1.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:26 schreef scanman01 het volgende:
Lieke: "Ik vind het wel jammer dat ze zich niet de volwassen vrouw toont die ze is door me gewoon gedag te zeggen"
Natasia, even later: "We gaan haar snel weer uitnodigen"
ja, die natas, lekkere botte boerin, hahaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:26 schreef scanman01 het volgende:
Lieke: "Ik vind het wel jammer dat ze zich niet de volwassen vrouw toont die ze is door me gewoon gedag te zeggen"
nou, ik kan niet wachtenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat valt me dan wel weer mee van hem. Maar reken maar ze het morgen op haar bord krijgt van Palma en consorten.
Ze valt heel erg door de mand. Wat een naar mens. Dan kun je iemand niet leuk vinden, maar als je je zo gedraagd ben je een triest persoon. Gelukkig is ze weer opgedonderd.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:26 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja volledig!! Ik vind het héél kinderachtig!!
Lief he? Ze probeert Lieke een onaangenaam moment te besparen...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:26 schreef Day het volgende:
Negeert Sylvia Lieke nou?
Je ironische ondertoon was me eerder nog niet opgevallen, vandaar mijn verwonderingquote:
en innig afscheid nemen van de mensen die je het afscheid met je vader niet gunden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze valt heel erg door de mand. Wat een naar mens. Dan kun je iemand niet leuk vinden, maar als je je zo gedraagd ben je een triest persoon. Gelukkig is ze weer opgedonderd.
Ik ben ook een gevoelsmens maar zou zoiets nooit doen...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Kinderachtig........ en dat voor een gevoelsmens![]()
Wat dat betreft snap ik die Natasia ook niet hoor, Toen Sylvia nog in het huis zat, kon ze haar bloed wel drinken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:26 schreef scanman01 het volgende:
ja, als je een gevoelsmens bent durf je je gevoelens te laten zien, en zij mag lieke niet, is dus eerlijkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Kinderachtig........ en dat voor een gevoelsmens![]()
Precies!! Walgelijk mens is het eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:29 schreef 2live het volgende:
[..]
en innig afscheid nemen van de mensen die je het afscheid met je vader niet gunden.![]()
Wat ben je vreemd bezigquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze valt heel erg door de mand. Wat een naar mens. Dan kun je iemand niet leuk vinden, maar als je je zo gedraagd ben je een triest persoon. Gelukkig is ze weer opgedonderd.
Pleur nou eens op....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:29 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, als je een gevoelsmens bent durf je je gevoelens te laten zien, en zij mag lieke niet, is dus eerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |