Notitie van gemaakt. Topic gesloten, dat ging geloof ik niet meer over Vogelaar of over politiek.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:58 schreef gelly het volgende:
Ik weet niet of ie gewoon weer op een ban uit is, maar hij slaat steeds verder door :
Vogelaar: Islam wordt deel van onze cultuur #2
Geen enkele constructieve bijdrage in welke discussie dan ook.
De discussie liep lekker op wat uitzonderingen na. Dat je het niet zeker weet betekent dat je het moet checken.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Notitie van gemaakt. Topic gesloten, dat ging geloof ik niet meer over Vogelaar of over politiek.
jammer, enige topic in POL waar ik een beetje voor warm kon lopen.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Notitie van gemaakt. Topic gesloten, dat ging geloof ik niet meer over Vogelaar of over politiek.
Lijkt mij ook, wat je vindt van Vogelaar heeft voor een groot deel te maken met je denkbeelden over religie, en het kan dan ook geen kwaad die wat te exploreren.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:42 schreef SCH het volgende:
Jammer dat het topic dicht is sigme - het ging wel iets te veel misschien over religie en atheisme, maar het had wel met het onderwerp te maken. Op zich blijft die Vogelaardiscussie deze week wel na-ijlen en het zou op zich wel logisch zijn er op FOK verder over te discussieren - misschien dat het weer open kan morgenochtend ofzo?
Maar het was wel een beetje offtopic, maar als ik het teruglees zit daar niet de reden van het slotje. Meer bij andere leuteraars.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:24 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, wat je vindt van Vogelaar heeft voor een groot deel te maken met je denkbeelden over religie, en het kan dan ook geen kwaad die wat te exploreren.
humor!quote:Op zondag 15 juli 2007 23:31 schreef Elsneetje het volgende:
Sigme heeft gelijk, het ging niet meer over Vogelaar of politiek, geloof ik
Volgens mij ook. En ach, een beetje offtopic moet toch wel kunnen, als de kwaliteit van de posts maar in orde is?quote:Op zondag 15 juli 2007 23:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar het was wel een beetje offtopic, maar als ik het teruglees zit daar niet de reden van het slotje. Meer bij andere leuteraars.
Zonde dat het topic is gesloten.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:42 schreef SCH het volgende:
Jammer dat het topic dicht is sigme - het ging wel iets te veel misschien over religie en atheisme, maar het had wel met het onderwerp te maken. Op zich blijft die Vogelaardiscussie deze week wel na-ijlen en het zou op zich wel logisch zijn er op FOK verder over te discussieren - misschien dat het weer open kan morgenochtend ofzo?
linkje?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:10 schreef Chewie het volgende:
In WFL zijn daar al meerder topics over te vinden, over Vogelaar is al een deel 2 geopend
Kan deze laffe kloon niet eens de nek omgedraaid worden?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:25 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
Ella Vogelaar: de islam wordt deel van onze cultuur
Voor belangstellenden.
Van de Detente Cordiale.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:25 schreef SCH het volgende:
Bedoel je burgemeester? Van wie is dat een kloon?
Het boze jongetje pleit weer voor censuur.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:24 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Kan deze laffe kloon niet eens de nek omgedraaid worden?
Integendeel. Meneer post maar onder zijn eigen account, maar daar heeft hij kennelijk de cojones niet voor.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:27 schreef du_ke het volgende:
Het boze jongetje pleit weer voor censuur.
Houd toch eens je mond! Du_ke is liefquote:Op maandag 16 juli 2007 15:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Integendeel. Meneer post maar onder zijn eigen account, maar daar heeft hij kennelijk de cojones niet voor.
Wat een frustraties bij jou, doekje, de laatste tijd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |