
Dat boek van Viking?quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:46 schreef liefie_ het volgende:
is dit de nederlandse versie van tipping the velvet?
Die zei in het vorige topic dat ze dat aan het lezen was in de treinquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:38 schreef liefie_ het volgende:
viking?
We missen je al bijnaquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:22 schreef JamesBrownie het volgende:
Moggu!
Ik ga NU de hokken van de cavia's verschonen, dat moet, want morgen haal ik dat denk ik niet meer en we vertrekken vrijdag al![]()
Ik heb zo'n zin in de vakantie!
Nu bedenk ik me dus pas dat ik het afgelopen zondag heb gemist.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:45 schreef liefie_ het volgende:
ow sow
ja en omdat de miniserie op zondag op tv is
in t engels dus
ik heb m al eens gezien...quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:09 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nu bedenk ik me dus pas dat ik het afgelopen zondag heb gemist.
Ik had het nog nooit gezien (of gelezen), maar ik vind de eerste aflevering wel erg leuk.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb m al eens gezien...
vind het toch leuker als t boeken zijn ipv films...
hoewel die nan een lekker ding is
http://www.vrolijk.nu/boeken/boek-lesbisch-w.htmlquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:33 schreef TwistedDarling het volgende:
Als ik het een keer betaalbaar tegenkom zal ik het niet laten liggen
En als het in m'n budget voor die maand past was misschien een goede toevoeging.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:49 schreef Faithz het volgende:
[..]
http://www.vrolijk.nu/boeken/boek-lesbisch-w.html
12,50
ja mn mamaquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:55 schreef JamesBrownie het volgende:
Wie is er net zo erg als ik en wil ook het hele huis aan kant voordat ze(of hij, mag ook) op vakantie gaat?
Ik word niet goed van mezelf op het moment.
Nee.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:56 schreef liefie_ het volgende:
heeft iemand strikt wel eens gelezen van minke douwesz?
ik kwam er echt niet doorheen zeg wat vreselijk
Zin an?quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja mn mama
ik vanavond doei zeggen,. ben benieuwd
ja want ik ben vergeten de afstandsbediening van mn tv mee te verhuizen en mn telefoon oplader ookquote:
Heeel belangrijkquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja want ik ben vergeten de afstandsbediening van mn tv mee te verhuizen en mn telefoon oplader ook
dus die kan ik vanavond mooi mee nemen
Hiero. Ik wil in een opgeruimd en schoon huis thuiskomenquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:55 schreef JamesBrownie het volgende:
Wie is er net zo erg als ik en wil ook het hele huis aan kant voordat ze(of hij, mag ook) op vakantie gaat?
Ik word niet goed van mezelf op het moment.
Ja, maar ik weet niet of dat gaat lukken hoor, we hebben ook katten, die haren, dus ik denk niet dat we in een haarloos huis thuiskomen iig.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:20 schreef Faithz het volgende:
[..]
Hiero. Ik wil in een opgeruimd en schoon huis thuiskomen
Ja, ik heb het gelezen. Ik vond het een taai boek. Op een gegeven moment had ik wel zoiets van "nou hup met de geit".quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:56 schreef liefie_ het volgende:
ja die test werd afgelopen zaterdag in Bergen op Zoom nogal gepromootquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nogal suf: Hoe bi ben jij?
Tsja, mijn uitkomst was dat ik op z'n minst bi-curious was, en dat moet hooguit zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja die test werd afgelopen zaterdag in Bergen op Zoom nogal gepromoot![]()
ja alsof ze de complexiteit van de mens met een paar ja/nee vragen kunnen bepalenquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Tsja, mijn uitkomst was dat ik op z'n minst bi-curious was, en dat moet hooguit zijn.
Terwijl ik alleen had ingevuld dat ik idealiter bi was geweest, maar dat in werkelijkheid gewoon niet ben. Mijn 'uit de kast komen' was ook meer concluderen da'k niet bi ben, en mijn echte gevoelens niet meer conformeer. Goed, ik voel mij aangetrokken tot vrouwelijke mannen. Maar dan nog, wel mannen en geen mannelijke vrouwen. Er heerst bij mij absoluut geen taboe op biseksualiteit, hoewel die site dat wel suggereert, omdat ik zo 'resoluut' ben. Het spoort gewoon niet met mijn fysieke en mentale gevoelens.
Het was ook maar overdreven, alleen ik heb gewoon helemaal geen verstand van al die dingen, dus durf ik ook niks zomaar uit te zetten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:49 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ach, cookies zijn enkel maar stukjes platte (on-opgemaakte) tekst. Je kan enkel lokaal erachter komen wat je surfgeschiedenis is. En degenen die een site hosten, kunnen ermee het surfgedrag op hun site nagaan. Het gevaar met cookies is dat als een site niet goed beveiligd is, dat je sessie ge-hijacked wordt. (iemand kan dan aldus als jou inloggen, zonder je wachtwoord te weten enzo).
ik.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:56 schreef liefie_ het volgende:
Nee, lijkt me logisch,quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik.
En idd een verschrikkelijk boek. Ik heb echt stukken geskipt.
Den Bosch gaat niet door trouwens. Mevrouw weet niet of ze een man of een vrouw wil en ze denkt dat ze uiteindelijk toch voor een man zal kiezen. Dat is haar goed recht, maar daar ga ik niet op zitten wachten natuurlijk.
En daar moet ze jou mee vervelen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik.
En idd een verschrikkelijk boek. Ik heb echt stukken geskipt.
Den Bosch gaat niet door trouwens. Mevrouw weet niet of ze een man of een vrouw wil en ze denkt dat ze uiteindelijk toch voor een man zal kiezen. Dat is haar goed recht, maar daar ga ik niet op zitten wachten natuurlijk.
Moet je door iemand laten doen die er verstand van heeft, want hoogstwaarschijnlijk is het eenvoudig in te breken op jouw pc, ondanks dat je zo voorzichtig bent. Je moet dan dus ook wel de goede maatregelen hebben genomen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:53 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Het was ook maar overdreven, alleen ik heb gewoon helemaal geen verstand van al die dingen, dus durf ik ook niks zomaar uit te zetten.
Ik weet het, das gewoon stom van me, maar ja...
uhuh, dat dacht ik ook meteen. Ook wel erg toevallig dat ze net toen ziek was. Ze had blijkbaar nog wat meer bedenktijd nodig.quote:
Rottig voor je.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
uhuh, dat dacht ik ook meteen. Ook wel erg toevallig dat ze net toen ziek was. Ze had blijkbaar nog wat meer bedenktijd nodig.
En van A'dam weet ik ook nog niet of het wat wordt. Ik ga me er ook wat minder druk om maken. Zie wel wat eruit komt.
En ze lijkt mij ook niet helemaal stabiel idd. Ik zou zowaar denken dat het iemand is die er pas achter is dat ze ook op vrouwen valt, maar toch niet voor een vrouw durft te kiezen uit angst voor reacties op haar omgeving enzo. Ik zou ook niet haar eerste willen zijn. Ik wil een vrouw die 100 % zeker weet dat ze op vrouwen valt en ook echt alleen voor vrouwen gaat.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:13 schreef wonderer het volgende:
Mogguh dames en heren en alles daartussenin![]()
Mijn vrined heeft er wekl wat verstand van, maar ik verander dus gewoon echt niks aan de instellingen, krijg ik tenminste niet de schuld als er iets mis gaat.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Moet je door iemand laten doen die er verstand van heeft, want hoogstwaarschijnlijk is het eenvoudig in te breken op jouw pc, ondanks dat je zo voorzichtig bent. Je moet dan dus ook wel de goede maatregelen hebben genomen.
Het is niet stom van je, maar je wist gewoon niks van hoe en wat. Beveiliging is ook een vak apart.
Dit is ook een van de redenen waarom ik voor een verplicht 'computer-rijbewijs' ben.
Ik wil nu niet direkt zeggen dat ik een computerwizz ben, want dat ben ik zeer zeker niet. Ik kan me wel goed redden echter, heb heel veel geleerd door de jaren heen, simpel met het trial-and-error principequote:Op woensdag 4 juli 2007 18:38 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Mijn vrined heeft er wekl wat verstand van, maar ik verander dus gewoon echt niks aan de instellingen, krijg ik tenminste niet de schuld als er iets mis gaat.
En als je het nou laat instellen door iemand die er niet 'wel wat verstand van heeft', maar iemand die er ECHT verstand van heeft?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:38 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Mijn vrined heeft er wekl wat verstand van, maar ik verander dus gewoon echt niks aan de instellingen, krijg ik tenminste niet de schuld als er iets mis gaat.
JB, ik geloof dat vani zich aanbiedt hierquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
En als je het nou laat instellen door iemand die er niet 'wel wat verstand van heeft', maar iemand die er ECHT verstand van heeft?
Dan durf ik nog niks te veranderen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
En als je het nou laat instellen door iemand die er niet 'wel wat verstand van heeft', maar iemand die er ECHT verstand van heeft?
Dat had ik er niet uit opgemaakt hoor(en hijzelf denk ik ook niet)quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
JB, ik geloof dat vani zich aanbiedt hier
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:53 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat had ik er niet uit opgemaakt hoor(en hijzelf denk ik ook niet)
Brad heeft een vrije dag dus ik ging uitslapen. Normaal sta ik wel eerder opquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Morgen, Wonderer(wat een ráár idee dat jij nu pas je bed uit komt wandelen
).
Wel hoor. Het is toch lullig dat je je verheugt op een date en dan te horen krijgt dat ze niet eens weet of ze wel een vrouw wil?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha, ik geloof niet dat je dat meent, eigenlijk.
Jah. Nog 2 nachtjes slapen en dan is het vakantie...quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:17 schreef JamesBrownie het volgende:
nog twee nachtjes slapen en dan gaan we op vakantie!!!
(sorry, ik kan aan niets anders meer denken....)
goed bezig vanitasvanitatumetomniava !quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:32 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nou, 't laatste verslagje is verstuurd. Op de presentatie, die ik tezamen met een projectgroep-genoot had gedaan, hadden we een 8. Niet slecht
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:33 schreef DR34M3R het volgende:
Hoi!
[plaag]hoe kom je daar nu bij? [/plaag]quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:34 schreef Stroekie het volgende:
ik wordt hier tegenwoordig blijkbaar gemist
dus kom hier met het schaamrood posten en roepen dat ik er weer ben
Eh ja, m'n stage ging ook zeer goed, maximale score wat betreft de beoordeling ook van het bedrijfquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
goed bezig vanitasvanitatumetomniava !
werkt dat dan ook met een bonuskaart ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
zou hij iemand anders in de aanbieding gooien dan?
en dat was van dat project waar jij in het begin zo tegenop zag omdat je het in eerste instantie met een hele groep moest maken ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:32 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nou, 't laatste verslagje is verstuurd. Op de presentatie, die ik tezamen met een projectgroep-genoot had gedaan, hadden we een 8. Niet slecht
Nu nog het vakantieweerquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ehm, dus nu dus vakantie dan dus.... Eerst maar even een hapje eten.
ik vond een emailquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[plaag]hoe kom je daar nu bij? [/plaag]
Ja, maar die groep hebben we kunnen opdelenquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dat was van dat project waar jij in het begin zo tegenop zag omdat je het in eerste instantie met een hele groep moest maken ?
Heb je hem netjes bij GV afgegeven?quote:
Ja daar had je het namelijk een aantal maanden terug al over dat die leraar/docent in eerste instantie niet te overtuigen was, maar in tweede instantie wel oren had naar jouw argumentenquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja, maar die groep hebben we kunnen opdelen
Eerst zou dat zes man worden
Maar daar heb ik een stokje voor gestoken, en er zo voor gezorgd dat diegenen die in mijn groepje zaten, dat dat mensen waren waar ik het gevoel bij had van dat ik op hen kon bouwen. En met 3 man was 't wel goed werkbaar.
pas op dat je er niet teveel last van krijgt...quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik mocht hem niet inleveren bij gevonden voorwerpen
en nu zit ik er dus nog mee in mijn maag
Dat moet ook. Dan is mijn verjaardag, die van mijn zusje, die van mijn zoontje..quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:46 schreef Faithz het volgende:
In augustus wordt het prachtig weer!!
Idd.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja daar had je het namelijk een aantal maanden terug al over dat die leraar/docent in eerste instantie niet te overtuigen was, maar in tweede instantie wel oren had naar jouw argumenten
Ik weet niet hoeveel wekenquote:en nu 6 weken vrij af van school?
ik eet wel extra yoghurt, helpt volgens mij net zo goedquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
pas op dat je er niet teveel last van krijgt...
*rennies alvast aanreikt*
Maar de school is zo groot, en het aantal leraren/docenten ook dat ze zulke dingen niet ondertussen weten van je?quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:49 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Idd.
Ik heb haar toch moeten uitleggen da'k Asperger had. Iets wat ik altijd moet uitleggen, anders wordt ik erop beoordeeld.![]()
[..]
Ik weet niet hoeveel weken
Is goed dat je 't zegt, 'k moet dat nog nakijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |