Dat jij het als admin kon, wil niet zeggen dat sigme het als mod kan.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
sigme kan dat helemaal niet, pfffffffff. Hoe lang ken jij fok nou al?
Ik ben nooit admin van fok geweest.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:35 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat jij het als admin kon, wil niet zeggen dat sigme het als mod kan.
Ach zielig gastje heb mijn PM niet eens geactiveerdquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:29 schreef SCH het volgende:
Steek hem dan maar in een mesthoop. Ik zou graag willen dat je stopt met dat gestalk hier en via PM's, je bent ook nog zo laf om het te ontkennen.
Iemand zoals jij moet dat toch als compliment zien. Zeker om dat het een ras communist wasquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:30 schreef SCH het volgende:
Erg dom natuurlijk. Iemand met Stalin vergelijken.![]()
Ja, jouw PM box blijft natuurlijk naast de reacties op je jank PM's richting Mods etc leegquote:
Ik stalk, jij stalkt, wij stalkenquote:Op donderdag 12 juli 2007 08:02 schreef Specsavers het volgende:
[..]
Ach zielig gastje heb mijn PM niet eens geactiveerd![]()
Je hoopt echt dat mensen denken dat je een favoriet persoon bent he....![]()
[..]
Iemand zoals jij moet dat toch als compliment zien. Zeker om dat het een ras communist was
[..]
Ja, jouw PM box blijft natuurlijk naast de reacties op je jank PM's richting Mods etc leeg![]()
Die hield het dan toch nog best lang volquote:Op donderdag 12 juli 2007 09:09 schreef yvonne het volgende:
Kloon van gebande, topic dicht
Het is toch wel een probleem sigme. Ik heb echt last van die gast die overal alleen maar reageert op mij en mijn persoon, op allerlei manieren. Ik vind de suggesties die je niet doet, niet echt aantrekkelijk. Ik kaart het hier aan omdat het een forumprobleem is en dus ook iets voor de moderatoren. Ik weet niet wat het beleid is tov users die een ander op een dergelijke hinderlijke manier volgen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:27 schreef sigme het volgende:
SCH, Specsaver, ga toch maar verder via PM, of mail, of maak een date.
Hier niet meer, en wat verder toch volgt wordt verwijderd.
Hou dan op met happen. Dan is de lol er gauw af.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is toch wel een probleem sigme. Ik heb echt last van die gast die overal alleen maar reageert op mij en mijn persoon, op allerlei manieren. Ik vind de suggesties die je niet doet, niet echt aantrekkelijk. Ik kaart het hier aan omdat het een forumprobleem is en dus ook iets voor de moderatoren. Ik weet niet wat het beleid is tov users die een ander op een dergelijke hinderlijke manier volgen?
Dat bedacht ik me ook... Vraag je je natuurlijk af van wie hij een kloon was...quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die hield het dan toch nog best lang vol.
Neuh het stikt hier van de rechtse huilkloons kan me nooit zoveel schelen van wie ze zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:40 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me ook... Vraag je je natuurlijk af van wie hij een kloon was...
Zal wel een X-Ray kloontje zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:40 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me ook... Vraag je je natuurlijk af van wie hij een kloon was...
Neejoh die laat zichzelf wel duidelijk zien en komt ook in de SC. Nee dit was er een van een ander.quote:
Overigens is er een nieuw topic over geopend: Bonje in SP om kritisch artikelquote:Op donderdag 12 juli 2007 09:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
SP: Poldercommunisten weer ouderwets ondemocratisch Moet dat soort OP's nou? Het zijn geen meningen meer, het is ordinair gescheld, grenzend aan smaad.
Ik heb ook geen probleem met het bespreken ervan. Ik heb wel een probleem met types als de TS van het eerdere topic die alleen maar kunnen schelden en kafferen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Overigens is er een nieuw topic over geopend: Bonje in SP om kritisch artikel
De inhoud is de moeite van bespreking wel waard.
Inderdaad, al staat de eerste inhoudsloze oneliner er al weer. Zou fijn zijn als het eens wat verder gaat dan dat soort zinnetjesquote:Op donderdag 12 juli 2007 09:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Overigens is er een nieuw topic over geopend: Bonje in SP om kritisch artikel
De inhoud is de moeite van bespreking wel waard.
Hmm. Dat je er last van hebt en dát hier aankaart was me niet eerder duidelijk. Nu wel; dat betekent dat ik er (zeker hier in POLFB) eerder op zal ingrijpen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is toch wel een probleem sigme. Ik heb echt last van die gast die overal alleen maar reageert op mij en mijn persoon, op allerlei manieren. Ik vind de suggesties die je niet doet, niet echt aantrekkelijk. Ik kaart het hier aan omdat het een forumprobleem is en dus ook iets voor de moderatoren. Ik weet niet wat het beleid is tov users die een ander op een dergelijke hinderlijke manier volgen?
Welnee, een gebande user uit 2005 of 6, totaal onbelangrijkquote:
Opvallend dat de eerste reactie in SCH's topic meteen weer Specsavers is. Zet je toch aan het denken, he? (Dat hoop ik althans....)quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm. Dat je er last van hebt en dát hier aankaart was me niet eerder duidelijk. Nu wel; dat betekent dat ik er (zeker hier in POLFB) eerder op zal ingrijpen.
Spec heeft in KLB ookal eenquote:Op donderdag 12 juli 2007 09:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Opvallend dat de eerste reactie in SCH's topic meteen weer Specsavers is. Zet je toch aan het denken, he? (Dat hoop ik althans....)
quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Spec heeft in KLB ookal eenfantopic over het werk van SCH geopend.
Mijn uitleg staat erbij, dat jij moeite hebt om simpele stukjes tekst te begrijpen kan ik niks aan doen. Topic blijft dus dicht.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lezen gaat je zoals gewoonlijk weer slecht af.
Maar ik vind het weer mooi geweest.
Ik heb mijn mening gegeven, nu moet Chewie nog het lef hebben om te reageren en haar ongelijk toe te geven
FCG?quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:56 schreef Chewie het volgende:
Oh SCH, ga je na 300 notes verder als FCG?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |