De mensen die naar Huub en Sylvia die genieten van een mooi gesprek. Op gelijk niveau . Je kunt echt zien dat het maatjes voor het leven zijn. Ik vind het ontroerend om te zien. Dit soort gesprekken zijn er tijden niet meer geweest. Helaas is de trent nu elkaar afzeiken of tegen elkaar schelden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:05 schreef scanman01 het volgende:
Niemand meer die luistert naar Sylvia?
Kan me voorstellen trouwens.
Geweldig neergezetquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat een wereld van verschil:
Nadia, met een beeldschoon koppie en de mooiste stem in DGK, die volgens o.a.scanman bekakt praat, maar bijzonder goed in de betere kringen zou kunnen verkeren. Klasse.
[afbeelding]
En Amanda, een verschrikkelijke trut, die de hoeveelheid hersenen heeft van een amoebe, de stem van een viswijf en een bos inferieur touw op haar hoofd waarmee ik een modelbootje nog niet mee durf vast te leggen. Ordinair.
[afbeelding]
Persoonlijk ben ik dat zalvende zoete stemmetje spuuzat...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nadia, met een beeldschoon koppie en de mooiste stem in DGK, die volgens o.a.scanman bekakt praat, maar bijzonder goed in de betere kringen zou kunnen verkeren. Klasse.
Maar ze KENT Amanda niet!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:16 schreef Gigageil het volgende:
Amandaaaa, Nadia zit al weken streams te kijken, wat dacht je ? , ik ben niet ordinair....![]()
![]()
Ja heb jij dit ook zo gemist? Ik ookquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:16 schreef akveor het volgende:
[..]
De mensen die naar Huub en Sylvia die genieten van een mooi gesprek. Op gelijk niveau . Je kunt echt zien dat het maatjes voor het leven zijn. Ik vind het ontroerend om te zien. Dit soort gesprekken zijn er tijden niet meer geweest. Helaas is de trent nu elkaar afzeiken of tegen elkaar schelden.
kijken we naar dezelfde streams???quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:16 schreef Peter6000 het volgende:
Poe hee, Amanda zet Nadia hier wel ff op haar plaats.
ja in kringen waarin poezelvrouwtjus de godganselijke dag voor de spiegel staan en discussies hebben over crempje zus en lippenstifje zo.......Ja een goed gesprek zal je met dit mooie leeghoofdje wel kunnen voerenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[afbeelding]
En Amanda, een verschrikkelijke trut, die de hoeveelheid hersenen heeft van een amoebe, de stem van een viswijf en een bos inferieur touw op haar hoofd waarmee ik een modelbootje nog niet mee durf vast te leggen. Ordinair.
[afbeelding]
Ik snap ook niet dat men nu naar dat gebral overschakelt dat kan je de rest van de week/maand/jaar nog genoeg zien.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:16 schreef akveor het volgende:
[..]
De mensen die naar Huub en Sylvia die genieten van een mooi gesprek. Op gelijk niveau . Je kunt echt zien dat het maatjes voor het leven zijn. Ik vind het ontroerend om te zien. Dit soort gesprekken zijn er tijden niet meer geweest. Helaas is de trent nu elkaar afzeiken of tegen elkaar schelden.
Adel is helemaal NIX en Nadia tot nu toe is ook NIXquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:16 schreef Gert het volgende:
Nadia is Amanda zo totaal de baas.
Niet dat dit echt knap is, maar het is wel leuk om te zien.
Gewoon als web-icon gebruiken, werkt primaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:14 schreef pony_pak het volgende:
[..]
Ik wou 'm als usericon gebruiken, maar hij is net iets te groot
Laat maar zitten dus
De plaatjes en de tekst kloppen, maar ik ben absoluut niet gecharmeerd van Nada nog Amanda.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
plus 1quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar ze KENT Amanda niet!![]()
(ik ken Amanda ook niet maar vind haar vreselijk ordinair)
Oooooooooh wat zou dat geweldig zijn, als Palma eens tegen Amanda en Natasia gaat doen zoals ze tegen Lieke doet! Dat levert pas beelden op!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:16 schreef pullup het volgende:
Huub uit weer dat hij het gevoel heeft dat hij niet alleen tegen 7 andere miljonairs speelt, doelend op de partijdigheid van het personeel.
ik zou de rollen ook zolangzamerhand wel eens willen zien omgedraaid![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:19 schreef Lobasca het volgende:
Hoorde jkullie Natasia een kwartiertje geleden tegen Dimitri nog? 'Ga jijdie vaatwasser eens uitruimen, doe is waar je voor aangenomen bent.' En dan op een commanderende manier.
Ja ik hoor ook veel liever Natas en Amanda...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik dat zalvende zoete stemmetje spuugzat...![]()
Ze zei ook nog,"je zit alleen maar te kletsen!"quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:19 schreef Lobasca het volgende:
Hoorde jkullie Natasia een kwartiertje geleden tegen Dimitri nog? 'Ga jijdie vaatwasser eens uitruimen, doe is waar je voor aangenomen bent.' En dan op een commanderende manier.
+2quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar ze KENT Amanda niet!![]()
(ik ken Amanda ook niet maar vind haar vreselijk ordinair)
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja ik hoor ook veel liever Natas en Amanda...![]()
Echt waar? Wat een teef zeg!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze zei ook nog,"je zit alleen maar te kletsen!"
Stomme trut!
Ja, ik zal deze post ff uitleggen.quote:
Echt hè!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:18 schreef noekje het volgende:
Ik vind Syl er wel echt goed uitzien. 100x beter dan waar ze ingeduwd werd binnen dgk.
Ik mis Sylvia heel erg. En ook normale gesprekken tussen mensen die dingetjes uitwisselen elkaars belevenissen vertellen en over allemaal kleinigheden in een deuk kunnen liggen. Huub en Syl waren samen top.quote:
Wat zei hij dan ?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:20 schreef scanman01 het volgende:
Dennis neemt het nu zelfs voor Lieke op, ivm Sylvia. Waar komt dat vandaan??
Een cutie ben je soms toch ookquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja ik hoor ook veel liever Natas en Amanda...![]()
Dennis moet poepen.quote:
Hij zei dat Lieke de eer aan zichzelf moet houden en net moet doen dat het haar niet stoort wat Sylvia flikte bij haar binnenkomst. Lieke zei op haar beurt dat het haar niet stoorde... dat niet iedereen je leuk kan vinden.quote:
Precies eindelijk eens een volwassen gesprek.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat men nu naar dat gebral overschakelt dat kan je de rest van de week/maand/jaar nog genoeg zien.
waarom, nou ze is trots, over 80 dagen doet ze dat gewoon ook in de supermarktquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:21 schreef demins het volgende:
Natasia showt haar tieten. Ordinairrrrrrrrrrr![]()
contraminatie?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ik zal deze post ff uitleggen.
Ik bedoelde juist dat Amanda Nadia totaal niet op haar plaats zet, ze zit wanhopig Natasia te imiteren, en ook Huub met haar "Dat is ook niet erg". Het is een treurige poging van Amanda.
Om dit te benadrukken, post ik het juist precies andersom, het is dus een ironische opmerking (volgens mij is er in dit geval zelfs een hele mooie taalkundige term voor, iets omgekeerd zeggen om een versterkt effect te creëren, maar ik weet ff niet hoe dat ook alweer heet).
Ik hoop dat je eventuele verwarring die mijn posting heeft veroorzaakt, bij deze is opgelost.
Als ik eraan denk, zal ik proberen voortaan een PI te plaatsen, bij een dergelijke posting.
Sorry maar de intonatie waarmee Amanda zegt dat iemand moet sterven gaat mij iets te verquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja overdrijven kan ook maar een beetje intonatie is welkom in een gesprek
![]()
Ze heeft haar bij aankomst ook als enige niet gekust, las ik.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:26 schreef Day het volgende:
Negeert Sylvia Lieke nou?
nog 2 minuutjes en dan kan die weer aanquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:25 schreef scanman01 het volgende:
Is ze al weg? Dan kan ik de streams weer aandoen.
Ja volledig!! Ik vind het héél kinderachtig!!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:26 schreef Day het volgende:
You got that right.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:26 schreef Day het volgende:
Ik zag haar bij de auto, dus had ze al weer aangezet.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:26 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nog 2 minuutjes en dan kan die weer aan
Dat valt me dan wel weer mee van hem. Maar reken maar ze het morgen op haar bord krijgt van Palma en consorten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij zei dat Lieke de eer aan zichzelf moet houden en net moet doen dat het haar niet stoort wat Sylvia flikte bij haar binnenkomst. Lieke zei op haar beurt dat het haar niet stoorde... dat niet iedereen je leuk kan vinden.
Echt ..ging ze weg zonder gedag te zeggen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:26 schreef Day het volgende:
1.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:26 schreef scanman01 het volgende:
Lieke: "Ik vind het wel jammer dat ze zich niet de volwassen vrouw toont die ze is door me gewoon gedag te zeggen"
Natasia, even later: "We gaan haar snel weer uitnodigen"
ja, die natas, lekkere botte boerin, hahaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:26 schreef scanman01 het volgende:
Lieke: "Ik vind het wel jammer dat ze zich niet de volwassen vrouw toont die ze is door me gewoon gedag te zeggen"
nou, ik kan niet wachtenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat valt me dan wel weer mee van hem. Maar reken maar ze het morgen op haar bord krijgt van Palma en consorten.
Ze valt heel erg door de mand. Wat een naar mens. Dan kun je iemand niet leuk vinden, maar als je je zo gedraagd ben je een triest persoon. Gelukkig is ze weer opgedonderd.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:26 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja volledig!! Ik vind het héél kinderachtig!!
Lief he? Ze probeert Lieke een onaangenaam moment te besparen...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:26 schreef Day het volgende:
Je ironische ondertoon was me eerder nog niet opgevallen, vandaar mijn verwonderingquote:
en innig afscheid nemen van de mensen die je het afscheid met je vader niet gunden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze valt heel erg door de mand. Wat een naar mens. Dan kun je iemand niet leuk vinden, maar als je je zo gedraagd ben je een triest persoon. Gelukkig is ze weer opgedonderd.
Ik ben ook een gevoelsmens maar zou zoiets nooit doen...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Kinderachtig........ en dat voor een gevoelsmens![]()
Wat dat betreft snap ik die Natasia ook niet hoor, Toen Sylvia nog in het huis zat, kon ze haar bloed wel drinken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:26 schreef scanman01 het volgende:
ja, als je een gevoelsmens bent durf je je gevoelens te laten zien, en zij mag lieke niet, is dus eerlijkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Kinderachtig........ en dat voor een gevoelsmens![]()
Precies!! Walgelijk mens is het eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:29 schreef 2live het volgende:
[..]
en innig afscheid nemen van de mensen die je het afscheid met je vader niet gunden.![]()
Wat ben je vreemd bezigquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze valt heel erg door de mand. Wat een naar mens. Dan kun je iemand niet leuk vinden, maar als je je zo gedraagd ben je een triest persoon. Gelukkig is ze weer opgedonderd.
Pleur nou eens op....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:29 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, als je een gevoelsmens bent durf je je gevoelens te laten zien, en zij mag lieke niet, is dus eerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |