Je lijkt in ieder geval compleet geobsedeerd. Dat moet wel haast uit verliefdheid zijnquote:
Dan hoeven mod's dat niet te doen. Dat scheelt werk.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:42 schreef Boze_Appel het volgende:
Waarom worden topics eigenlijk na een x aantal pagina's gesloten?
Urhm, dat lijkt mij niet, tenzij replique echt heel erg crap is, wat mijn vermoeden is.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:53 schreef EchtGaaf het volgende:
heeft met eindigheid te maken.Ook computers hebben daar last van.
![]()
Als mixkandidaten ingediend.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:06 schreef Lyrebird het volgende:
Er lopen weer twee topics over de Amerikaanse presidentsverkiezingen:
Presidentsverkiezingen US 2008 #2: Hillary, Obama, Giuliani
Hillary Clinton of Rudy Giuliani
Thanksquote:
Vind je? Mijn bedoeling ermee was het wel over de politieke opinie van de weekbladen te hebben. Het schijnt nogal te leven in POL; in nogal wat topics verschijnt commentaar over de politieke geladenheid van artikelen uit opinieweekbladen.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:52 schreef Elseetje het volgende:
Opiniebladen: met meningen enzo.
Is dit niet meer iets voor GC
Ja, ik begrijp de inzet wel: je wil van dat eeuwige gezeur over de elsevier af (en groot gelijk heb je). Maar misschien moet je je OP dan aanpassen en het meer op politiek betrekkenquote:Op maandag 9 juli 2007 21:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Vind je? Mijn bedoeling ermee was het wel over de politieke opinie van de weekbladen te hebben. Het schijnt nogal te leven in POL; in nogal wat topics verschijnt commentaar over de politieke geladenheid van artikelen uit opinieweekbladen.
Ik zie het even aan; schopje GC vind ik niet zo'n gek idee.
Goed punt. Ik zal kijken of ik de OP kan verbeteren.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:00 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp de inzet wel: je wil van dat eeuwige gezeur over de elsevier af (en groot gelijk heb je). Maar misschien moet je je OP dan aanpassen en het meer op politiek betrekkenZo is het wel heel algemeen, met de vraag over abonnementen zou ik je bijna naar TTK verwijzen
Als je daar dan toch komt.....quote:Op maandag 9 juli 2007 21:57 schreef sigme het volgende:
Ik zie het even aan; schopje GC vind ik niet zo'n gek idee.
Beterquote:Op maandag 9 juli 2007 22:06 schreef sigme het volgende:
OP aangepast. Ik zie morgenochtend wel of het nog wat geworden is.
Wat ben je toch een ontzettend sneue, Stalinistische miniagitator. En dat heeft het over integriteit? Je doet me denken aan partijbonzen die beweerden dat ze uitblonken in menselijke waardigheid terwijl ze een heel land lieten verhongeren.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Heksenjacht? Kom nou toch. Duw haar nou niet in de slachtofferrol. Het is andersom. Zij is mod geworden om zelf te proberen er een aantal users af te werken. Daar was ze aardig mee op dreef maar ze ging een beetje dom om met de PM. Ik weet niet of je het hele verhaal kent poop, maar dit is in ieder geval een al te simpele conclusie.
Altijd weer dat gezeik over de Elsevier. Schijnbaar mag je in POL alleen maar bronnen gebruiken die door het linkse gepeupel zijn goed gekeurd zoals Pravda enzo.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:00 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp de inzet wel: je wil van dat eeuwige gezeur over de elsevier af (en groot gelijk heb je). Maar misschien moet je je OP dan aanpassen en het meer op politiek betrekkenZo is het wel heel algemeen, met de vraag over abonnementen zou ik je bijna naar TTK verwijzen
Wel een mooie vergelijking die je trekt tussen SCH en Stalinismequote:Op woensdag 11 juli 2007 07:30 schreef Apropos het volgende:
Wat ben je toch een ontzettend sneue, Stalinistische miniagitator. En dat heeft het over integriteit? Je doet me denken aan partijbonzen die beweerden dat ze uitblonken in menselijke waardigheid terwijl ze een heel land lieten verhongeren.
Ik ga echt niet met je naar bed hoor - hoe zeer je ook aan blijft dringen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:40 schreef Specsavers het volgende:
[..]
Wel een mooie vergelijking die je trekt tussen SCH en Stalinisme![]()
Helaas klopt dit beeld wel![]()
ik deed het ook al. SCH bij twee vergelijkingen met Stalin op één dag, ga je dan neit eens twijfelen aan jezelf?quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:40 schreef Specsavers het volgende:
[..]
Wel een mooie vergelijking die je trekt tussen SCH en Stalinisme![]()
Helaas klopt dit beeld wel![]()
PM's naar jouquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:33 schreef SCH het volgende:
Ik ga echt niet met je naar bed hoor - hoe zeer je ook aan blijft dringen.
Ook al die PM-s hebben geen zin![]()
Nee, dat noemen ze een plaat voor je kop en daar heeft SCH er meer dan een van voor zijn kopquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:47 schreef Napalm het volgende:
ik deed het ook al. SCH bij twee vergelijkingen met Stalin op één dag, ga je dan neit eens twijfelen aan jezelf?![]()
Lees Chewie's postquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom is mijn topic dicht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |